خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان

زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان

از قرون و اعصار گذشته بشر در پی دستیابی به امکانات و ابزارهای توسعه تلاشهای فراوانی را در راه کشف مجهولات وتازه‌ها انجام داده است.

بی‌شک فلز درعصر حاضر به عنوان زیر ساخت توسعه و فناوری همواره مورد توجه بوده و کشورهای پیشرفتة جهان با علم به این نکته سعی فراوانی را در راه کشف وتوسعة‌ ذخایر و منابع فلزی خود انجام داده و هم اکنون نیز علاوه بر استفادة‌ بهینه از ذخایر و منابع خود چشم به بهره‌برداری از مواد و کانی‌های غنی موجود در کرات دیگر و من جمله ماه دارند.

بدیهی است با توجه به بودن ذخایر و معادن قابل استحصال کشورها و همچنین استفادة‌ نادرست در بعضی مناطق، دورنمای صنعت فلز مبهم نماید با توجه به مطالب فوق نیاز بشر به ابداع روشهای جدید فرآوری جهت بهره‌برداری از معادن و ذخایر کم عیار و همچنین استحصال آن بخشی از کانی‌هایی که از لحاظ متالوژیکی و کانه‌آرایی مشکل‌زا می باشند ضروری به نظر می‌رسد.

لذا در عصر حاضر تمام توجهات به سمت مواد و کانیهایی است که تاکنون مورد توجه نبوده و یا به دلیل مشکلات فرآوری قابل استحصال نبوده‌اند.

با توجه به این مطلب فلز آلومینیوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز بشر به تولید واستحصال آن در سالهای آتی بسیار مورد توجه می‌باشد. در حال حاضر در صنعت آلومینیم جهان مهمترین منبع برای تأمین آلومینیوم کانی بوکسیت می‌باشد.

هم‌اکنون مهمترین و بهترین گزینه‌ برای تأمین آلومینیوم بعد از بوکسیت، آلونیت می‌باشد. کانیهای دیگری نیز جهت تولید آلومینیوم مورد توجه قرار دارند که از آن جمله می‌توان به آنورتوزیت – نفلین- رسها و شیل اشاره کرد.

سمیناری که در حال مطالعه می‌فرمایید بحث در مورد روشهای موجود فرآوری کانی آلونیت در گذشته و حال می‌باشد که همراه با بحث در مورد رفتارهای اختصاصی کانی آلونیت در شرایط مختلف شیمیایی و حرارتی و مطالعه دقیق خواص این کانی در محیطهای اسیدی و قلیایی می‌باشد.

همچنین کاربردهای مختلف آلونیت به غیر از تولید آلومینا مانند استفاده به عنوان منعقد کننده ( کواگولان) و ( فلوگولانت) در بحث تصفیه آب (‌Water Treatment ) و داروسازی مورد بحث قرار گرفته است.

