خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک

نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک

تقسیم نامه ارث و ماترک

تقسیم کنندگان : (ورثه مرحوم متوفی به تاریخ ) به شرح زیر :

1- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (پدر )

2- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (مادر )

3- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (همسر )

4- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (دختر )

5- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (دختر )

6- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (دختر )

7- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (پسر )

8- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (پسر )

9- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (پسر )

10- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه
شماره صادره از (پسر )

همه نامبردگان ساکنین تهران به نشانی :

با التفات به گواهی حصر وراثت شماره مورخ صادره از دادگاه حقوقی 2 شعبه تهران و برابر گواهینامه واریز مالیات بر ارث شماره مورخ صادره از سرممیزی شماره اداره ارث تهران و همگی کما فرض الله .

مورد تقسیم : ما ترک غیر منقول مرحوم مورث مرقوم به شرح زیر :

1- تمامت شش دانگ یک باب خانه مسکونی احداثی در شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت متر مربع دارای پلاک فرعی از اصلی مفروز و انتزاعی از پلاک فرعی از اصلی نامبرده واقع در اراضی بخش ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره مورخ / / صفحه جلد به شماره چاپی صادره به نام مورث مرقوم به انضمام برق شماره پرونده و آب شماره اشتراک و گاز شهری شماره شناسایی منصوبه های در آن .

2-تمامت شش دانگ یک قطعه باغ به مساحت متر مربع دارای پلاک فرعی از اصلی مفروز واقع در اراضی بخش ثبتی تهران محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره مورخ صفحه جلد به شماره چاپی صادره به نام خانم / آقای : انتقالی مع الواسطه به مورث مزبور طبق سند شماره پرونده و با یک حلقه چاه عمیق آب حفر شده در آن .

قدر السهم ناشی از تقسیم :

1- تمامت شش دانگ یک قطعه باغ ردیف (2) مورد تقسیم عرصتاً و اعیاناً و با چاه عمیق آب حفرش شده در‌آن و برق منصوبه در آن و با جمیع توابع و لواحق شرعیه و عرفیه آن در سهم اختصاصی مشاعی و باالمناصفه آقای (پدر ) و خانم (مادر ) مورث مزبور باازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و میگیرد .

2-تمامت شش دانگ یک باب خانه مسکونی ردیف (یک) مورد تقسیم عرصتاً و اعیاناً با برق و آب و گاز و با جمیع توابع و لواحق شرعیه و عرفیه آن در سهم اختصاصی دختران موصوفه مورث مرقوم ( هر یک نسبت به یک دانگ و نیم مشاع ) ودر سهم اختصاصی بانو همسر مرحوم مورث مزبور نسبت به مقدار یک دانگ و نیم مشاع به ازاء قدر السهم الارث قرار گرفته و میگیرد .

3-تمامت شش دانگ یک دستگاه آپارتمان ردیف (سه) مورد تقسیم با برق اختصاصی و بقدر السهم از برق و از آب و از گاز مشترک و با شوفاژ روشن و با قدر السهم از عرصه و سایر قسمت های مشاعی و مشترک طبق قانون تملک آپارتمان ها و آیین نامه اجرایی آن متساویاً (هر یک نسبت به مقدار یک دانگ و نیم مشاع ) در سهم اختصاصی پسران مورث مرقوم قرار گرفته و میگیرد .

تذکاریه :

1- هر یک از تقسیم کنندگان مرقوم منفرداً یا بعضاً و همه متفقاً ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم که با قراره شفاهی عقد خارج لازم بین آنان منعقد شده متعهد و ملزم به اجرای تمامی مفاد این سند تقسیم نامه گردیده می باشد .

2- چنانچه به هر نحوی از انحاء و به هر صورت اعم از پیش بینی شده و نشده در رابطه با این تقسیم و نحوه آن اختلاف ارزش یا مرغوبیت و نظایر آن مشاهده یا ابراز گردد هر یک از تقسیم کنندگان فوق الذکر ضمن العقود اختلاف ارزش و ما به التفاوت ها را به یکدیگر در مقابل اخذ 75 گرم نبات مصالح قطعیه ، شرعیه و قانونی نمودند و کلیه شرایط صحت عقد صلح قطعی اعم از قبض و اقباض و غیره اجراء شده .

3- منافع مورد تقسیم قبلاً به کسی واگذار نشده و دارندگان سهام اختصاصی مرقوم هر یک نسبت به سهم اختصاصی خویش مندرجه در این سند اقرار بتصرف و قبض سهام اختصاصی مرقوم خود نمودند .

4- هر یک از تقسیم کنندگان به تنهایی به یکدیگر ضمن العقد وکالت و اختیار و اذن داده و می دهند تا چنانچه در مفاد این تقسیم نامه از حیث اشتباهات ناشی از سهو قلم و نظایر آن احتمالاً اشتباهی روی داده شده باشد راساً نسبت به رفع اشتباه و سهو قلم بدون آنکه در ماهیت این تقسیم خللی وارد گردد (هر یک از آن اصالتاً و با وکالت از سایرین ) اقدام نماید .

