خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو

بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو

چکیده

پژوهش حاضر به بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو می­پردازد در این پژوهش از نمونه 80 نفری از زن و مرد کارمند ایران خودرو انتخاب شده است و برای سنجش سلامت روان کارمندان از پرسشنامه GHQ-28 استفاده شده داده­های استخراج شده در این پژوهش از روش آمار استنباطی بررسی گردید و از طریق آزمون مان ویتنی یو محاسبه گردید.

نتایج این آزمون حاصل از آن است که بین سلامت روان زنان و مردان کارمند شرکت ایران خودرو تفاوت معنادار وجود دارد.

همچنین می­توان گفت که در هر یک از خرده آزمونها نتایج به صورت زیر است که بین علایم جسمانی در زنان و مردان تفاوت معنی دار وجود دارد. و در علایم اضطرابی در زنان و مردان تفاوت معنادار مشاهده نمی­شود همچنین در علایم کارکرد اجتماعی و علایم افسردگی هم دربین زنان و مردان تفاوت معنادار وجود ندارد.

لذا می­توان نتیجه گرفت که سلامت روانی زنان نسبت به مردان بیشتر در معرض خطر است و درکل می­توان اظهار داشت که نتایج بدست آمده از این پژوهش و پژوهشهای قبلی احتمال قابلیت تعمیم این نتایج به جامعه بزرگتر زیاد است و احتمالاً می­تواند مورد استفاده پژوهشگران قرار بگیرد.

مقدمه:

بدون شک سلامت افراد جامعه از اهمیت به سزایی بر خورداراست . جوامع انسانی بدون حفظ سلامت نمی­توانند بقاء واستمرار خود را حفظ کنند. و همان گونه که سلامت روان را به عنوان یکی از حیطه­های علوم پزشکی دارای اهمیت است .حفظ سلامت جسمانی افراد بدان وابسته است.بهداشت و سلامت روانی فرد مورد توجه خاص متخصصین و دست اندکاران قرار گرفته است.(شهیدی ، حمیدیه، 1381 )

تلاش شتاب زده برای صنعتی شدن و گسترش سریع شهر نشینی و زندگی ماشینی که لازمه آن قبول شیوه­های نوین برای زندگی است . اثر معکوس بر سلامت گذاشته و مسائل تازه­ای ر ابه وجود آورده است. اوضاع اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، و فرهنگی نا به سامان جهان بار مشکلات اجتماعی و محیطی و روانی واکنشهای بیمار گونه بسیاری در افراد و جوامع و به وجود آورده است که خود سبب وخیم تر شدن اوضاع و نامساعدتر شدن شرایط محیط زیست شده است.

گذشته نشان داده است که بسیاری از بیماریهای شایع غیر واگیر و بیماریهای روانی در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه زاییده عواملی هستند که خود انسان آنها را خلق و گرفتار آن شده است. بنابراین چنین عواملی قابل پیشگیری و درمان هستند پیشگیری از بیماریها و برنامه های بهداشتی باید از روز تولد شروع شود تا از پیدایش ناتوانیهای جسمی و روانی که سد را ه انسان برای رسیدن به یک زندگی سالم و موفق است جلوگیری کند.(میلانی فر، 1376)

علم سلامت روان فرآیند همیشگی است که از بدو تولد تا هنگام مرگ ادامه می­یابد این علم با چهار هدف شکوفایی توان بالقوه ، درمان اختلاهای روانی و حفظ تداوم بهداشت روانی در اشخاص سالم شرایطی را به وجود می­آورد (گنجی، 1383 )

بخش عظیمی اززندگی هر انسانی صرف کار و فعالیت که بسیار مهم است .فعالیت کاری از نظر سلامت روانی شخص فعالیت مهم به حساب می­آید کار وسیله­ای است که برای فرد استقلال می­آورد و رشد و عزت نفس او را مساعد می­کند.(گنجی، 1383)

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول :

طرح تحقیق

مقدمه:

بیان مسئله:

هدف پژوهش:

ضرورت پژوهش:

سوال پژوهش :

فرضیه فرعی پژوهش

تعریف مفهومی:

تعریف عملیاتی:

فصل دوم

ادبیات و پیشینه تحقیق

تاریخچه سلامت روان:

تاریخچه سلامت روانی در ایران:

تعریف سلامت روانی:

مفهوم سلامت روانی:

فرق بین سلامت روان بهداشت روانی:

تعریف سلامت روانی بر اساس مکاتب مختلف روان شناسی:

مکتب روان کاوی:

مکتب رفتار گرایی:

مکتب انسان گرایی:

نظریات موجود درباره سلامت روان:

قلمرو موضوع و زمینه های سلامت روان:

اصول سلامت روانی :

اصول سلامت روانی در محیط کار:

نشانه های سلامت روانی:

اهداف سلامت روانی در محیط کار:

علایم مشکلات روانی در محیط کار:

اختلالات و مشکلات روانی در محیط کار چگونه به وجود می­آید:

پژوهش های انجام شده:

فصل سوم :

روش تحقیق

جامعه آماری:

نمونه آماری

ابزار اندازه­گیری:

روش اجرا:

روش آماری

فصل چهارم :

تجزیه و تحلیل داده­ها

فرضیه شمار ه(1) و فرضیه اصلی پژوهش:

فرضیه شماره 2

فرضیه 3

فرضیه شماره 4

فرضیه شماره 5

فصل پنجم :

بحث و نتیجه­گیری

مقدمه:

بحث و نتیجه گیری:

نتایج:

فرضیه اول(فرضیه اصلی )

فرضیه دوم

فرضیه سوم

فرضیه چهارم

فرضیه پنجم

محدودیت ها:

پیشنهادات:

منابع:

ضمائم



خرید فایل



لینک منبع :بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو

بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو - فایل ناب be3t.filenab.com/product-59562-payannameh.aspx‎Cachedپژوهش حاضر به بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو می¬ پردازد در این پژوهش از نمونه 80 نفری از زن و مرد کارمند ایران خودرو انتخاب شده است فایل ... دانلود فایل ( بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو) www.newfilestant.ir/paper4562.html‎Cached5 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو )) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -بررسی مقایسه بین سلامت روان ... بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-331081-بررسی-مقایسه-بین-سلامت-روان-زنان-و-مردان-کارمند-ای.aspx‎Cachedبررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو مفهوم سلامت روانی فرق بین سلامت روان بهداشت روانی تعریف سلامت روانی بر اساس مکاتب مختلف روان ... تحقیق مقایسه سلامت روان کارمندان زن و مرد bankmaghaleh.ir/تحقیق-مقایسه-سلامت-روان-کارمندان-زن-و-م/‎Cachedپژوهش حاضر به بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو میپردازد در این پژوهش از نمونه ۸۰ نفری از زن و مرد کارمند ایران خودرو انتخاب شده است و برای ... دانلود بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو ... www.risearticle.ir/download/1996‎Cached24 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان ... پایان نامه مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو cero.nahrblog.com/Post/32‎Cached12 نوامبر 2016 ... پایان نامه معرفی و بررسی جبران گر UPQC و شبیه سازی جبرن افت ولتاژ بوسیله نرم ... بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو. بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو maghalenab.rozblog.com/.../-بررسی-مقایسه-بین-سلامت-روان-زنان-و-مردان-کارمند-ایران-خودرو-.html‎Cached9 آگوست 2016 ... بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو دسته: روان شناسی بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 6080 کیلوبایت تعداد ... دانلود (بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو ... agigdlc.ir/post.php?id=16195‎Cached18 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی دانلود مقاله مقایسه سلامت روان کارمندان زن و مرد در پارس خودرو - دانلود ... docs.blogsky.com/1395/06/20/post-52931 10 سپتامبر 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات61 چکیده پژوهش حاضر به بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو می¬پردازد در ... خرید و دانلود بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو kavirdlc.ir/خرید-و-دانلود-بررسی-مقایسه-بین-سلامت-رو/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(بررسی مقایسه بین سلامت روان زنان و مردان کارمند ایران خودرو) خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...