خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس

مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس

فهرست:

طراحی صنعتی چیست؟

پرسها و تجهیزات کمکی صنعت پرسکاری

پرسکاری سریع توسط ریزابزار High-Speed Machining with Microtooling

شکل دهی انفجاری

کاهش سر و صدای موجود در دستگاههای پرس پانچ CNC

دستگاههای ماشین پرس و ماشین ابزار

پرس ملامین

پرس تولید قطعات کامپوزیت

طراحی سیستم های پرس هیدرولیک

طراحی صنعتی چیست؟

در زمانهای قدیم ، حتی در سالهای قبل از میلاد برای نشان دادن و معرفی کردن قطعات و وسایل صنعتی از نقشه هائی استفاده می کرده اند که بطور کامل گویا نبوده و از قواعدی که همگان آن را درک کنند بهره ای نداشته است و در موقع نقشه خوانی با مشکلاتی روبرو می شدند.

تا اینکه آقای لئونار داوینچی نقاش و مجسمه ساز ایتالیائی (۱۵۱۶ - ۱۴۵۹ ) طراحی را ارائه نمود و طبق قواعدی جسم سه بعدی را روی صفحه دو بعدی با رسم تصاویر نشان می داد که در این حال نقشه ها گویا تر و قابل فهم تر بود.

پرسها و تجهیزات کمکی صنعت پرسکاری

منظور از پرسها، ماشین هایی هستند که انرژیها و نیروهای بزرگی را در جداسازی، شکل دادن و اتصال قطعات فراهم می کنند. نیروی پرس و دقت راهنما پارامترهای تعیین کننده انتخاب پرسها هستند.

نیروهای لازم برای انجام کار بطریق مکانیکی یا هیدرولیکی و یا با تبدیل انرژی جنبشی به انرژی شکل دادن تأمین می شود.

پرسکاری سریع توسط ریزابزار High-Speed Machining with Microtooling

ما ابزارهایی با قطر "250/0 (6mm) یا کمتر برای پرسکاری سریع (HSM) به همراه عملکردهای میکروابزاری برای کار با فلزات غیر آهنی و پلاستیک ها ارائه می کنیم. سرعت اسپیندلها عموماً rpm 25000 یا بیشتر است. تجهیزات CNC سنتی که از ابزارهایی با قطر کوچکتر از mm 6 استفاده میکنند دارای دور rpm 10000 یا کمتر می باشند که عموماً به نرخهای پیشروی نامطلوب و هزینه های ناشی از شکست ابزار منجر می شود. به منظور پرسکاری با میکروابزار ماشینهای سنتی می بایستی خیلی آرام حرکت کنند و عموماً تمایل به شکست ابزارهای ترد و شکننده در آنها زیاد است.

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس

مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-330831-مقاله-آشنایی-با-دستگاههای-مکانیکی-پرس.aspx‎Cachedمقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس. فهرست: طراحی صنعتی چیست؟ پرسها و تجهیزات کمکی صنعت پرسکاری. پرسکاری سریع توسط ریزابزار High-Speed ... مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس 7qd61l.barfindl.ir/‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس || روی دکمه ... خرید فایل( مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11224.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس- شده اید. برترین فایل مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس 387w40.nikandlc.ir/‎Cachedبرترین فایل مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس. خرید فایل( مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس) baludtabiat.blogroom.ir/post/127‎Cached4 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله ... دانلود مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=10972‎Cached13 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس ... دانلود مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس – خرید آنلاین و دریافت ... harirdlc.ir/article/4213‎Cached11 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس ببرید. دانلود فایل ( مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس) – دانلودکده www.odanlod.site/دانلود-فایل-مقاله-آشنایی-با-دستگاههای/‎Cached18 سپتامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. کویر دانلود » خرید آنلاین مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس kavirdlc.ir/خرید-آنلاین-مقاله-آشنایی-با-دستگاههای/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس ... مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس - صفحه اول kuhsaranpc.afradlc.ir/post/725‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله آشنایی با دستگاههای مکانیکی پرس || روی دکمه ...