خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق چگونه ورزش کنیم

تحقیق چگونه ورزش کنیم

بخشهایی از متن:

مراقبت بیومکانیکی: متغیرهای دیداری قابل دسترسی

بسیاری از متخصصان حرکات انسانی روی اهمیت این موضوع برای مربیان و معلمان تأکید دارند، جدای از این مهارت در مراقبت (پایه ای برای 1) کنترل و ایجاد (محیطی ایمن،2) مطمئن بودن از اینکه ورزشکار (دانش آموز مشغول کار خود است،3) تحلیل و ارزیابی اجرای حرکات را به منظور (ارزیابی مهارت،4) اصلاح کردن حرکات به منظور افزایش مهارت. البته موفقیت در دو مورد اول پیش شرط موفقیت در دو مورد آخر است.

بیشترین تحقیقات که روی این موضوع در محیطهای آموزشی توسط بارت(Barret) و آلیسون (Allison) انجام شده است. آنها روی برداشت افرادی که کم و بیش با ورزش در محیط مجتمع سروکار داشته اند تحقیق کرده اند بارت روی نیاز معلمان به طرحی از آن چه آنها مراقبت می کنند و چگونگی این مراقبت بحث کرد. به ویژه توجه خاصی به شناسایی موارد بحرانی (خطرناک) (یعنی مواردی که حرکات یا محیط روی نتیجه عملکرد تأثیر بدی می گذارند) داشت. آلیسون تأکید داشت که مراقبان بی تجربه به جزئیات حرکات توجهی نمی کنند و این مسأله را ناشی از مشکل تشخیص ویژگیهای مرتبط و غیر مرتبط می دانست.

تعداد کمی از محققان جنبه های قابل ارزیابی مراقبت را بررسی کرده اند. در این مطالعات محیط با محدود کردن آن به نمایش اطلاعات یک فیلم یا ویدئو از یک یا دو ورزشکار ساده شد. از مراقبان خواسته شد تا برای هر نمونه حرکتی ؟؟ ساده مثل درجه بندی یا تعیین نوع حرکت را ارائه کنند هر چند همه ناظران قادر بودند بعضی از خصوصیات سلسله مراتبی (ترتیبی) خاص حرکت را بفهمند اما ناظران با تجربه تر قادر بودند اطلاعات خاص و دقیق تری ارائه کنند.

...

باتجربه ها نه تنها اظهار نظرهای بیشتری درباره حرکت نسبت به مبتدیان داشتند، بلکه این اظهار نظرها دقیق تر هم بود، برای مثال اعضای گروه با تجربه مفهوم همانگی را با اصطلاحاتی مثل هم زمان و حرکت در زمان مناسب ذکر کرده بودند. در مقابل مبتدیان این را با اصطلاحاتی مثل مکث کوتاه یا او دوید، ایستاد و سپس پرتاب کرد.

علاوه بر مشاهدات حرکت، مطالبی غیر از حرکت نیز عنوان شد. به عبارت دیگر، تعداد کمی از مراقبان با تجربه درباره ویژگی هایی که قادر نبودند ببینند اظهار نظر کرده بودند.

هیچ کدام از مراقبان مبتدی نتوانسته بودند چنین مطالبی را بیان کنند، شاید بعضی مراقبان با تجربه طرحی را برای کارشان تهیه کرده بودند که تا حدی قابل انطباق با اطلاعات موجود نبود.

مقایسه دیگر بین مراقبان با تجربه و مبتدی مربوط به جوابهایی درباره ورزشکار بود تا درباره حرکت در حالی که مبتدیان مطالبی مثل“ نا امیده” یا “نیاز به اعتماد به نفس بیشتر” را نوشته بودند، این اظهار نظرها می تواند نشان دهنده این باشد که مراقبان مبتدی از اطلاعات کینماتیک برای استدلالاتی درباره ورزشکار استفاده کرده تا درباره حرکت.

