خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مسئولیت اجتماعی

حسابداری مسوولیتهای اجتماعی

در این روزها مشکلات اجتماعی از جمله مسائلی است که مورد مناطرات سیاسی قرار گرفته و جستجو برای یافتن راه حل این مشکلات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. حسابداری مسوولیتهای اجتماعی پاسخی به این مشکلات می باشد که با درنظر گرفتن نتایج اجتماعی تصمیمات, همچون اثرات اقتصادی آنها, سعی در گسترش دامنه حسابداری سنتی داشته و معیارهای جدیدی را برای تعریف اهداف اجتماعی و ارزیابی میزان پیشرفت در نیل به این اهداف را می طلبد.از دیدگاه کلان توجه زیادی به تعریف شاخصهای مفید و مربوط اجتماعی شده و از دیدگاه فرد به اهداف اجتماعی, اهمیت فزاینده ای به استراتژیهای سازمانی داده شده است و نیاز به معیارهایی که در فرآیند تصمیم گیری بتواند مفید باشد مورد شناسایی قرار گرفته است.

در حال حاضر مدیریت نه تنها در خصوص کارآیی عملیات موسسه تحتت تصدی خود مسوول می باشد بلکه در مقابل هر آنچه که در مورد مشکلات بیشمار اجتماعی انجام می دهد نیز مسوول است. واحدهای اقتصادی ناگزیر از قبول مسوولیتهای اجتماعی خود هستند همچنان که در مورد مسوولیتهای اقتصادی آنان نیز چنین است. در مجموع روحیه بی اعتمادی فزاینده ای وجود دارد که سنجشهای سنتی عملکرد منعکس در صورتحساب سود و زژان و ترازنامه برای نمایش آنچه که بسیاری از شرکتها سعی در انجام آن دارند بیش از اندازه ضعیف و ناتوان است. با این همه هنوز مفهوم جامعه از مسوولیتهای اجتماعی شرکتها که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد.

تقریباً همگان قبول دارند که شرکتها باید از نظر اجتماعی مسوول کار خود باشند گو اینکه امکان دارد عنوان شود که چنین نظری صرفاً شکل تعمیم یافته این مرام پذیرفته شده جهانی است که افراد و گروهها باید تاثیر اعمال خود بر سایرین را در نظر داشته باشند.



خرید فایل



لینک منبع :مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مسئولیت_اجتماعی_شرکتی‎Cached Similarمسئولیت اجتماعی شرکتی (به انگلیسی: Corporate Social Responsibility ) یا مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یا مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها از جستارهای "اخلاق کسب و کار" ... Images for مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی چیست؟ تعاریف و نکات - مردمان www.mardoman.net/life/socialresponsibility‎Cached Similar21 سپتامبر 2012 ... مسئولیت اجتماعی چیست؟ تعاریف و نکات از نظر اجتماعی مسئول بودن یعنی آدمها و سازمان‌ها می‌بایست با اخلاق و با حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی. مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی (CSR) چیست؟ – مسئولیت ... hami.tehran.ir/csr/?p=480‎Cachedزبان مسئولیت اجتماعی سازمان ها گویای آن است که CSR به طور عمده مفهومی است که در سازمان های بزرگ که به طور معمول به سهامدارن تعلق دارند و مدیرانی استخدام شده آن ها را ... مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/276798/مسئولیت-اجتماعی-شرکت‌ها-(CSR)‎Cached Similarمسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یا CSR موضوع حساسیت‌برانگیز و رو به توجه در سال‌های اخیر بوده است تا آنجا که سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و اتحادیه اروپا، ... مسئولیت اجتماعی - بانک سامان sb24.com/fa/footer/social-responsibility.html‎Cachedمسئولیت اجتماعی. «با شما هستیم» پیامی است برای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم. دیدگاه ما در این شعار محدود به حوزه کسب‌وکار نبوده و به‌عنوان یک شهروند حقوقیِ ... مسئولیت اجتماعی - کارگزاری مفید www.emofid.com/home/about/socialtarget/‎Cachedمسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، رویکردی متعالی به کسب وکار است که تأثیر اجتماعی یک سازمان بر جامعه را مورد توجه قرار می‌دهد و هدف اصلی آن، ایجاد حرکتی مثبت هرچند ... [PDF] ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در اﯾﺮان ﻣﻘﺪﻣﻪ ای ﺑﺮ وﺿﻌﯿﺖ karafarini.mcls.gov.ir/.../c8097b2aaa844fe191bc3d5a47208190?...‎Cached Similarﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در اﯾﺮان. ﻣﻘﺪﻣﻪ. : ﻣﻔﻬﻮم ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ در دﻫﻪ اﺧﯿﺮ ﺑﻪ ﭘﺎراداﯾﻢ ﻏﺎﻟﺐ و ﻣﺴﻠﻂ ﺣﻮزه اداره ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه. اﺳﺖ . و ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎی ﺑﺰرگ و ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ اﺟﺘﻤﺎع و ... درآمدی بر مسئولیت اجتماعی سازمان - TBS https://www.tbs.ir/درآمدی-بر-مسئولیت-اجتماعی-سازمان/‎Cached Rating: 4.5 - Review by tehran business school مدیریت که تنها وظیفه سازمان های خصوصی را کسب درآمد و حداکثر کردن سود می دانند، امروزه رعایت مسئولیت اجتماعی سازمان به عنوان یکی از ضروریات هر سازمان بدل شده. محک و مسئولیت اجتماعی شرکت ها - Mahak mahak-charity.org/main/index.php/how-do-i-help-my.../csr‎Cachedسازمان های غیر دولتی به عنوان عوامل اثرگذار در امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه، نقش بسیار ارزنده ای دارند. آنها در توانمند سازی و فرهنگ سازی در جامعه و ...