خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها

مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها

فهرست:

برنامه ریزی

مکانیزم برنامه ریزی

برنامه ریزی خطی چیست؟

اصول پیدایش برنامه ریزی خطی

JIT چگونه پیدا شد؟

مفاهیم و اصول تئوری محدودیتها


برنامه ریزی

برنامه ریزی در فعالیتهای ترویجی مهمترین و اصلی ترین وظیفه مدیر بشمار می رود. قصور در برنامه ریزی سبب می شود که فعالیتها بر حسب تصادف انجام شود و چنین فعالیتهایی مسلما در جهت اهداف مورد نظر نخواهد بود. از آنجا که برنامه ریزی راه و روشی برای هدایت منظم فعالیتهای انسانی برای اهداف و مقاصد مشخصی است و به تعبیری دیگر نقشه راه برای رسیدن به مقصود و جهت گیری منطقی برای انجام فعالیتهاست، از نظر منطقی لازم است از نیازها و انتظارات، شرایط و امکانات، منابع و تجهیزات و همچنین موانع و حدودیتها اطلاعات جامع و دقیق جمع آوری کنیم و برای تحقق اهداف مورد نظر مناسبترین و مؤثرترین راهبردها را پیش بینی و توصیه نماییم. بدیهی است در فعالیتهای ترویجی بهره گیری از همکاری و مشارکت فعالانه افرادی که برنامه برای آنها طراحی و اجرا می شود از عوامل عمده موفقیت است و این امر نیز مستلزم بهره گیری از ضوابط علمی و شناخت صحیح مفهوم مشارکت است و میزان این مشارکت نیز بر حسب شرایط زمان، مکان، محتوا و مخاطبان متفاوت خواهد بود.

مکانیزم برنامه ریزی

از جهت مکانیزم برنامه ریزی دو رهیافت مطرح است. یکی برنامه ریزی خطی که در آن متغیرهای دخیل در نتایج حاصل از برنامه و نقش هر متغیر معلوم بوده، بر مبنای داده های آماری معین یا قابل پیش بینی هستند و در عین حال قابل کنترل هم می باشند. دومین رهیافت برنامه ریزی غیر خطی است که در آن متغیرهای مزبور نقش مشخص و تعریف شده صریحی در پیامدهای حاصل از اجرای برنامه ندارند یا لااقل در مرحله برنامه ریزی بوضوح قابل تشخیص نیستند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها

مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها - فروشگاه برادران shopping.cero.ir/product-330731-مقاله-برنامه-ریزی-خطی-و-تئوری-محدودیتها.aspx‎Cachedخرید. مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها. فهرست: برنامه ریزی. مکانیزم برنامه ریزی. برنامه ریزی خطی چیست؟ اصول پیدایش برنامه ریزی خطی. JIT چگونه پیدا شد؟ مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها 2i5m0x.nikandlc.ir/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها || روی دکمه ... دانلود مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها – خرید آنلاین و دریافت ... www.newfilestant.ir/paper7572.html‎Cached16 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. کاملترین فایل مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها novinrasamt.meeblog.ir/post/1279‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها برایتان آماده شده ... مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها cero.nahrblog.com/Post/338‎Cached14 نوامبر 2016 ... محقق گرامی! از اینکه جهت دانلود مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها سایت ما را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی توضیحات محصول ... مقایسه عملکرد تئوری محدودیت‌ها با برنامه‌ریزی خطی فازی در مسائل ... ijiepm.iust.ac.ir/browse.php?a_id=323&sid=1&slc_lang=fa‎Cached Similarدر این مقاله دو مسأله تولید ترکیبی به کمک دو روشِ تئوری محدودیت‌ها و برنامه‌ریزی خطی فازی، حل شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند و در عین حال که نتایج آنها با هم مقایسه ... برترین فایل مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها – دانلود گستر www.zdownloadp30.ir/paper/4938.php‎Cached19 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ... SID.ir | مقایسه عملکرد تئوری محدودیت ها با برنامه ریزی خطی فازی در ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=108700‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مقایسه عملکرد تئوری محدودیت ها با برنامه ریزی خطی فازی در مسایل تولید ترکیبی فازی. دانلود مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها - خرید آنلاین و دریافت gooyadlc.blogroom.ir/post/625‎Cached19 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... برنامه ریزی خطی و تئوری محدودیتها در word - دانلود رایگان مقاله و پایان ... www.pdf-docx.ir/برنامه-ریزی-خطی-و-تئوری-محدودیتها/‎Cached29 آگوست 2016 ... فهرست: برنامه ریزی مکانیزم برنامه ریزی برنامه ریزی خطی چیست؟ اصول پیدایش برنامه ریزی خطی. JIT چگونه پیدا شد؟ مفاهیم و اصول تئوری محدودیتها.