خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

روابط اجتماعی معلمان و دانش‎آموزان در عصر ارتباطات

روابط اجتماعی معلمان و دانش‎آموزان در عصر ارتباطات

مقدمه

پست الکترونیکی

نقش معلمان دراستفاده از فناوری‎ اطلاعات و ارتباطات

روش تجزیه و تحلیل داده‎ها

مشغولیت با منابع خارجی

بحث و نتیجه‎گیری

جهانی را که در آن زندگی می‎کنیم جهان ارتباطات نام گرفته است. با کمک ماهواره‎ها و اینترنت مرزها و دیوارهای مرئی و نامرئی فرو ریخته و دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده است. در این دهکده کوچک، نظام‎های پیشین نابود شده و یا در حال نابودی است ونظام‎های جدید با سرعتی وصف ناپذیر در حال جایگزینی است. دگرگونی در دانش، دگرگونی در نگرش، دگرگونی در رفتارها و دگرگونی در روابط انسانی و اجتماعی از دستاوردهای این دگرگونی است. آنچه در این مقاله مورد بررسی است کاربرد فناوری‎های جدید اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و بررسی تأثیر آن در ابعاد گوناگون آموزشی، پژوهشی و اجتماعی است. بدین منظور، در این مقاله ابتدا پیرامون وسایل جدید اطلاعات و ارتباطات و نقش آنها در آموزش و برقراری ارتباطات اجتماعی مطالبی ارائه خواهد شد و سپس به تأثیر این فناوری‎ها در کلاس‎های درس و نقش معلمان در این رابطه می‎پردازد.

هم‎چنین سعی شده است با بررسی کتب، مجلات و مقاله‎های اینترنتی، آخرین نتایج به دست آمده از تأثیر فناوری‎ها در کلاس‎های درس به ویژه تأثیر آنها در تغییر نقش معلمان مطالبی ارائه شود. نقش این فناوری‎ها درچگونگی برقراری ارتباط معلم با دانش‎آموزان، با همتایان و با سایر افراد جامعه از جمله مطالب این مقاله است.

با توجه به نتایج به دست آمده توصیه‎هایی برای استفاده بهتر از فناوری‎ها برای برقراری ارتباطات اجتماعی به معلمان، مسؤولین و دست اندرکاران آموزشی شده است.



خرید فایل



لینک منبع :روابط اجتماعی معلمان و دانش‎آموزان در عصر ارتباطات

Images for روابط اجتماعی معلمان و دانش‎آموزان در عصر ارتباطات فایل روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط cero.ir/product-10017-تحقیق-روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش-آموزان-در-عصر.aspx‎Cachedروابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط. در 37 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. فهرست مطالب. پیشگفتار ۶. مقدمه ۸. نقش رسانه های گوناگون ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات - مرجع فروش فایل ... downlaudha.fileforosh.ir/product-2169-Social-relations-of-teachers-and-students-in-the-a.aspx‎Cachedنقش این فناوری ها درچگونگی برقراری ارتباط معلم با دانش آموزان، با همتایان و با سایر افراد جامعه از جمله مطالب این مقاله است. با توجه به نتایج به دست آمده توصیه هایی ... تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات bankmaghale.ir/تحقیق-روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش‎-آم/‎Cached Similarتحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۳۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات – دانلود پایان نامه ... ravanshenasi.filetak.ir/.../روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش-آموزان-در-ع/‎Cached28 فوریه 2016 ... آنچه در این مقاله مورد بررسی است کاربرد فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و بررسی تأثیر آن در ابعاد گوناگون آموزشی، پژوهشی و ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات - فایل لیستینگ listingf.blogsky.com/.../روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش‎آموزان-در-عصر-ارتباطات‎Cached18 جولای 2016 ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات. فرمت فایل : word(قابل ویرایش )تعداد صفحات166. جهانی را که در آن زندگی می کنیم جهان ارتباطات ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/.../روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش‎آموزان-در-عصر-ارتباطات‎Cached13 نوامبر 2016 ... زیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات وارد سایت ما شده ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات - همکاری در فروش ... mastanehoinline.marketfile.ir/product-42690-Social-relationships-teachers-and-students-in-the.aspx‎Cachedروابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات. جهانی را که در آن زندگی می کنیم جهان ارتباطات نام گرفته است. با کمک ماهواره ها و اینترنت مرزها و دیوارهای مرئی و ... روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات|سفارش پروپوزال persianmaghale.com/روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش‎آموزان-در/‎Cachedارتباط عبارت است از فراگرد انتقال اطلاعات، احساس ها، حافظه ها وفکرها در میان مردم ( اسمیت، ۱۹۸۸، ص ۷). ارتباطات به معنای «تسهیم تجارب» نیز تعریف شده است. در این ... تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/.../تحقیق+روابط+اجتماعی+معلمان+و+دانش+آموزان+در+عصر+ارتباطات‎Cached6 نوامبر 2016 ... تحقیق-روابط-اجتماعی-معلمان-و-دانش-آموزان-در- دانلود تحقیق با موضوع روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات، در قالب word و در 134 ...