خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

سازمان ملل متحد

در عصر وابستگی به یکدیگر انسان ها ، حقوق شهروندی جهانی ، بر اساس اعتماد و مسئولیت مشترک ، پشتیبان سرنوشت ساز پیشرفت است ، اما در دوران محرومیت بیش از یک میلیارد انسان از حداقل نیازهای در خور شان و منزلت او ‎، شرکتها ،‌ بنگاه های اقتصادی ، بازرگانان دیگر نمی توانند بی تفاوت باقی بمانند یا همچون سدی در برابر این خیل عظیم انسانی قراگیرند ، بلکه بر عکس آن ها باید در صدد همکاری با دولت ها و سایر نقش آفرینان در جامعه برآیند و با بسیج علم ، فن آوری و دانش جهانی به مقابله با بحران های به هم تنیده گرسنگی ، بیماری ، تخریب محیط زیست و تضادی که باعث عقب نگهداشته شدن کشورهای جهان سوم می شود ، برخیزند

چارچوبی برای عمل

خلاصه دستورالعمل ها و سفارش های حاضر در این نوشتار ارائه کننده چارچوبی برای عمل است ، بدین معنا که نشان می دهد چگونه اتحاد شرکتها و بنگاههای اقتصادی ، در پیوند با دستگاهها و نظام سازمان ملل متحد، دولتها و سازمانهای جامعه مدنی ، می تواند در دستیابی به آرمانهای توسعه هزاره که آرمان آن دگردیسی جهانی شدن به نیروی مثبتتری برای توده بیشتری از مردم دنیا می با شد، همکاری نمایند .

تمامی شرکتها و انجمنهای تجاری ، از بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط تا شرکتهای بزرگ یک یا چند ملیتی ، از اطاقهای بازرگانی تا سازمانهای تجاری بین المللی ، می توانند در این زمینه ایفای نقش نمایند . تاثیر و مشارکت این سازمانها ممکن است متفاوت باشد اما چارچوبی برای عمل همه آنان و نیز دربرگیرنده افراد علاقمند در جوامع توسعه یافته به همکاری با بخش خصوصی است . آرمان این نوشتار ارائه رئوس کلی و اساسی این امر مهم با توسل به مثال های روشنگر به جای صرفا تحلیل های مفصل می باشد که امید است خواننده را در ایجاد فکر و اندیشه یاری دهد.

این گزارش همچنین به سه پرسش کلیدی پاسخ می دهد :

1- آرمانهای توسعه هزاره چه هستند ؟

2- چرا این آرمانها برای شرکتها مهم می باشند ؟

3- شرکتها چگونه می توانند در دستیابی به این آرمانها مشارکت نمایند؟



خرید فایل



لینک منبع :سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سازمان_ملل_متحد‎Cached Similarسازمانِ مللِ مُتّحد سازمانی بین‌المللی است که در سال ۱۹۴۵ میلادی تأسیس و جایگزین جامعه ملل شد. این سازمان توسط ۵۱ کشور تأسیس و در سال ۲۰۱۱ میلادی، ۱۹۳ کشور عضو ... مجمع عمومی سازمان ملل متحدمجمع عمومی سازمان ملل متحد (به انگلیسی: United Nations ...سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحدسازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد مجموعه سازمان‌های زیرمجموعه سازمان ... فهرست کشورهای عضو سازمان ملل ...فهرست کشورهای عضو سازمان ملل متحد. از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ...دبیرخانه سازمان ملل متحددبیرخانه سازمان ملل متحد یکی از شش رکن اصلی سازمان ملل متحد ... More results from wikipedia.org » Images for سازمان ملل متحد سازمان ملل متحد در ایران https://un.org.ir/‎CachedUnited Nations Iran. سازمان ملل متحد در ایران. UNIranLogoIranFlag larg ... آذر 95 - مصاحبه مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان متحد در زمینه ایدز با رادیو ایران ... UNIC Tehran www.unic-ir.org/‎Cached SimilarTEHRAN, 8 December 2016 (UNIC) – Friday 9 December is the International Anti -Corruption Day, with UNODC and the United Nations Development ... United Nations www.un.org/en/‎Similar8 December 2016 – Discussions on how to assist civilians caught in the crossfire inside war-ravaged Aleppo continue to be difficult “because the Member States ... مجله سازمان ملل متحد (UN) - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/47005‎Cached Similar22 مارس 2008 ... همشهری آنلاین: سازمان ملل متحد (United Nations) سازمانی بین‌المللی است که در سال ۱۹۴۵ تأسیس و جایگزین جامعه ملل (League of Nations) شد. سازمان ملل متحد کجاست؟ - کجارو www.kojaro.com/2016/10/23/122826/where-is-national-nations/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... سازمان ملل متحد کجاست؟ این سازمان که مقر اصلی آن در نیویورک است و سالانه کشور‌های عضو آن برای جلسات مختلف در این شهر جمع می شوند، سازمانی ... بودجه سازمان ملل متحد چگونه تامین می‌شود؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/.../بودجه-سازمان-ملل-متحد-چگونه-تامین-می‌شود‎Cached Similarبودجه عادی سازمان ملل را مجمع عمومی برای دوره‌های دو ساله تصویب می‌کند و دبیرکل لایحه بودجه را تسلیم و کمیته مشورتی مسائل اداری و بودجه‌ای آن را بررسی می‌کند.