خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مقدمه

روسپیان(زنان ویژه)

غریزه جنسی یکی از غرایزی است که ضامن نسل و تداوم بقای بشر است . کلود لوی استروس[1]مردم شناس شهیر فرانسوی در تعریف ازدواج اشاره ای مهم به این نکته دارد و عقیده دارد : « ازدواج برخودی است دراماتیک بین فرهنگ و طبیعت یا میان قواعد اجتماعی و کشش جنسی » (77) ؛ به بیان دیگر جامعه می کوشد تا غریزه جنسی (طبیعت ) را مهار کرده و بر آن انگ فرهنگ زند . اما در طول تاریخ مشاهده شده است که همیشه این غریزه تحت کنترل جامعه نبوده و در طول حیات بشری بنا به دلایل گوناگون و انگیزه های متفاوت در معرض انحرافات اخلاقی و اجتماعی قرار گرفته و فحشا به عنوان یک حرفهء بسیار قدیمی ، یکی از نمود های آن است.

روسپی گری چیست و روسپی به چه کسی اطلاق می گردد ؟

روسپیگری یا فحشا را می توان به عنوان برآوردن خواهشهای جنسی در برابر پول تعریف کرد ( 78) ؛ به عبارت دقیق تر روسپیگری را به روابط نا مشروع جنسی که به طور مستمر و به انگیزه های مادی یا نفسانی رخ می دهد ، تعریف کرده اند. با توجه به این تعریف می توان گفت : روسپی به فردی اطلاق می گردد که از روابط جنسی به عنوان یک حرفهء دایمی استفاده می نماید (79)

( بیان مسئله )

چگونگی برخورد با پدیده ء روسپیگری

سیاستگذاران اجتماعی ما در شرایطی با پدیده ء روسپیگری مواجه شده اند که نه می توانند آن را به عنوان یک واقعیت تلخ اجتماعی رو به افزایش است نفی کنند و نه می توانند بنا به دلایلی چند از جمله ویژگی های فرهنگی و مذهبی جامعه آن را بپذیرند ؛ به عبارتی می توان گفت سیاستگذاران اجتماعی دچار فقر تئوریکی می باشند (82). بنابراین در برخورد با این پدیده تنها به نظارت رسمی و خشونت قانونی اکتفا می شود . بهرحال فحشا به عنوان یک واقعیت نیازمند درمان و توانبخشی است و به رویکردی آسیب شناسانه و بهداشتی احتیاج دارد؛ زیرا رویکرد اخلاقی و پلیسی مدتهاست تاثیر و کارایی خود را از دست داده است (83)؛و باید بپذیریم که بیشتر روسپیان شهر تهران ، قربانیانی هستند که فقر ، خشونت ، تجاوز و نابسامانیهای خانوادگی و .... آنها را به یک بیماری اجتماعی کشانده است که درمان آن الزاما در پشت میله های زندان امکان پذیر نیست.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

روسپیان(زنان ویژه)

چگونگی برخورد با پدیده ء روسپیگری

باز پروری و توانبخشی روسپیان

پیشگیری از آسیب های اجتماعی

آموزش مهارتهای زندگی

مهارتهای زندگی

نظریه های مربوط به انگیزش .

کار دلخواه در برابر کار اجباری

نظریه سابق .

نظریه انگیختگی :

نظریه فرآیند متضاد:

نظریه مازلو:

زنان خیابانی از سطح جامعه جمع آوری شوند :

اقلیما در خصوص راه کارهای مبارزه با این پدیده می گوید:

زنان خیابانی

معنی حق در جامعه ء ما چیست ؟

فصل دوم

تعریف انحراف ( کج روی )

مبانی نظرات انحرافات اجتماعی :

1-1- نظریه منظم اجتماعی :

2-1 آنومی اجتماعی :

عمده ترین تئوری این دید گاه : ادوین ساترلند است.

4-1 نظریه تضاد:

5-1 نظریه بر چسب:

1- نظریه های روان شناسی :

فصل سوم

فعالیت مخفیانه خانه های عفاف در تهران :

سر مست و بی قرار :

کاهش سن دختران فراری :

فرار دختر ایرانی ( گریزی از بند خشونت چند وجهی ):

اطلاعات تازه درباره دختران فراری

تنها مرکز نگهداری از دختران خیابانی تهران تعطیل شد

فصل چهارم

زنان خیابانی را باید با نگاهی تربیتی و جامعه شناختی نگریست :

برداشت خودم از زنان ویژه

وام خود اشتغالی زنان خیابانی :

بررسی علل فرار دختران از خانه

فرار از نا امنی

فرد مقصر است یا اجتماع

فصل پنجم

فهرست منابع

پرسشنامه


-1C . L . Strauss



خرید فایل



لینک منبع :مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی)

مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد ... proje20.filenab.com/product-59405-payannameh.aspx‎Cachedبررسی عوامل موثر بر کج رفتاری کج رفتاری زنان ویژه کج رفتاری زنان ویژه مفاسد اجتماعی تحقیق پایان نامه پروژه پژوهش دانلود پژوهش و تحقیق دانلود جزوه دانلود مقاله ... پایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه ... www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-مطالعه-و-بررسی-عوامل-موثر-بر-کج-رفتاری-زنان-ویژه-با-تکیه-بر-مفاسد-اجتماعی‎Cachedپایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش : خدمات ... مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه - خرید و دانلود مقاله ... payannameh.skybloger.ir/post/1201 19 آگوست 2016 ... مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) - - خرید و دانلود مقاله،تحقیق،پایان نامه،فایلهای آموزشی. دانلود مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر ... www.newfilestant.ir/paper2035.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی))خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. تحقیق مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه bankmaghale.ir/تحقیق-مطالعه-و-بررسی-عوامل-موثر-بر-کج-رف/‎Cachedتحقیق مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه مربوطه به صورت فایل ورد ... ۱- مطالب بر گرفته و با تکیه بر ادارهء آگاهی شعبه مبارزه با مفاسد اجتماعی. دانلود (مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر ... moradedle.meeblog.ir/post/910‎Cached13 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی))خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. دریافت فایل مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با ... www.risearticle.ir/download/4555‎Cachedدریافت فایل مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) – پرداخت و دانلود آنی. Posted on اکتبر 26, 2016 by bita. کاربران ... فروش دانلودی مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با ... tmaghalec.ir/?p=2629‎Cached24 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) وارد ... مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه - هفت تیر 7tir7.rozblog.com/.../مطالعه-و-بررسی-عوامل-موثر-بر-کج-رفتاری-زنان-ویژه-با-تکیه.html‎Cached21 جولای 2016 ... مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) دسته: علوم اجتماعی بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 95 ... 3 . مقاله در مورد مطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با ... mag-iran.com/مقاله-در-مورد-مطالعه-و-بررسی-عوامل-موثر.htm‎Cachedمطالعه و بررسی عوامل موثر بر کج رفتاری زنان ویژه (با تکیه بر مفاسد اجتماعی) فصل اولمقدمه روسپیان(زنان ویژه)غریزه جنسی یکی از غرایزی است که ضامن نسل و تداوم ...