خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

1-1: تعریف بانک اطلاعاتی

بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از اطلاعات و داده های مرتبط به هم است. داده ها عبارتند از حقایق و ارقام یک موضوع خاص و اطلاعات عبارتند از نتابجی که ترکیب داده ها حاصل می گردد. سازمان ها معمولاً سیستم های اطلاعاتی خود را به دو صورت تشکیل داده از آن استفاده می کنند:

الف) استفاده از سیستم های اطلاعات ساده:

در این روش داده ها در فایل های جداگانه ای قرار می گیرند و برای استفاده از داده‌های موجود در آن فایل، سیستم های جداگانه ای طراحی می شوند. به این نوع سیستم های اطلاعاتی، سیستم پردازش فایل ها می گویند. در این سیستم افزونگی وجود دارد که باعث آشفتگی می شود.

ب)استفاده از بانک اطلاعاتی:

در این روش داده های موجود، به صورت مجتمع یا بانک مورد استفاده قرار می گیرد در چنین سیستمی کاربر می تواند بدون سردرگمی و با صرف وقت اندک، اطلاعات مورد نیاز خود را از داده های موجود در مجتمع اخذ کند.

فهرست مطالب

فصل اول

مفهوم بانک اطلاعاتی

1-1: تعریف بانک اطلاعاتی

1-2: مزایای سیستم بانک اطلاعاتی

1-3: معایب سیستم بانک اطلاعاتی

1-4: اجزاء تشکیل دهندة بانک اطلاعاتی

1-5: انواع بانک اطلاعاتی

1-6: هدف رابطه

1-7: نمودار ER (Entity relationship)

1-8: انواع رابطه

1-9: انواع کلید در مدل رابطه ای

1-10: مراحل بدست آوردن مدل ER تاکسی سرویس

1-11: نتایج

فصل دوم

مقدمات بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

2-1: راه اندازی اکسس

2-2: مشخصات فیلدها

2-2-1: نام فیلد

2-2-2: نوع فیلد

2-2-3: توصیف

2-2-4: خواص فیلد

فصل سوم

آشنایی با جدول (TABLE)‌های تاکسی سرویس


3-1: ایجاد جدول

3-2: ذخیره کردن ساختار جدول

3-3: اضافه کردن فیلد جدید

3-4: حذف فیلدهای جدول

3-5: ایجاد ارتباط بین جدول ها

فصل چهارم

آشنایی با تقاضا (Query) های تاکسی سرویس

4-1: مراحل طراحی تقاضا

4-2: ویرایش تقاضا

4-3: حذف جدول از تقاضا

فصل پنجم

آشنایی با فرم (FORM)های تاکسی سرویس

5-1: ایجاد فرم

5-2: ایجاد فرم با Form wizard

5-3: نتایج

فصل ششم

آشنایی با گزارش (REPORT)های تاکسی سرویس

6-1: ایجاد گزارش با Auto report

6-2: ایجاد گزارش با ویزارد

6-3: نتایج



خرید فایل



لینک منبع :بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS

بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - فایل ناب filenab.com/product-59596-a.aspx‎Cachedبانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از اطلاعات و داده های مرتبط به هم است داده ها عبارتند از حقایق و ارقام یک موضوع خاص و اطلاعات عبارتند از نتابجی که ترکیب داده ها ... بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS 2jju2x.prodownload.site/‎Cachedبانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دوست گرامی سلام.برای مشاهده ... بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS zoootooopia.rozblog.com/.../بانک-اطلاعاتی-تاکسی-سرویس-در-access.html‎Cached25 جولای 2016 ... بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS 1 . بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - فایل نابfilenab.com/product-59596-a.aspx 1…,بانک ... برترین پکیج بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در access – دانلود فایل www.newfilestant.ir/paper12350.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=11079‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS وارد شده اید. دانلود بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS – خرید آنلاین و ... www.odanlod.site/دانلود-بانک-اطلاعاتی-تاکسی-سرویس-در-access/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS ... خرید فایل( بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS) - mjblog.ir simorghflye.mjblog.ir/post/662‎Cached13 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ... بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - mjblog.ir jahanriane.mjblog.ir/post/530‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS ... دریافت فایل بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - پرداخت و ... 6ews7z.radikaldl.ir/‎Cachedدریافت فایل بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS - پرداخت و دانلود آنی. برترین پکیج بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در access – دانلود فایل harirdlc.ir/article/5701‎Cached12 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((بانک اطلاعاتی تاکسی سرویس در ACCESS)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -بانک ...