فهرست مطالب

ـ 1 ـ ترکیب شیمیایی و برخی خصوصیات
کانی شناسی آلونیت
3 ـ 1 ـ چگونگی رخداد
1 ـ 3 ـ 1 ـ آلونیت های رگه ای
2 ـ 3 ـ 1 ـ آلونیت های گرهکی در سنگ های
رسی رسوبی
3 ـ 3 ـ 1 ـ آلونیت جانشینی در سنگ های
ولکانیکی و سنگ های نفوذی کم عمق
4 ـ 1 ـ منطقه بندی انباشته های جانشینی
1 ـ 4 ـ 1 ـ زون سیلیسی مغزه ای یا
پوششی
2 ـ 4 ـ 1 ـ زون کوارتز ـ‌ آلونیت و زون
آرژیلی
3 ـ 4 ـ 1 ـ زون پروپیلیتی
5 ـ 1 ـ ژنز انباشته های جانشینی آلونیت
انباشته ها و معادل آلونیت در ایران
1 ـ 2 ـ خاستگاه آلونیت در سنگ های
ولکانیکی ترسیر ایران
2 ـ 2 ـ انباشته های آلونیت در ایران
1 ـ 2 ـ 2 ـ کانسار حسن آباد
زمین شناسی کانسار
2 ـ 2 ـ 2 ـ کانسار سیردان
زمین شناسی کانسار
3 ـ 2 ـ 2ـ کانسار زاجکان
4 ـ 2ـ 2 ـ کانسار یوزباشی چای
5 ـ 2 ـ 2ـ کانسار زاح کندی
6 ـ 2 ـ 2ـ کانسار تا کند ( در استان
زنجان )
7 ـ 2 ـ 2 ـ‌ کانسار زایلیک ـ قلندر
8 ـ 2 ـ 3 ـ کانسار مشکین شهر
9 ـ 2 ـ 2ـ دیگر مناطقی که دگرسانی
گرمایی ( هیدروترمال ) تحمل نموده اند :
روشهای فرآوری کانی آلونیت در آمریکا
مراحل مختلف در این طریقه :‌
روش موفت R . MC . MOFFAT
روش Kalunite ( تأثیر محلولهای اسیدی )
3 ـ‌ روش ‌Mc Cullough ( تأثیر محلولهای
اسیدی) :
5 ـ روش آلومت ( Alumet ) :
روش D. Stevenes
روش C.j. Hartman
مطالعه روشهای فرآوری آلونیت در شوروی (
سابق )
1 ـ روش های قلیایی تهیه آلومین از سنگ
معدن آلونیت :
موارد استعمال
روش مینرال : ( MINERAL )
تکلیس سنگهای معدنی آلونیت :
رفتار گرمایی آلونیت با ترکیبات همراه
رفتار گرمایی ترکیبات سنگ کانی آلونیت
همراه با
1 ـ مقدمه :
2 ، 2 ـ دستگاه گرمایی :
3 ، 2 ـ رفتار گرمای آلونیت :
3 . نتایج و بحث ها :
2 ، 3 . ارزشیابی XRD :
4 . خاتمه و نتیجة بحث :
شرایط بهینه برای لیچینگ سنگ کانی کلسینة
آلونیت در NaoH قوی
روش پیشنهادی مؤلف برای فرآوری آلونیت در
ایران



خرید فایل



لینک منبع :زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان

کاملترین فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper11575.html‎Cached29 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان - فایل ناب filenab.com/product-59531-aa.aspx‎Cachedزمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان. از قرون و اعصار گذشته بشر در پی دستیابی به امکانات و ابزارهای توسعه تلاشهای فراوانی را در راه کشف مجهولات وتازه‌ها ... خرید و دانلود زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان rayantrhtuba.meeblog.ir/post/2919‎Cachedبیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی زمین شناسی و پراکندگی ... زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان - sabzblog.tk thesisandplan.sabzblog.tk/post/2648‎Cachedزمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان. دوستان محقق و دانشجویان و کار آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض زمین شناسی و پراکندگی ... آدونیا | دانلود زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان adoniya.ir/entry/48‎Cached23 ا کتبر 2016 ... زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان. از قرون و اعصار گذشته بشر در پی دستیابی به امکانات و ابزارهای توسعه تلاشهای فراوانی را در راه ... کاملترین فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان 4q94ll.nikandlc.ir/‎Cachedکاملترین فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان. دریافت فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان - پرداخت و ... simorghflye.ruzfa.ir/post/1816‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را ... دانلود پروژه زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان - مقالات ... article.university/زمین-شناسی-و-پراکندگی-آلونیت-در-ایران-و/‎Cachedزمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان. فهرست مطالب. مقدمه: ۳. پیش درآمد : ۵. ۱ ـ۱ موارد استفاده و پراکندگی آلونیت در جهان ۵. ۲ ۱ ترکیب شیمیایی و برخی ... کاملترین فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان – حریر ... harirdlc.ir/article/29489‎Cached28 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام. به صفحه ی دانلود _زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و ... کاملترین فایل زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان | نوین ... www.novindlc.site/?p=21228‎Cached28 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام،محصول دانلودی +{{زمین شناسی و پراکندگی آلونیت در ایران و جهان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک ...