خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقالةگرماسازهای ساختمانی

مقالةگرماسازهای ساختمانی

فهرست:

بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان

نگاهی بر معماری گرمایشی ساختمانهای EFEM

رادیاتور شوفاژ در طرح تار عنکبوتی ، نسل جدید سیستم های گرمایشی

آشنایی با شوفاژهای دیواری

مضرات رسوبات سیستم گرمایشی شوفاژ

انتخاب دیگ شوفاژ

معرفی سیستم های گرمایشی تابشی

=======================

بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان

توجه به طبیعت در معماری از قرن 19 آغاز شد. جان راسکین توجه معماران را به نظم هارمونیک و متوازنی جلب کرد که در طبیعت وجود دارد. ویلیام موریس به موضوع بازگشت به زندگی در اطراف و حومه سبز شهرها اشاره کرد تا بتوان از طبیعت بهره برد.برخی از معماران برای ایجاد پیوند و هماهنگی بین انسان و محیط طبیعی از طریق فضای معماری به فکر استفاده از مصالح و مواد طبیعی و در مواردی کاربرد روشهای بومی افتادند. رایت و حسن فتحی را می توان از جمله این معماران به شمار آورد.

کاربرد روز افزون و گریزناپذیر تکنولوژی صنعتی و سپس تکنولوژی الکترونیک موجب شد که گروهی از معماران و شهرسازان در پی یافتن راه حلهایی برای آشتی دادن تکنولوژی پیچیده با طراحی و مسایل محیطی باشند.به همین سبب کاربرد تکنولوژی پیچیده و کم توجهی به مسائل محیطی در طراحی و احداث فضاهای معماری و شهری چندان دوام نیاورد و به ویژه پس از مسئله بحران انرژی، موضوع هماهنگ سازی فضای معماری با محیط طبیعی مورد توجه قرار گرفت و معماری (اکوتک) به تدریج جایگزین معماری (های تک) گردید که از دهه 1990 مورد توجه واقع شده بود. در پایان قرن بیستم، شماری از ترکیبهای جالب طراحی ساختمان پدید آمد که به عنوان آثار اکوتک شناخته شد و به این ترتیب استفاده از تکنولوژی عالی با توجه به ملاحظات محیطی صورت گرفت. نحوه و چگونگی استفاده از این تکنولوژی در هماهنگی با محیط طبیعی در همه انواع بناها یکسان نبوده و نخواهد بود. ...

...

آشنایی با شوفاژهای دیواری

• شوفاژ دیواری چیست؟
• مزایای شوفاژ دیواری چیست؟
• سیستم احتراق بسته چیست؟
• عملکرد مدارهای گرمایش و آبگرم مصرفی چگونه است؟

شوفاژ دیواری که بعضا با نام پکیج شناخته شده است، محصولی است که گرمایش و آب گرم بهداشتی اماکن مختلف را تامین می کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که اجزای تشکیل دهنده مدارهای گاز، گرمایش، آب گرم مصرفی و سیستم کنترلی این مدارها در مجموعه ای کوچک قرار دارد و به علت وزن کم قابل نصب روی دیوار می باشد. به این ترتیب با استفاده از آن نیاز به احداث موتورخانه در ساختمان ها منتفی خواهد شد.

• شوفاژ دیواری بوتان، با وجود کوچکی، معادل یک موتورخانه عمل می کند. استفاده از این دستگاه امکاناتی نظیر: استقلال واحد مسکونی در تامین آبگرم و گر مایش، فضای مفید بیشتر در مقایسه با موتورخانه، و سرویس و نصب آسان را در اختیار مشتری قرار می دهد. علاوه بر این مزیت ها، مشتری در هزینه های تاسیساتی و نیز مصرف گاز نیز صرفه جویی می نماید. ...

...



خرید فایل



لینک منبع :مقالةگرماسازهای ساختمانی

مقالةگرماسازهای ساختمانی rbyrn.stu1.ir/‎Cachedمقالةگرماسازهای ساختمانی - ,,مقالةگرماسازهای ساختمانی, مقالةگرماسازهای ساختمانی - سیستم همکاری فروش فایل www.filefalash.blogsky.com/1395/05/24/post-795/‎Cachedمقالةگرماسازهای ساختمانی. فهرست: بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان. نگاهی بر معماری گرمایشی ساختمانهای EFEM. رادیاتور شوفاژ در طرح تار عنکبوتی ، نسل جدید ... دانلود (مقالةگرماسازهای ساختمانی) 8uxtzp.afradlc.pw/ شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد با سلام،محصول دانلودی +{{مقالةگرماسازهای ساختمانی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک ... برترین پکیج مقالةگرماسازهای ساختمانی – دانلود فایل – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper7389.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقالةگرماسازهای ساختمانی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقالةگرماسازهای ... برترین فایل مقالةگرماسازهای ساختمانی - سیستم وبلاگدهی simorghflye.madblog.ir/post/571‎Cached15 نوامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد اینک شما با جستجوی ((مقالةگرماسازهای ساختمانی)) وارد ... کویر دانلود » دانلود مقالةگرماسازهای ساختمانی -کامل و جامع kavirdlc.ir/دانلود-مقالةگرماسازهای-ساختمانی-کام/‎Cachedدانلود مقالةگرماسازهای ساختمانی -کامل و جامع. 30 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم. کاملترین فایل مقالةگرماسازهای ساختمانی – حریر دانلود harirdlc.ir/article/20217‎Cached21 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام،محصول دانلودی +{{مقالةگرماسازهای ساختمانی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ... دانلود مقالةگرماسازهای ساختمانی - خرید آنلاین و دریافت - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=7871‎Cached1 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: مقالةگرماسازهای ساختمانی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقالةگرماسازهای ... دریافت فایل مقالةگرماسازهای ساختمانی – پرداخت و دانلود آنی | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/3463‎Cached25 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقالةگرماسازهای ساختمانی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقالةگرماسازهای ساختمانی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری ... برترین پکیج مقالةگرماسازهای ساختمانی - دانلود فایل 683zy.nikandlc.ir/‎Cachedبرترین پکیج مقالةگرماسازهای ساختمانی - دانلود فایل.