خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان

مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان

فهرست:

وزن مخصوص چوبهای جوان

دید کلی به چوبهای جوان

تقسیم بندی چوب‌ها

ریز ساختار چوب

تبدیل شیمیایی چوب

کاربردهای چوب جوان

ویژگی های چوب جوان

نقوش چوب جوان

======================= بخشهایی از متن:

وزن مخصوص چوبهای جوان

اطلاعات مربوط به وزن مخصوص چوب جوان جالب ولازم است , نه تنها مسائل حمل ونقل , بلکه برای رابطه اش با سختی والبته کار چوب جوان . ما همیشه باید بین چگالی مطلق و ظاهری فرق بگذاریم , اولی تقریبا همیشه ثابت است , زیرا حفره ها ی سلولز و مشتقات آن که مواد چوبی را تشکیل می دهند , حذف می شوند . چگالی ظاهری آوندها وحفره های چوب جوان را در بر می گیرد و به علت وابستگی زیاد به درجه رطوبت و عوامل موثر بر آن که در زیر می آید , بسیار متغیر است :

1) گونه درخت 2) منطقه کاشت ( انبوه یا پراکنده ) 3) سن 4) رطوبت هوا

برون چوب و چوب جوان از چوب پیرکه به تازگی قطع شده است , وزن بیشتری دارد .درختان نرمی که در نواحی مرطوب رشد کرده اند , پس از برش از چوبهای سخت سنگین ترند . در پهن برگان سختی , مقاومت,حلقه های پهن , نبود آوندها همگی منجر به وزن مخصوص بیشتر می شود . در سوزنی برگها چگالی بالا با سختی زیاد و مقاومت و در چوبهای جوان کوچک با حلقه های منظم باریک همراه است . در هر گونه اگر درختان در اب و هوای مناسب , زمین زه کشی شده با دمای مناسب , نور کافی رشد کرده باشد و در زمستان قطع شده باشد ,چوب چگالتری به دست می دهد . مانند سختی وزن مخصوص در هر بخش درخت متغیر است .

...

تقسیم بندی چوب‌ها

درختان ، متعلق به تیره گیاهان بذرده هستند که به دو دسته بازدانگان و نهاندانگان تقسیم می‌شوند. سوزنی‌برگان (نرم چوب‌ها) به دسته اول و پهن برگان (سخت چوب‌ها) به دسته دوم تعلق دارند.

سخت چوب‌ها

این دسته ، شامل چوب درختان پهن برگ می‌باشد. بافت چوب درختان پهن برگ تنها در زمانی که درخت برگ دارد، رشد می‌کند. رشد و نمو در بهار شروع می‌شود و به مرور در پاییز متوقف می‌شود. لذا حلقه سالیانه این درختان به صورت یکنواخت از چوب بهاره دارای رنگ روشن به طرف چوب پاییزه تیره رنگ تغییر می‌کند. نام سخت چوب‌ها ، بدلیل نوع بافت آنها است و دلیل بر سخت‌تر بودن کلیه چوب‌های این دسته نمی‌باشد.

برخی از درختان پهن برگ عبارتند از: گردو ، انجیر ، بلوط ، چنار ، راش ، تبریزی ، سپیدار و افرا. از جمله موارد استفاده از این نوع چوب‌ها ،‌ ساخت مبلمان ، در و پنجره و نازک کاری در ساختمان می‌باشد.

نرم چوب‌ها

شامل چوب درختان سوزنی برگ است. بافت چوب درختان سوزنی برگ در طول سال ، زمان رشد بیشتری دارد این نوع درختان در بهار و تابستان با شدت بیشتری رشد می‌کنند و ...

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان

مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان - فروشگاه forush.cero.ir/product-331074-مقاله-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان.aspx‎Cachedمقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان دسته: پژوهش بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل : 161 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25. مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان ... دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان mag-iran.com/دانلود-مقاله-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان.htm‎Cachedوزن مخصوص چوبهای جوان اطلاعات مربوط به وزن مخصوص چوب جوان جالب ولازم است , نه تنها مسائل حمل ونقل , بلکه برای رابطه اش با سختی والبته کار چوب جوان . ما همیشه ... دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان - مقالات دانشگاهی article.university/دانلود-مقاله-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان/‎Cachedآشنایی با چوبها و چوب جوان فهرست مطالب وزن مخصوص چوبهای جوان دید کلی به چوبهای جوان تقسیم بندی چوب‌ها ریز ساختار چوب تبدیل شیمیایی چوب کاربردهای چوب جوان دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان -کامل و جامع shameparvan.ruzfa.ir/post/2544‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان ... دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان - خرید آنلاین و دریافت 8yebts.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان - خرید آنلاین و دریافت. دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان - فایل های کمک آموزشی ostadfile.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان‎Cachedدانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان. یکشنبه 4 مهر 1395 ... دانلود مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان. برچسب‌ها: آشنایی با چوبها، چوب جوان. (0 لایک). در ساعت 16:58 ... مقاله در مورد آشنایی با چوبها و چوب جوان - فراتک‌ سل farataksell.ir/مقاله-در-مورد-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان/‎Cachedلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه۲۵   بخشی از فهرست مطالب وزن مخصوص چوبهای جوان دید ... کویر دانلود » مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان kavirdlc.ir/مقاله-آشنایی-با-چوبها-و-چوب-جوان/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان برایتان ... خرید فایل( مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1274.html‎Cached24 سپتامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید عنوان محصول دانلودی:مقاله آشنایی با چوبها و چوب جوان یکی از بهترین فایل ها در ... مقالة آشنایی با چوبها و چوب جوان - صفحه نخست best-sale.filekar.ir/مقالة%20آشنایی%20با%20چوبها%20و%20چوب%20جوان.html‎Cachedدر این مقاله درباره چوب و انواع آن و مقایسه چوبهای جوان با سایر چوب ها بحث و بررسی شده است.