خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مقدمه‌ای بر ERP

مقاله مقدمه‌ای بر ERP

بخشهایی از متن:

ERP چیست؟
ERP خلاصه‌ی عبارت Enterprise Resource Planing است، که در آن مهمترین کلمه Enterprise است. این گونه از نرم‌افزارها می‌کوشند تمام بخش‌ها و عملیات داخل یک موسسه را در یکی سیستم یکپارچه کامپیوتری بگنجانند. بخش‌های مختلف (مالی، انبار، فروش و ...) ممکن است سیستم‌های کامپیوتری جداگانه خاص خودشان را داشته باشند، که برای انجام کارهای خاص آنها بهینه‌سازی شده‌اند. ولی ERP همه‌ی آنها را در قالب یک نرم‌افزار یکپارچه که از یک پایگاه داده واحد استفاده می‌کند، یکجا می‌نماید. اینطوری بخش‌های مختلف می‌توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و با هم ارتباط داشته باشند.

چطور ERP باعث بهبود عملکرد موسسه می‌شود؟
مهمترین ارزشی که ERPها ایجاد می‌کنند، بهبود روشی است که موسسه سفارش‌های مشتری را دریافت کرده آنها را پردازش می‌نماید. ERP سفارش مشتری را می‌گیرد و مسیری نرم‌افزاری برای تکمیل این فرم سفارش و طی شدن مراحل مختلف آن به صورت اتوماتیک فراهم می‌کند. این رویای ERP است، ولی واقعیت کمی خشن‌تر است.

مشکل اصلی
مردم دوست ندارند تغییر کنند، و ERP از آنها می‌خواند روش کارشان را عوض کنند. این دلیل سخت بودن کسب مزایای ERP است. خود نرم‌افزار اهمیت بسیار کمتری از صورت گرفتن تغییرات در روند کار موسسه دارد. اگر نرم‌افزاری تهیه و نصب کنید، بدون آنکه تغییری در روند کار افراد موسسه خود ایجاد نمایید، ممکن است هیچ یک از مزایای ERP را بدست نیاورید، و حتی برعکس، ممکن است نرم‌افزار جدید باعث کندتر شدن کار آنها شود.

...


چرا پروژه‌های ERP اغلب شکست می‌خورند؟

مهمترین دلیلش همان است که پیش از این هم گفته شد. ERP روند کار افراد را در تمام موسسه دگرگون می‌کند. اگر کارکنان در هر یک از بخش‌ها با این امر که روش‌های جدید بهتر از روش‌های قبلی هستند موافق نباشند، در مقابل استفاده از نرم‌افزار مقاومت می‌کنند، یا از بخش IT می‌خواهند که نرم‌افزار را طوری تغییر دهد که با روش کار فعلی‌شان منطبق شود. این جایی است که پروژه ERP زمین می‌خورد. اینجاست که جنگی سیاسی بر سر اینکه نرم‌افزار چطور کار کند درمی‌گیرد. بخش IT بودجه بیشتری مصرف می‌کند تا خواسته‌های افراد صاحب نفوذ موسسه را تامین کند. این اهلی سازی نرم‌افزار را ناپایدار (Unstable) و نگهداری آن را سخت‌تر می‌کند. ریشه‌ی اغلب قصه‌های وحشتناکی که در مطبوعات درباره‌ی ERP ها می‌خوانید در تغییراتی است که موسسه در هسته‌ی اصلی ERP ایجاد کرده تا آن را منطبق بر روش‌های کاری خود کند. چون ERP بیشتر فعالیت‌های موسسه را پوشش می‌دهد، یک خرابی در نرم‌افزار می‌تواند کار کل موسسه را مختل کند.
ولی بخش IT می‌تواند در بیشتر موارد اشکالات را برطرف کند، و کمتر موسسه‌ی بزرگی می‌تواند از اهلی سازی اجتناب نماید. چون هر تجارتی ویژگی‌هایی دارد که سازنده نرم‌افزار در هنگام ساخت نمی‌توانسته آنها را پیش‌بینی کند. اشتباهی که موسسات مرتکب می‌شوند این است که تصور می‌کنند تغییر عادات کارکنان آسان‌تر از اهلی کردن نرم‌افزار است. این طور نیست. مقاومت درونی موسسه در برابر تغییر یکی از دلایل متداول شکست پروژه‌های ERP است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مقدمه‌ای بر ERP

مقاله مقدمه‌ای بر ERP – حریر دانلود harirdlc.ir/article/1086‎Cached8 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد عنوان محصول دانلودی:مقاله مقدمه‌ای بر ERP یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش ... دانلود مقاله مقدمه‌ای بر ERP -کامل و جامع | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/6723‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله مقدمه‌ای بر ERP وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... برترین پکیج مقاله مقدمه‌ای بر ERP – دانلود فایل – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1923.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:مقاله مقدمه‌ای بر ERP یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ... فروش فایل مقاله مقدمه‌ای بر ERP - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=3642‎Cached25 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله مقدمه‌ای بر ERP وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله مقدمه‌ای بر ERP)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند. برترین پکیج مقاله مقدمه‌ای بر ERP - دانلود فایل 7wk71y.prodownload.site/‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله مقدمه‌ای بر ERP وارد این صفحه شده اید ... خرید فایل( مقاله مقدمه‌ای بر ERP) novinrasamt.meeblog.ir/post/1166‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله مقدمه‌ای بر ERP}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله مقدمه‌ای بر ERP و ... دانلود مقاله مقدمه‌ای بر ERP - خرید آنلاین و دریافت - ساخت وبلاگ tnarenj.aslblog.ir/post/1402‎Cached24 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((مقاله مقدمه‌ای بر ERP)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله مقدمه‌ای بر ERP- شده اید. برترین فایل مقاله مقدمه‌ای بر ERP 8hpdvn.barfindl.ir/‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله مقدمه‌ای بر ERP_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله مقدمه‌ای بر ERP ببرید مقاله مقدمه‌ای ... مقاله مقدمه‌ای بر ERP - فایل prozhe20.cero.ir/product-329854-مقاله-مقدمه‌ای-بر-ERP.aspx‎Cachedمقاله مقدمه‌ای بر ERP. بخشهایی از متن: ERP چیست؟ ERP خلاصه‌ی عبارت Enterprise Resource Planing است، که در آن مهمترین کلمه Enterprise است. این گونه از نرم‌افزارها ... خرید فایل( مقاله مقدمه‌ای بر ERP) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=7753‎Cached1 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله مقدمه‌ای بر ERP}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله ...