خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پژوهش والیبال

پژوهش والیبال

بخشهایی از متن:

والیبال یکی از رشته‌های ورزشی جهانی است که شهرت جهانی خود را مرهون مسابقات المپیک ۱۹۶۴ توکیو است. والیبال در سال ۱۸۹۵ از کشور آمریکا شروع شد ولی انجمن آماتوری والیبال انگلیس و ایرلند شمالی در سال ۱۹۵۵ تلاش در شناساندن این ورزش به جهانیان کردند. این ورزش در مدارس و باشگاه‌ها پیشرفت شایانی نموده است و همچنان که مردم سعی در شناساندن آن می کنند به شدت رو به ترقی و تکامل می‌باشد. والیبال برای تمام گروه‌های سنی مناسب بوده و قابل اجرا در داخل خانه یا خارج از محیط آن می‌باشد. از نظر اجتماعی و فیزیکی مزایایی بیش از سایر ورزش‌های باستانی دارد. در مورد اجرای بازی باید گفت که احتیاج به فضای کمی داشته و وسایل آن که شامل توپ و تور می‌باشد گران نیستند. در هنگام بازی پرورش فیزیکی خارق‌العاده‌ای را برای بازیکنان فراهم نموده و در نوع خود جز یکی از مهیج‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شود.

تولد والیبال

والیبال ورزش مورد علاقه سربازها در جنگ جهانی دوم بود. ورزش والیبال (Volleyball) که در ابتدا مینتونت (Mintonette) نامیده می‌شد در سال ۱۸۹۵ - یعنی چهار سال پس از تولد بسکتبال - توسط فردی بنام ویلیام جی. مورگان (William G. Morgan) ابداع شد. مورگان متولد سال ۱۸۷۰ در شهر نیویورک بود که پس از تحصیل در کالج جوانان مسیحی مسئولیت تهیه برنامه‌های ورزشی برای سلامتی و تندرستی مردان به او واگذار شد. این بازی از ترکیب بازی‌های بسکتبال، تنیس و هندبال به دست آمد و هدف اولیه آن بود که برای افرادی که تمایل به تحرک کمتری دارند، ابداع شود.

...

لیگ برتر والیبال ایران به همت استاد ابراهیم نعمتی اولین داور جهانی والیبال ایران در سال 1354 تحت عنوان جام پاسارگاد در زمان ریاست فرهاد مسعودی (رئیس وقت فدراسیون والیبال ایران) با شرکت ۱۲ تیم در یک گروه آغاز و تیم دخانیات تهران، قهرمان شد. این جام در سال 1355 با همان تعداد تیم ادامه یافت که این بار استقلال تهران، قهرمان شد. در سال 1356 مسابقات با شرکت ۱۰ تیم آغاز که به سال 1357 نیز کشیده شد و استقلال بار دیگر بر سکوی اول تکیه زد. در سال 1357 با اوج‌گیری انقلاب اسلامی ایران تشکیلات ورزش و والیبال دستخوش تغییراتی شد و لیگ برتر در دستور کار قرار نگرفت. بالاخره در اواخر سال 1368 با انتصاب محمدرضا یزدانی‌خرم به ریاست والیبال از سوی دکتر حسن غفوری‌فرد، رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی تحولات اساسی در ساختار والیبال به وجود آمد و لیگ برتر والیبال توسط سیدرضا هدایتی، هفتمین داور جهانی والیبال که مسئول اجرایی لیگ برتر شده بود، راه‌اندازی شد.

...



خرید فایل



لینک منبع :پژوهش والیبال

اطلاعیه/ فراخوان مقالات و طرح های پژوهشی در حوزه والیبال | فدراسیون ... iranvolleyball.com/اطلاعیه-فراخوان-مقالات-و-طرح-های-پژوهش/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال به منظور افزایش دانش تخصصی و با نگرش کاربردی به مقوله تحقیق و پژوهش از کلیه محققین و پژوهشگران ... تشریح برنامه های آموزش و پژوهش از سوی دکتر شوندی | فدراسیون ... iranvolleyball.com/تشریح-برنامه-های-آموزش-و-پژوهش-از-سوی-دک/‎Cached29 آگوست 2016 ... به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر نادر شوندی که تا سال 92 مسئولیت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال را بر عهده داشت، پس از ... نادر شوندی رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال شد ... iranvolleyball.com/نادر-شوندی-رئیس-کمیته-آموزش-و-پژوهش-فدر/‎Cached29 آگوست 2016 ... طی حکمی از سوی محمدرضا داورزنی، نادر شوندی به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ... آموزش | فدراسیون والیبال ایران iranvolleyball.com/category/آموزش/‎Cachedکمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال چندی پیش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی که زیر نظر ارگانها، سازمان ها و مراکز ... SID.ir | تاثیر آموزش والیبال و حل مساله بر خودکارآمدی دختران نوجوان fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=207095‎Cachedهدف از این پژوهش تعیین تاثیر آموزش مهارت های والیبال و حل مساله بر خودکارآمدی دختران نوجوان بود. روش مطالعه نیمه تجربی، به صورت پیش آزمون - پس آزمون با 4 گروه ... دبیرستان و پیش دانشگاهی غیردولتی پژوهش - قهرمانی تیم والیبال ... www.pagoohesh.com/175/قهرمانی-تیم-والیبال-دبیران-پژوهش/‎Cachedتیم والیبال دبیران پژوهش با اقتدار توانست تمام تیم های حاضر در جام فجر 92 کارکنان دولت شهرستان خوی را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نائل گردد. volleyball facts, information, pictures | Encyclopedia.com articles ... www.encyclopedia.com/sports-and-everyday-life/.../volleyball‎CachedGet information, facts, and pictures about volleyball at Encyclopedia.com. Make research projects and school reports about volleyball easy with credible articles ... خرید و دانلود پژوهش والیبال - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس سایت ساز betterfile.rozblog.com/post/82‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزانبا سلام،محصول دانلودی +{{پژوهش والیبال}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به…,خرید و دانلود پژوهش ... برگزاری کلاس سطح دو بین الملل مربیگری توسط کمیته آموزش و ... volleyball-khz.ir/?p=1604‎Cachedکمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال در نظر دارد با همکاری فدراسیون جهانی والیبال از 23 مرداد ماه لغایت 4 شهریور یک دوره کلاس سطح دو بین المللی برگزار کند. کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال - خبرگزاری ورزش والیبال www.volleyball-forum.ir/.../کمیته+آموزش+و+پژوهش+فدراسیون+والیبال‎Cachedخبرگزاری ورزش والیبال : رییس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال از برگزاری کلاس مربیگری درجه دو بین المللی زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال…, کمیته ...