خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن

مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن

فهرست:

ضمان اجرایی استاندارد

ضمان قهری چیست؟

ضمانتهای اجرایی

حقوق تجارتی و ضمان

ضمان تضامنی

=================

ضمان اجرایی استاندارد

تصور جهانی بدون استاندارد، در دهکده جهانی امروز تقریبا دشوار و غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اینکه بدانیم بدون رعایت حق‌ایمنی و تضمین کیفیت و سلامت، زندگی روزمره‌مان به چه معرکه‌ای تبدیل خواهد شد در جای خود اهمیت توجه و دسترسی به استاندارد را برایمان محرز می‌کند. جهانی بدون استاندارد در نگاهی شفاف به سرعت متوقف خواهد شد و گزینه‌های زندگی شهروندی امروز همچون عدالت، امنیت، توسعه و سلامت اجتماعی رویایی دست‌نیافتنی خواهد بود.اندیشه تشکیل سازمان بین‌المللی استاندارد در 14 اکتبر 1946 میلادی برابر با 22 مهر 1325 شمسی در نشست روسای موسسه‌های استاندارد در لندن شکل گرفت و به همین دلیل همه ساله این روز را به عنوان روز جهانی استاندارد تعیین و نام‌گذاری کردند. رهگذار ایران به این سازمان و عضویت در آن به سال 1343 باز می‌گردد؛ زمانیکه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با وظیفه تدوین استاندارد ملی در تمامی بخش‌های زیرساخت صنعت کشور شکل گرفت و از آن سال تا به امروز به عنوان تنها مرجع رسمی تدوین استاندارد کشور در قالب یک موسسه غیرانتفاعی، شناخته می‌شود. این موسسه که ابتدا در سال 1332 در شکل یک اداره آزمایشگاهی به منظور کنترل کیفی کالاهای صادراتی فعالیت می‌کرد با تصویب مجلس و با کسب قانون اجازه تاسیس موسسه استاندارد ایران فعالیت خود را آغاز کرد، بعد از پیروزی انقلاب و تحول در ساختار اجرایی و قانونی کشور بنا بر مصوبه تدوین استاندارد مجلس شورای اسلامی در سال 1371، قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران جایگزین ساختار اجرایی و مقررات قبلی موسسه شد.

...

توقیف و فروش اموال محکوم علیه :

قانون اجرای احکام مدنی مصوب 1356 که در جهت تصحیح و تکمیل قانون اصلاح محاکمات حقوقی مصوب 1329 قمری و مواد راجع به اجرای احکام در قانون تسریع محاکمات حقوقی تدوین و تصویب گردیده‌‌است، به بررسی چگونگی توقیف اموال محکوم علیه یا خوانده، فروش آن و تأمین محکوم به از آن پرداخته است. همانگونه که نام قانون(اجرای احکام مدنی) صراحت دارد ضمانت اجرای آن صرفاً قانونی بوده و با صدور قرار تأمین، قرار اجرای موقت یا صدور اجرائیه بر مبنای حکم قطعی یا لازم الاجرای دادگاهها عملیات اجرایی شروع می‌گردد. قرار تأمین که به درخواست خواهان(مدعی) قبل از تقدیم دادخواست یا ضمن دادخواست یا قبل از صدور حکم قطعی در جریان دادرسی توسط دادگاه صادر می‌گردد، از تضییع احتمال خواسته تا زمان صدور حکم و اجرای آن جلوگیری به عمل می‌آورد. مطابق ماده 108 قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب، در امور مدنی صدور قرار تأمین منوط به واریز خسارات احتمالی که در اثر اجرای قرار ممکن است به طرف مقابل وارد آید می‌باشد. میزان این خسارت با در نظر گرفتن میزان خواسته توسط دادگاه صورت می‌گیرد و پس از صدور قرار، واحد اجرای احکام مدنی که در معیت دادگاه حقوقی نسبت به اجرای قرارها و احکام حقوقی اقدام می‌نماید، مطابق ماده 126 قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی با توقیف اموال یا حقوق استخدامی خوانده قرار، نسبت به تأمین مبلغ قرار اقدام خواهد کرد. صدور قرار تأمین در واقع یک اقدام احتیاطی است که قبل از محکومیت خوانده به درخواست خواهان صورت‌گرفته و هدف آن جلوگیری از تعدی‌خوانده نسبت به خواسته یا تضییع آن می‌باشد و چنانچه پس از رسیدگی دادگاه به اصل دعوی، حکم بر محکومیت خوانده به پرداخت خواسته به خواهان صادر گردید با تأمین خواسته در مرحله قرار تأمین، اقدامات اجرایی در جهت اجرای حکم محکومیت با موفقیت همراه باشد. در عوض چنانچه خواهان قرار تأمین در مرحله دادرسی نتواند ذیحق بودن خویش را به اثبات برساند و اگر از توقیف اموال متعلق به خوانده خسارتی به وی وارد شده باشد از محل خسارت احتمالی واریزشده توسط خواهان قرار به صندوق دادگستری نسبت به جبران این‌خسارت‌اقدام‌شود.



خرید فایل



لینک منبع :مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن

دانلود (مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/7026‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن وارد شده اید.برای مشاهده ... مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - فایل بیز filebiz.parsiblog.com/Posts/211/مقالةمفهوم+ضمان+استاندارد+و+آثار+آن/ 14 آگوست 2016 ... مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن. فهرست: ضمان اجرایی استاندارد. ضمان قهری چیست؟ ضمانتهای اجرایی. حقوق تجارتی و ضمان. ضمان تضامنی. دانلود مقاله مفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - مقالات دانشگاهی article.university/مفهوم-ضمان-استاندارد-و-آثار-آن/‎Cachedمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن فهرست مطالب ضمان اجرایی استاندارد ضمان قهری چیست؟ ضمانتهای اجرایی حقوق تجارتی و ضمان ضمان تضامنی منابع ضمان اجرایی استاندارد خرید آنلاین مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=6342‎Cached27 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ... دانلود مقاله مفهوم ضمان استاندارد و آثار آن mag-iran.com/دانلود-مقاله-مفهوم-ضمان-استاندارد-و-آث.htm‎Cachedفهرست:ضمان اجرایی استاندارد ضمان قهری چیست؟ضمانتهای اجراییحقوق تجارتی و ضمانضمان تضامنیمنابع:www.shahrodiir.comwww.ghozzateiran.comضمان اجرایی ... مقالهمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن | شبکه مقاله articlenetwork.ir/2016/11/45045_مفهوم-ضمان-استاندارد-آثار.html‎Cached6 نوامبر 2016 ... دسته: پژوهش فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 مقالهمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن فهرست: ضمان اجرایی استاندارد ضمان ... برترین پکیج مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - دانلود فایل 5immaa.nikansefile.ir/‎Cachedبرترین پکیج مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - دانلود فایل. برترین فایل مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن – حریر دانلود harirdlc.ir/article/12187‎Cached16 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن_خوش امدید. فروش دانلودی مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن 9osawi.barfindl.ir/‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم به صفحه دانلود فایل(مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت ... فروش فایل مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=29623‎Cached2 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقالةمفهوم ضمان استاندارد و آثار آن)شما را در رسیدن ...