خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران

تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران

سالها پیش نه چندان دور ، بیش از دو دهه ، رهرو جوانى از سرزمین خاورمیانه جهت فراگیرى فنون رزمى به خاور دور اعزام مى شود . این رهرو در تایپه فنون رزمى را فرا مى گیرد که در آن سرزمین به نام KUNG-FU-KARATO معروف بود.

رهرو پس از بازگشت به استادى چیره دست در زمینه هاى رزم ( علم تن ، روانشناسى ، پزشکى ، فلسفه گرائى ، روح روان ((چان))(ذن) علوم (( فیزیک )) ، ریاضیات ، (( شیمى )) جهان مجهولات ) مبدل مى شود. مدرک استاد را انجمنى در تایوان به نام انجمن شالبند مشکى هاى تایوان صاد ر کرده بود، هر چند استاد بیش از آن بود که با شال یا مدرک دیگرى قیاس شود ولى پس از مراجعت از خاور دور استاد تیزبین و ژرف اندیش در سال 1351 به تدریس GOGORIO که یکى از شیوه هاى زیباى کاراته مى باشد، نمود. علت تعلیم این سبک را رهروان هرگز نفهمیدند بعدها استاد در جمع رهروان گفت گوجوریو از کونگ فوى شائولین مرکزى مشتق شده است. رهروان سرگشته و با ناباورى پذیرفتند و ماهها زیر نظراستاد به فراگیرى این سبک سپرى شد .

ناگفته نماند که رنگ لباس سفید بود و پس از گذراندن مدت چهار ماه تمرین مداوم استاد پس از مدتها در محل تاتمى ( اوتایمى ) کلمه TAO را در چهار طرف نوشت و پس از مدتى مربع تاتمى تبدیل به دایره اوتایمى شد با رنگها ى دایره کوچک سفید در وسط و دایره بزرگترى در به رنگ قرمز و آخرین باز هم دایره اى به رنگ سفید بود . با کنجکاوى سئوال کردم مفهوم این رنگها چیست ؟ در جواب از استاد چنین شنیدم : به زودى که شیوه جدیدى را تدریس مى کنم ، پاسخ شما را خواهم داد . و در جلسه بعدى استاد به تعلیم شیوه ساده اى به نام BATO که به گفته استاد سایه اى از تائو بود ، پرداخت .

چند ماهى نگذشته بود که از طرف ماْ موران حکومتى آن زمان استاد را احضار نموده و ازایشان خواستند تا کلمهَ TAO را حذف کند، استاد این کار را کرد . ولى در جمع خصوصى رهروان این چنین گفت : هر چند تائو(TAO) هرگز نابود شدنى نیست، ولى من TO A(توآ ) را جانشین آن خواهم کرد. از استاد سئوال شد TOA یعنى چه ؟ این دفعه هم جواب سئوا ل قبلى وهم سئوال دوم را پاسخ گفت . استاد گفت : در جواب سئوالى که چندى قبل کردى ، فراموش نکرده ام ، درباره رنگهاى اوتایمى بود گفتم : بلى ! گفت : رنگ سفید وسط دایره علامت صلح و دوستى در روى کره زمین است و رنگ قرمز علامت خون و پس از کمى تاُ مل گفت : ما در این دایره با کسى مسابقه نمى دهیم ، ما فقط مبارزه مى کنیم و دایره اوتایمى ما اول صلح و دوم خون و نهایت مرگ است .

این جواب اولین سئوال من بود و همان وقت گفت : از امروز رنگ لباس را عوض مى کنیم و براى همیشه لباس کونگ فو سیاه TO A خواهد بود و این طور تفسیر کرد که در کونگ فو سیاه رنگ مقدسى است و در مقابل رنگهاى دیگر مقاومت مى کند و نفوذ هر رنگ بر آن بى اثر مى باشد وما نیز درمقابل رنگها و نیرنگها همچون رنگ سیاه اصا لت خود را حفظ خواهیم کرد از نظرعلمى رنگ سیاه نمى گذارد انرژى اى که در اثر سوخت و ساز بدن تولید مى شود ، از دست برود و در خویش نگه مى دارد و از پیرى زود رس و کوفتگى و خستگى مى کاهد .

(Time of operation animal) زمان سیر حرکت حیوانات. و سپس به تفسیر در مورد تکنیکهاى کونگ فو توآ پرداختند و اینچنین شروع نمود :

کونگ فو TO A از حرکت حیوانات و مبارزه و جنگ الهام گرفته شده و امروز با فکر انسان که برترین مخلوق است ، تکامل یافته و کونگ فو TO A شامل 73000 تکنیک ترکیب و عکس العمل سازى است که با شالبند سفیدشروع وباگذراندن دوره هفت خط شالبند سبز خط سفید مىشوند که درمورد بقیه شالها مفصلاً در فصل دوم همین کتاب براى شما خواننده عزیز شرح خواهم داد.