به طور خلاصه هر دوی مراقبان با تجربه و بی تجربه قادر بودند چندین ویژگی حرکت را بفهمند. هر چند در مقایسه با معیارهای اسکالی (Scally) با تجربه ها توانستند متغیرهایی که برای تحلیل حرکت نیاز بود را سریع تر از مبتدیان به دست آورند گزارش جزئیات نامربوط توسط مبتدیان (مثل اظهار نظر درباره ورزشکار تا حرکت) و ویژگیهایی غیر قابل دیدن توسط مراقبان با تجربه درستی عقیده آلیسون را درباره اینکه مراقبان بی تجربه در تشخیص ویژگی های نامربوط از ویژگی های لازم مشکل دارند را ثابت کرد. به همان اندازه که تشخیص جزئیات اجرا حاصل تجربه در مشاهده و آشنایی با مهارت است. تفاوت هایی در تعداد و دقت مشاهده بین گروههای این تحقیق را نمی توان به آشنایی با مهارت نسبت داد.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق چگونه ورزش کنیم

فروش دانلودی تحقیق چگونه ورزش کنیم – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper646.html‎Cached22 سپتامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:تحقیق چگونه ورزش کنیم یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و ... تحقیق:چگونه ورزش کنیم؟ | مرجع دانلود پایان نامه با فرمت ورد - متن کامل ... www.payanname.net/تحقیق-چگونه-ورزش-کنیم؟/‎Cachedدر این پست می توانید متن کامل این تحقیق را با فرمت ورد word دانلود نمائید:چگونه ورزش کنیم؟ مراقبت بیومکانیکی: متغیرهای دیداری قابل دسترسی بسیاری از ... چه وقتی، چگونه و چقدر ورزش کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../how2-much-exercise.html‎Cached Similarچه وقتی، چگونه و چقدر ورزش کنیم؟ می خواهید وزن کم کنید؟ موثرترین شیوه کم کردن دریافت کالری ها و بالا بردن میزان سوزاندن آنها، افزایش فعالیت جسمی است. اما چقدر ... تحقیق چگونه ورزش کنیم 5sfzli.nikansefile.ir/‎Cachedشما به صفحه اختصاصی تحقیق چگونه ورزش کنیم وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. تحقیق چگونه ورزش کنیم. تحقیق چگونه ورزش کنیم ciblog.rozblog.com/post/563/تحقیق-چگونه-ورزش-کنیم.html‎Cached2 سپتامبر 2016 ... تحقیق چگونه ورزش کنیم 1 . تحقیق:چگونه ورزش کنیم؟ - بررسی و نقد پایان نامه ها 15 آگوست 2016 ...… تحقیق چگونه ورزش کنیم - فایل prozhe20.cero.ir/product-331280-تحقیق-چگونه-ورزش-کنیم.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 4,500 تومان. خرید. تحقیق چگونه ورزش کنیم. بخشهایی از متن: مراقبت بیومکانیکی: متغیرهای دیداری قابل دسترسی. بسیاری از متخصصان حرکات ... مقاله چگونه ورزش کنیم؟ bankmaghale.ir/مقاله-چگونه-ورزش-کنیم؟/‎Cachedمقاله چگونه ورزش کنیم؟ مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۱ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله چگونه ورزش ... تحقیق چگونه ورزش کنیم - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/08/25/post.../تحقیق-چگونه-ورزش-کنیم‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت تحقیق چگونه ورزش کنیم وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی توضیحات ... برای سالم ماندن چقدر ورزش کنیم؟ - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/che-ghadr.html‎Cached Similarچه ساعتی ورزش کنیم,ورزش کنیم,ورزش کنیم تا سالم بمانیم,چطور ورزش کنیم,چقدر ورزش کنیم,چگونه ورزش کنیم لاغر شویم,چرا باید ورزش کنیم,کی ورزش کنیم,چرا ... تحقیق چگونه ورزش کنیم :: ایران دانشجو iran-daneshjoo.blog.ir/1395/06/15/تحقیق-چگونه-ورزش-کنیم‎Cached5 سپتامبر 2016 ... تحقیق چگونه ورزش کنیم. بخشهایی از متن: مراقبت بیومکانیکی: متغیرهای دیداری قابل دسترسی. بسیاری از متخصصان حرکات انسانی روی اهمیت ...