خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی

مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی

چکیده:

حمایت مه یر از دو معمار ایرانی

انتشار کتاب «خانه ها» در نیویورک: مجموعه طرح های معماری مدرن برای خانه های مسکونی

موسسه انتشاراتی معتبر ریتزولی Rizzoli که در رم و نیویورک دفتر دارد و مهم‌ترین ناشر کتاب‌های معماری در جهان دانسته می‌شود، روز چهارشنبه (پریروز) کتاب نفیسی از طرح‌های معماران برجسته نیویورکی، خانم‌ها گیسو و مژگان حریری منتشر کرد برای منازل شخصی، با پیشگفتاری از معمار برجسته ریچارد مه یر و مقاله ای از منتقد برجسته معماری پال گولدبرگر. خانم گیسو حریری در مصاحبه ای از جمله به تلفیق مفاهیم هنر شرق و هنر مدرن غرب در کار خود اشاره می‌کند و می گوید از آغاز تلاش او و خواهر هنرمندش این بود که فضاهای جدیدی به وجود بیاورند و معماری را جلو ببرند. وی می گوید مشتریان حالا به خاطر طرح های هنرمندانه نزد آنها می آیند.

معمار برجسته آمریکائی و صاحب موزه‌ها و ساختمان‌های عمده‌ای در شهرهای بزرگ دنیا، آقای ریچارد مه‌یر Richard Meier در پیشگفتاری که بر کتاب انتشاراتی ریتزولی نیویورک تحت عنوان «خانه‌ها» از طرح‌های معماران هنرمند نیویورکی خانم‌ها مژگان و گیسو حریری، نگاشته است، هنر آنها را ترکیب نادری از ظرافت مینی‌مال و حس توصیف می‌کند و می‌نویسد آنها با استفاده از مصالح بسیار ساده و اندک نظیر چوپ، فولاد، سنگ و شیشه، جوهر هر کدام را در کار خود بیرون می‌کشند.

خانم گیسو حریری، در توضیح می‌دهد که او و خواهرش خانم مژگان حریری، در کار خود برداشتی از معماری ایرانی و شرقی را با برداشتی از معماری مدرن غربی در می‌آمیزد که نسخه‌برداری از هیچکدام نیست.

گسیوحریری (سخنگوی شرکت معماری حریری و حریری، نیویورک): ما به وسیله کپی و تقلید از یک معماری ایرانی استفاده نمی‌کنیم همینطور هم از معماری مدرن که در آمریکا و در غرب یادگرفتیم، و در تحصیلات خودمان از آن استفاده کردیم، آنها را هم جدا کردیم و تصمیم گرفتیم که به خودی خود کافی نیست برای اینکه خیلی بدون هنر و خیلی سرد است و گرما ندارد.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی

مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی 9niuhs.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله آمیزه ای از معماری ... مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی - فایل prozhe20.cero.ir/product-330838-مقاله-آمیزه-ای-از-معماری-ایرانی-و-آمریکایی.aspx‎Cachedخرید. مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی. چکیده: حمایت مه یر از دو معمار ایرانی. انتشار کتاب «خانه ها» در نیویورک: مجموعه طرح های معماری مدرن برای خانه های مسکونی. دانلود مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی -کامل و جامع - ساخت وبلاگ nflowert.aslblog.ir/post/714‎Cached18 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی وارد این صفحه شده اید ... دانلود مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی -کامل و جامع jahanriane.meeblog.ir/post/1229‎Cached29 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی ... خرید فایل( مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper2493.html‎Cached28 سپتامبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... کاملترین فایل مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/8768‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. دانلود مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/35439‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - مقاله ... مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی - فراز کوهسار - afradlc farazkuhsarn.afradlc.ir/post/1662‎Cached28 آگوست 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ... دانلود مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی -کامل ... - سیستم وبلاگدهی faraztabiat.madblog.ir/post/284‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی)شما را در رسیدن به ... دانلود فایل ( مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی) | ناب پروجکت nabprojectfile.ir/?p=13028‎Cached11 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله آمیزه ای از معماری ایرانی و آمریکایی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ...