خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟

چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند

پنج افسانه مهلک درباره عشق

((ندانستن))خوشبختی نمی آورد

سازشهای عجولانه و زود هنگام

علائم هشدار دهنده که حاکی از مشکلات بالقوه هستند

چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟

1)شما با فرد مناسب بوده ولی طرز صحیحی مهر نمی ورزید.

شما و همسرتان از عادتهای ارتباطی ضعیفی برخوردار هستید.

به درستی نمی دانید که چطور صمیمیت واقعی تولید کنید .

چیزی را می خواهید مطالبه نمی کنید و در نهایت احساس انزجار می کنید .

از رابطه تان غافل می شوید .

شما با فرد نامناسب هستید .

عشق و یا سبک زندگی شما با عشق و سبک زندگی همسرتان از تفاهم و همخوانی کافی برخوردار نیستند.

شما ارزشهای مشترک کافی نداشته و به اصول مشترکی نیز پایبند نیستید.

همسر شما دارای عیبها و نقص های بزرگی است که ازدواجی موفق را ناممکن می سازد.

شما نمی توانید نیازهای یکدیگر را برآورده کنید .

نکته مهم این است((کسی)) که برای مهرورزیدن انتخاب می کنید ،به همان اندازه ((روشی)) که برای مهر ورزیدن برمی گزینید مهم است.

اغلب مردم وقت و انرژی بیشتری صرف تصمیم گیری برای خرید یک ماشین و یا یک دستگاه ویدئو می کنند تا صرف اینکه تصمیم بگیرند با چه کسی تشکیل خانواده بدهند.

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم به ازدواج با فرد نامناسب تن می دهند چیزی است که آن را(( ضریب هوشی)) پایین می نامیم. ضریب هوشی شما به میزان دانش شما در خلق و حفظ رابطه ای سالم و موفق بستگی دارد و میزان ضریب هوشی شما تعیین کننده انتخاب شما خواهد بود حتی اگر شما از ضریب هوشی بالایی برخوردار بوده و یا به اصطلاح باهوش در عشق باشید احتمالاً هنوز اشتباهاتی مرتکب خواهید شد اما نه به اندازه کسی که از ضریب هوشی کمتری برخوردار است. در پایان این تحقیق شما این آزمون را مشاهده کنید و اگر مایل باشید می توانید آن را انجام دهید.

اگر پس از انجام آزمون ضریب هوشی عشقی شما خیلی پایین بود زیاد نگران نشوید . شما می توانید با کسب اطلاعات بیشتر و بالا بردن اعتماد به نفس خود ضریب هوشی عشقی خود را بالا ببرید.

پنج افسانه مهلک درباره عشق:

افسانه های عشقی باورهای نادرست هستند که بسیاری از ما راجع به عشق و داستانهای عاشقانه داریم. این افسانه ها عملاً ما را انتخاب هوشمندانه باز می دارند. این باورها و رفتارها علائمی غلط در مورد ازدواج هستند که به سه دلیل زیر در ما شکل می گیرند:

·تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم ها

·خواندن رمانهای عشقی

·عدم وجود آموزش درباره عشق

ما آگاهانه یا نا آگاهانه اساس تصمیمات خود در ازدواج را بر این پنج افسانه عشقی بنا می گذاریم.



خرید فایل



لینک منبع :چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟

Images for چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ rabeteh-ha.blogsky.com/‎Cachedدسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 10000 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48. چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/6794‎Cached28 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. چرا برخی از روابط ... دانلود (چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟) simorghflye.blogroom.ir/post/191‎Cached14 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ وارد شده اید. پایان نامه:چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ www.thesisqom.loxblog.com/post/22‎Cachedبررسی و نقد پایان نامه ها - دانلود متن کامل پایان نامه ها - همه رشته ها. کاملترین فایل چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=8732‎Cached1 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... کویر دانلود » دانلود (چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟) kavirdlc.ir/دانلود-چرا-برخی-از-روابط-سرانجام-خوبی-ن/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ - razifile.ir/?p=64175‎Cached19 ا کتبر 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات۶۴ چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟۱)شما با فرد مناسب بوده ولی طرز صحیحی مهر نمی ورزید. دانلود چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ -کامل و جامع – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper9952.html‎Cached24 ا کتبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ کاملترین فایل چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟ nflowert.meeblog.ir/post/149‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد با سلام،محصول دانلودی +{{چرا برخی از روابط سرانجام خوبی ندارند؟}}+آماده ...