خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی

مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی

فهرست:

انواع سیستمهای مالیاتی و توضیح هر یک

بررسی امکان ایجاد درآمدهای جدید مالیاتی

تعریف مالیات

انواع مالیات

جایگاه حقوقی مالیات

جایگاه اجتماعی مالیات

آشنایی با اصل سیستم مالیاتی

مالیات برارزش افزوده و تاریخچه آن

سیستم منسوخ شده مالیاتی ایران

====================== بخشهایی از متن:

انواع سیستمهای مالیاتی و توضیح هر یک

الف – مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی

ب - مالیات بردارایی

ج - مالیات بردرآمد اشخاص حقوقی

الف : مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی :‌

همانطور که از عنوان مشخص است نوعاً مالیاتی است که به تناسب درصد با رعایت شرایط خاص از حقوق افراد ، دستمزد آنان یا از درآمد سالانه آنها در جریان کسب و پیشه یا ارائه خدمات و یا از درآمد حاصل از اجاره مستغلات و یا سایر درآمدهای مشروعی که ممکن است یک شخص حقیقی در جریان فعالیت اقتصادی خود یا بطور اتفاقی نصیب وی گردد توسط کارفرما (درمالیات حقوق و دستمزد) ویا خود اشخاص (بطور خود اظهاری) یا توسط مامورین مالیاتی ، مالیات مورد نظر از جمع درآمد مشمول مالیات کسر گردسده به خزانه دولت واریز میگردد .

ب – مالیات بر دارایی

اینگونه مالیات شامل مالیاتی استکه بر دارایی افراد ناشی از مالکیت آنان نسبت به اموال وارث و زمینهای بایر که توسط قانون حدود و میزان اخذ مالیات از آنها مشخص گردیده به نحوی که هنگام انتقال انتقال اموال یا تملک ارث یا نگهداری ارضای بایر با قلام مزبور تعلق می گیرد .

ج – مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی :

چون شخصیت اشخاص حقوقی جدای از شخصیت سهامداران و اعضاء تشکیل دهنده آن بوده مسائل تعیین کننده در وصول درآمد استان

تبدیل ردیفهای ملی به استانی

بررسی امکان ایجاد درآمدهای جدید مالیاتی

عناوینی هستند که در مقام بررسی و تجزیه و تحلیل بی ارتباط با یکدیگر نبوده بنابراین سعی شده است عناوین فوق به زیر مجموعه هایی تجزیه و پس از تشریح آنها درنتیجه گیری کلی نسبت به تمامی موضوعات اصلی جواب منطقی و قابل قبول داده شود از این رو ابتدا به بررســـی این زیر مجموعه ها می پردازیم :

1- تعاریف مالیات

2- انواع مالیات

3- جایگاه حقوقی مالیات

4- جایگاه اختصاصی مالیات (فرهنگ مالیاتی)

5- منطق اخذ مالیا از اشخاص حقوقی

6- بررسی امکانات بالقوه استان

مبانی نظری

...

آشنایی با اصل سیستم مالیاتی

1- Entity Theory

بدهیها + حقوق صاحبان سرمایه = دارائی ها

این رابطه بیانگر اهمیت جوهره آن یعنی شخصیت حقوقی آن است ، سهامداران و بستانکاران شرکت هر دو در صنایع شرکت سهیم هستنداین سهم مستلزم تلقی این موضوع است که سود متعلق به شرکت است و اگر قرار باشد به سهامداران سود تعلق گیرد باید اعلام و اعلان آن رسمی باشد.

دو بینش در این تئوری عنوان شده است :

یکی بینش سنتی و دیگری نو گرا

الف : بینش سنتی : معتقد است که شرکت جهت تامین کنندگان سرمایه و ایجاد منافع آنها عامل مهمی است پس باید مالکان و سرمایه گذاران خود گزارش دهی دانسته باشند .

ب : بینش نوگرا : اعتقاد دارد که اهمیت بر بقای شرکت است و چون اصل تداوم فعالیت در شرکت مطرح و منظور است از محل بقا خود منتفع و بواسطه این انتفاع نیاز به گزارش دهی است .

در این تئوری که رابطه نزدیکی با مبانی وضع مالیات دارد هم ترازنامه و هم صورتحساب سود و زیان اهمیت دارنداما صورتحساب سود و زیان اهمیت خاصیب دارد زیرا این تئوری معتقد است که سهامداران در درآمد منتفع هستند و شرکت ایجاد شده تا سود آور باشد و یا سود دهی خود تداوم فعالیت نیز ادامه یابد .

درآمد مورد نظر در واقع تغییری است گه در خالص دارائیهای شرکت جدای از تغییرات حاصل در سرمایه است ، به عبارتی دارائی و هزینه ها از نظر ماهیت شبیه به هم بوده و هر دو ارائه کننده خدمات میباشند و در واقع مالیات نوعی توزیع سود است ، بذین معنی که هر سهامدار از سود شرکت سهام خود را بر می دارد و دولت نیز با دریافت مالیات از درآمد شرکت سهام خود را اخذ می نماید ، بهمین دلیل است که مالیات هزینه تلقی نمی شود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی

دانلود (مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی) nafasaba.ironiblog.ir/post/538‎Cachedشما به صفحه اختصاصی مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله مالیات و سیستمهای ... مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی - شاپ ایرانی | مرکز خرید و فروش فایل ... shopirani.ir/product/41244/مقاله-مالیات-و-سیستمهای-مالیاتی‎Cachedتحقیق مالیات و سیستمهای مالیاتی همانطور که از عنوان مشخص است نوعاً مالیاتی است که به تناسب درصد با رعایت شرایط خاص از حقوق افراد ، دستمزد آنان یا از درآمد سالانه ... مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی cero.nahrblog.com/Post/57‎Cached12 نوامبر 2016 ... دانلود مبانی نظری و پیشینه پایان نامه پرسشنامه مقاله تحقیق پروژه,مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی,فایل مارکت سرو. دانلود مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/997/دانلود-مقاله-مالیات-و-سیستمهای-مالیات/‎Cachedپایان نامه حسابداری مالیاتی دانلود مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی مقاله درباره مالیات پروژه پایان نامه جزوه مقاله انگلیسی در مورد مالیات مقاله ای در مورد. مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی - فایل prozhe20.cero.ir/product-331054-مقاله-مالیات-و-سیستمهای-مالیاتی.aspx‎Cachedمقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی. فهرست: انواع سیستمهای مالیاتی و توضیح هر یک. بررسی امکان ایجاد درآمدهای جدید مالیاتی. تعریف مالیات. انواع مالیات. جایگاه حقوقی ... کویر دانلود » خرید و دانلود مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی kavirdlc.ir/خرید-و-دانلود-مقاله-مالیات-و-سیستمهای-م/‎Cachedخرید و دانلود مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی. 26 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول ... دانلود مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی - مقالات دانشگاهی article.university/مالیات-و-سیستمهای-مالیاتی/‎Cachedمالیات و سیستمهای مالیاتی فهرست مطالب انواع سیستمهای مالیاتی و توضیح هر یک بررسی امکان ایجاد درآمدهای جدید مالیاتی تعریف مالیات انواع مالیات جایگاه حقوقی ... فروش فایل مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی jahanriane.blogroom.ir/post/206‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان عنوان محصول دانلودی:مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فروش فایل مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی a0sdbc.nikandlc.ir/‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی ببرید مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی ... خرید آنلاین مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/1178‎Cached24 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله مالیات و سیستمهای مالیاتی وارد شده اید.برای مشاهده ...