...

خاطره بوجود آمدن ری کیما(شمشیر کونگ فوتو آ ) اززبان استاد گرامی نژاد

تعریف بوجود آمدن سلاح ری کیما خالی از لطف نیست. در اصل نام شمشیر ری کیما میباشد «RIKYMA » که در اذهان به غلط رکیما جا افتاده است. حال باید دانست ری کیما ازکجا وچگونه بدست استاد رسیده که خود داستانی مفصل دارد.

یکی از روزها که میخواستم ا ز منزل برای رفتن به باشگاه حاضر شوم دیدم فرزندم کامران گرامی‏ نژاد که در آن زمان درحال تحصیل ودر دبیرستان تخت جمشید بود به اطاق من آمد وشیئی را که در لفافی از روزنامه و پارچه پیچیده بود جلو روی من گذاشت، گفتم این چیست ؟ گفت : تیغه شمیشر است . لفاف را بازکردم دیدم تیغه ای بلند وبسیار زیبا وبرنده وبراق درحدود یک متر ، برق وجلایش چشم را میزد ا ز او سئوا ل کردم این تیغه را از کجا آوردی؟ گفت من یک همکلاسی دارم بنام حسین زهرائی که او هم کونگ فو کار میکند از خارج برایش آورده اند واوهم برسم یادگار بمن داده ومنهم به شما میدهم.

ضمن تشکر از کامران وغیابا از دوستش گفتم باشد تا قبضه ای زیبا ، درخور این تیغه برایش درست کنم. پس از مدتی دسته شمشیر را آماده کردم که طول آن قبضه تا نوک شمشیر یک متر وبیست وپنج سانتیمتر بود . قبضه را باچرم مشکی روکش کردم ودرانتهای قبضه حلقه کوچکی جوش دادم تا برای بستن روبان رنگی مشکلی نداشته باشد وبالاخره توسط یکی از دوستان جلدی از چوب بسیار ظریف ولاک الکل شده برایش درست کردم روی جلد پائین تر از قبضه را با پنج عدد ناخن پلنگ بصورت هلال ماه تزئین ویک عدد نگین عقیق در وسط هلال نصب کردم.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران

فروش دانلودی تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1724.html‎Cached25 سپتامبر 2016 ... فروش دانلودی تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران. شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد. با سلام حضور مشتریان گرامی. تاریخچه کونگ فوتوآ - کونگ فو توآ www.kungfutoairi.com/tarikhcheh/tarikhcheh.htm‎Cached Similarپیدایش کونگ فو را خیلی ها به اشتباه به شرق نسبت میدهند در صورتیکه طبق اسناد وشواهدی مستدل این رزم از ایران قدیم که شامل کشورهای کنونی همسایه اش ازغرب وشرق ... کونگ‌فو توآ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کونگ‌فو_توآ‎Cached Similarاین مقاله به دلیل بهبود منبع و لحن دانشنامه‌ای نیازمند تمیزکاری است. ... هم‌اکنون هزاران کونگ‌فو توآ کار در ایران و چندین کشور از جمله آمریکا، کانادا، هلند، ترکیه، آذربایجان ، ... در طول این سال‌ها مسئولین کونگ فو توآ مانند سایر ورزش‌های رزمی آیین‌نامه‌ها، مقررات علمی و ..... پرش به بالا ↑ «تاریخچه و چگونگی پیدایش گونگ فو» (فارسی) . تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو filemarket20.cero.ir/product-342110-تحقیق-پیدایش-کونگ-فو-توا-در-ایران.aspx‎Cachedتحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران. سالها پیش نه چندان دور ، بیش از دو دهه ، رهرو جوانى از سرزمین خاورمیانه جهت فراگیرى فنون رزمى به خاور دور اعزام مى شود . این رهرو در ... تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران – دانلودکده www.odanlod.site/تحقیق-پیدایش-کونگ-فو-توا-در-ایران/‎Cached18 سپتامبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. تحقیق پیدایش ... تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/.../تحقیق-پیدایش-کونگ-فو-توا-در-ایران‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی ... تاریخچه پیدایش کونگ فوتوآ - کونگ فو تو آ kungfu2a.persianblog.ir/post/11/‎Cached Similarاین هنر در ایران توسط ابراهیم میرزائی شالبند قرمز کانگ فو بصورت تز علمی مطرح ... فعالیت در هنرهای رزمی و در مدت هفت سال تلاش، تحقیق و تفحص در اکثر سبکهای ... خرید و دانلود تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=7440‎Cached11 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. دانلود تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران -کامل و جامع tnarenj.meeblog.ir/post/1572‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از تحقیق پیدایش کونگ ... دانلود فایل ( تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران) bluerasmn.meeblog.ir/post/1684‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه تحقیق پیدایش کونگ فو توا در ایران برایتان آماده شده است ...