5- کلیه اسناد مالکیت املاک فوق الذکر جهت صدور اسناد مالکیت جدید بر مبنای این تقسیم نامه به ادارات ثبت مربوطه ارسال می گردد .

6- کلیه تقسیم کنندگان فوق التوصیف ضمن العقود مزبور هرگونه ادعا و اعتراض بعدی و احتمالی ولو به عنوان تضرر و غیره را از خود سلب نموده و احتیاطاً کافه خیارات خصوصاً خیار غبن هر چند فاحش از تقسیم کنندگان اسقاط گردید .

سایر مستندات :

1-گواهی مالیاتی شماره سرممیزی تهران

2- پاسخ استعلامیه شماره ثبت منطقه تهران .

3- پایان کار های شماره و شماره

4- نامه شماره اداره کشاورزی تهران

تاریخ

امضاء



خرید فایل



لینک منبع :نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک

نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک - مقاله،تحقیق،پروژه،جزوه،پایان نامه cdownload.cero.ir/product-329683-نمونه-قرارداد-تقسیم-نامه-ارث-و-ماترک.aspx نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک. تقسیم نامه ارث و ماترک. تقسیم کنندگان : (ورثه مرحوم متوفی به تاریخ ) به شرح زیر : 1- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای ... نمونه تقسیم نامه ارث و ماترک - بانک قراردادهای حقوقی میثاق www.gharardad.org/تقسیم-نامه-ارث-و-ماترک/‎Cached Similar5 نوامبر 2015 ... هر یک از تقسیم کنندگان مرقوم منفرداً یا بعضاً و همه متفقاً ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم که با قراره شفاهی عقد خارج لازم بین آنان منعقد ... [DOC] تقسیم نامه ارث و ماترک www.hvm.ir/files/contract/81.doc‎Cached Similarتقسیم نامه ارث و ماترک. تقسیم کنندگان : (ورثه مرحوم متوفی به تاریخ ) به شرح زیر : 1- آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شناسنامه شماره صادره از (پدر ). تقسیم نامه ارث - سایت قراردادها: تنظیم قرارداد تخصصی توسط ... contract.hoqouqdan.com/نمونه-عقود-و-قراردادها/تقسیم-نامه-ارث/‎Cachedتقسیم نامه ارث. تقسیم نامه ارث و ماترک. تقسیم کنندگان : (ورثه مرحوم متوفی به تاریخ ) به شرح زیر : .... دانلود نمونه قرارداد ارائه خدمات مرکز-نسخه فارسی · دانلود فرم ... نمونه قرارداد تقسیم نامه (1) - بانک نمونه قراردادها و اسناد حقوقی ایران www.legaldocs.ir/نمونه-قراردادهای-املاک/.../نمونه-قرارداد-تقسیم-نامه-1‎Cached Similar1 مارس 2015 ... نمونه قرارداد تقسیم نامه (1) ... وکالت اداری تبدیل خودرو فرسوده نمونه 2 ... به تقسیم املاک آتی الذکر به شرح ذیل طبق صورت مجلس تفکیکی شماره . دانلود نمونه فرم تقسیم نامه ارث و ماترک alijah.4kia.ir/info/13223/دانلود-نمونه-فرم-تقسیم-نامه-ارث-و-ماترک/‎Cached Similar15 آگوست 2015 ... سوئیفت چیست و چه کاربردهایی دارد · دانلود نمونه فرم قرارداد اجاره .... فرم نمونه قسیم نامه ارث و ماترک توسط وکیل متخصص در زمینه ی مربوطه، تهیه شده ... وکیل تلفنی | نمونه تقسیم نامه ارث و ماترک - مشاوره حقوقی vakiltel.com/posts/30/show?title=نمونه+تقسیم+نامه+ارث+و+ماترک‎Cached30 جولای 2016 ... نمونه تقسیم نامه ارث و ماترک. تقسیمکنندگان : (ورثه مرحوم متوفی به تاریخ ) به شرح زیر: ۱ – آقای فرزند آقای و نام مادر خانم متولد دارای شماره شناسنامه ... نمونه تقسیم نامه ارث - دیجی سنتر - مرداد 1395 digicenter98.blogsky.com/1395/05/05/post-7/‎Cached26 جولای 2016 ... ... نامه ارث و ماترک - بانک قراردادهای حقوقینمونه تقسیم نامه ارث و ماترک - بانک قراردادهای حقوقی. ,نمونه تقسیم نامه ارث و ماترک - بانک قراردادهای حقوقی. نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک - ساخت وبلاگ parvanefl.aslblog.ir/post/1309‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک- ... فروش فایل نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1466.html‎Cached24 سپتامبر 2016 ... فروش فایل نمونه قرارداد تقسیم نامه ارث و ماترک. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده ...