خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی

مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی

فهرست:

مقدمه

روانشناسی صنعتی ( اشتغال)

مشاوره چیست؟

مشاوره شغلی چیست؟

مشاوره شغلی و اهداف کاربردی آن

زندگی تحصیلی و زندگی شغلی

نتیجه گیری

========================

مقدمه:
ورود به دنیای کسب و کار در عصر حاضر که جهان وارد دوره ای از فرصتها و چالش های بزرگ شده است ، نیاز به دانش ،مهارت و ویژگیهای خاص دارد . در هزاره جدید عوامل مؤثر بر موفقیت و خوشبختی افراد ، سازمان ها و ملت ها به سرعت در حال تغییر است و در چنین دوره ای موفقیت، به برخورداری از آخرین دانش و توانایی بکار گیری آن به شیوه ای نو آورانه و موثر بستگی دارد . دیگر شرایط پایدار برای دنیای کسب و کار وجود نخواهد داشت ،لذا لازم است افراد را در طول تحصیلات برای انتخاب زندگی شغلی و مقابله با بحران ها و چالش ها آماده نمود . در این مقاله سعی بر آن شده تا با معرفی رشته مشاوره شغلی و طیف گسترده خدمات آن به نقش مهم آن در پیوند زندگی تحصیلی به زندگی شغلی و انتخاب زندگی شغلی اشاره شود.
روانشناسی صنعتی ( اشتغال)
روان‌شناسی صنعتی دانش بررسی رفتار انسان در محیط کار است. این دانش می‌کوشد تا با به اجرا گذاشتن نتایج و روش‌های روان‌شناختی به کارگران و سازمان‌ها کمک نماید. به این شاخه از روان‌شناسی گاه روان‌شناسی کار و روان‌شناسی شغلی هم گفته می‌شود.از جمله مباحث مطرح در این شاخه از روان‌شناسی می‌توان به رفتار سازمانی، توسعه و بالندگی سازمان، مشاوره شغلی وحرفه‌ای، روان‌شناسی مصرف کنندگان، روان‌شناسی تبلیغات و بازاریابی، روان‌شناسی منابع انسانی، روان‌شناسی استخدامی، روان‌شناسی بهره‌وری اشاره کرد.
این رشته را در امریکا تحت عنوان industrial and organizational psychology و در اروپا تحت عنوان work psychology می‌‌شناسند.
...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی

مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=3694‎Cached8 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی ... مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=1941‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-330955-مقاله-روانشناسی-اشتغال-و-مشاورة-شغلی.aspx‎Cachedمقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی. فهرست: مقدمه. روانشناسی صنعتی ( اشتغال). مشاوره چیست؟ مشاوره شغلی چیست؟ مشاوره شغلی و اهداف کاربردی آن. دانلود مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی mag-iran.com/دانلود-مقاله-روانشناسی-اشتغال-و-مشاور.htm‎Cached Similarروانشناسی صنعتی ( اشتغال) مشاوره چیست؟ مشاوره شغلی چیست؟ مشاوره شغلی و اهداف کاربردی آن زندگی تحصیلی و زندگی شغلی نتیجه گیری. مقدمه: ورود به دنیای ... برترین فایل مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper9447.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... برترین فایل مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دانلود مقاله تحقیقی روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی.Doc - فایل ... listingf.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-تحقیقی-روانشناسی-اشتغال-و-مشاورة-شغلی-Doc‎Cached1 جولای 2016 ... دانلود مقاله تحقیقی با موضوع روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی. نوع فایل : Word. تعداد صفحات : 12. فهرست محتوا. مقدمه روانشناسی صنعتی ... کویر دانلود » فروش فایل مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی kavirdlc.ir/فروش-فایل-مقاله-روانشناسی-اشتغال-و-مشا/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. دانلود مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی در فایل ورد (word) - دانلود ... fer2si.ir/مقاله-روانشناسی-اشتغال-و-مشاورة-شغلی/‎Cached13 آگوست 2016 ... دانلود مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی در فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ... مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی jelvemahtd.meeblog.ir/post/1661‎Cached19 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی cero.nahrblog.com/Post/155‎Cached12 نوامبر 2016 ... دانلود مبانی نظری و پیشینه پایان نامه پرسشنامه مقاله تحقیق پروژه,مقاله روانشناسی اشتغال و مشاورة شغلی,فایل مارکت سرو.