خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه سیستمهای سیالاتی

بررسی سیستمهای سیالاتی

1- پرس هیدرولیکی........................... 1

2- انباره هیدرولیکی........................ 3

3- تقویت کننده هیدرولیکی................... 5

4- چکش هیدرولیکی........................... 6

5- اسانسور هیدرولیکی....................... 8

6- جرثقیل هیدرولیکی........................ 10

7- اتصالات هیدرولیکی........................ 12

8- مبدل گشتاورهیدرولیکی.................... 14

موتورهای هیدرولیکی

A موتورهای سیال یا سیالاتی.................. 16

B- انواع سیلندرهای سیالاتی.................. 16

1- دوار.......................... 17

2- غیر گردان..................... 18

3- پلانگر......................... 18

C- سینماتیک موتورهای سیالاتی................ 24

D- مورتورهای سیالاتی........................ 26

E- موتورهای دنده ای چرخشی.................. 29

F- مورتورهای پره ای چرخشی.................. 30

G- موتورهای پیستنی چرخشی.................. 32

- منبع و سرچشمه جریان...................... 34

- پمپهای هیدرولیکی 36

=============================

« سیستم های سیالاتی »

سیستم های سیالاتی وسایلی هستند که نیرو را از مکانی به مکانی دیگر انتقال می دهند که در این انتقال از یک سیال کمک می گیرند. این سیال می تواند یک مایع باشد

(‌آب یا روغن) و یا می توانید یک گاز ( هوا ) تحت فشار باشد.

بسیاری از این وسایل بر اساس قواعد استاتیک سیالات و سینماتیک سیالات پایه گذاری شده اند. در این بخش ما بر روی پاره ای از این سیستمها بحث می‌نماییم:

1- پرسهای هیدرولیکی The hydraulic press:

پرسهای هیدرولیکی وسایلی هستند که برای بالا بردن وزنه های سنگین با استفاده از نیروهای کم به کار می روند. این پرسها بر اساس قانون پاسکال پایه گذاری شده اند که بر اساس این قانون، در سیال ساکن و یا در مواردی که لایه‌های سیال نسبت به لایه‌های مجاور حرکت نکنند، در هر نقطه فشار در تمام جهات یکسان است.

پرس هیدرولیکی متشکل از دو سیلندر با قطرهای متفاوت می باشد. یکی از این سیلندرها دارای قطر بیشتری است و شامل یک چکش می باشد در حالی که سیلندر دومی دارای قطر کمتری است و شامل یک فرورونده است. دو سیلندر توسط یک لوله به هم متصل می شوند. سیلندرها و لوله شامل یک مایع تحت فشار هستند که به عنوان ناقل عمل می نماید.

هنگامی که نیروی کوچک F به فرورونده وارد می شود و آن را به طرف پائین می راند، یک فشاری در مایعی که در معرض فرو رونده قرار دارد به وجود می آید.

...

موتورهای هیدرولیکی

موتورهای سیال یا سیالاتی Fluid motors

یک پمپ می تواند بعضی از اشکال حرکت را به جریان سیالی تبدیل می کند، در حالی که یک موتور سیالی یا سیالاتی جریان سیال را به صورت بعضی از اشکال حرکت در آورد. حرکتی که بوسیله یک موتور سیالاتی بوجود می آید ممکن است به صورت طولی یا گردشی یا رفت برگشتی و نوسانی باشد.

انواع سیلندرهای سیالی Types of fluid cylinders

یک موتور سیالی را که حرکت طولی ایجاد می کند، یک سیلندر هیدرولیک یا سیال می‌گویند. انواع زیادی از سیلندرهای سیال وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرند و می توان گفت بسیاری از آنها مصرف تجاری دارند و در تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرند. دسته بندی کردن همه انواع سیلندرها کاملاً دشوار و شاید هم غیر ضروری است. به هر حال اغلب سیلندرها می توانند بصورتهای زیر دسته بندی شوند:

1- گردنده و دوار و یا غیر دوار

2- پیستونی یا پلانگر

3- انواع پایه دار مانند: foot, pivot, flange, trunnion, rabbet

4- انواع میله ای و بلند مانند: واحد یا دوتایی یا تلسکوپی

5- انواع عملکرد واحد یا دوتاب، بازگشت فنری و یا کمکی

6- انواع واحد یا پشت سر هم و یا مزدوج

7- انواع Cushioned و یا Noncushioned ( در تعریف به معنی : دارای صفحه مانع اصطحکاک است )

در اینجا یک توضیح مختصر درباره هر کدام از این انواع داده می شود تا آگاهی نسبی در مورد ساختمان انواع سیلندرها بدست آوریم:

سیلندر دوار:

یک سیلندر دوار سیلندری است که در تمام قسمتهای آن شامل یک میله یا لوله است که می تواند بچرخد و بنابراین هیچ محدودیت در توسعه و طول میله پیستون وجود ندارد.

...



خرید فایل



لینک منبع :پروژه سیستمهای سیالاتی

پروژه سیستمهای سیالاتی behnamproje.geblog.ir/post-39153.html‎Cachedبه صفحه ی دانلود _پروژه سیستمهای سیالاتی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پروژه سیستمهای سیالاتی ببرید پروژه سیستمهای سیالاتی. ادامه مطلب. برچسب: ،. پروژه سیستمهای سیالاتی - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-331397-پروژه-سیستمهای-سیالاتی.aspx‎Cachedپروژه سیستمهای سیالاتی. پروژه سیستمهای سیالاتی دسته: پژوهش. بازدید: 1 بار. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 2263 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 55. قیمت : 5,500 ... کاملترین فایل پروژه سیستمهای سیالاتی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3475.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروژه سیستمهای سیالاتی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر ... پروژه سیستمهای سیالاتی :: ایران دانشجو iran-daneshjoo.blog.ir/1395/06/15/پروژه-سیستمهای-سیالاتی‎Cached5 سپتامبر 2016 ... پروژه سیستمهای سیالاتی پروژه سیستمهای سیالاتی دسته بندی پژوهش فرمت فایل doc حجم فایل 2263 کیلو بایت ... پروژه سیستمهای سیالاتی - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/08/19/post.../پروژه-سیستمهای-سیالاتی‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت پروژه سیستمهای سیالاتی وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی توضیحات ... پروژه پایان نامه کارشناسی رشته مکانیک حرارت و سیالات | مرجع دانلود ... www.payanname.net/پروژه-پایان-نامه-کارشناسی-رشته-مکانیک/‎Cached Similarمحتوای این بخش : پروژه پایان نامه کارشناسی رشته مکانیک حرارت و سیالات 140 صفحه ... مهمترین تفاوت هایی که باعث تمایز بین سیستم دیسکنت و دیگر خنک کننده های ... برترین پکیج پروژه سیستمهای سیالاتی – دانلود فایل | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/2910‎Cached25 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پروژه سیستمهای سیالاتی برایتان آماده شده ... طراحی پروژه سیستم مکانیزه سیالات انگیزشی www.nidc.ir/DesktopModules/.../ArticlesView.aspx?...0...‎Cachedآگهی فراخوان شناسایی پیمانکار. طراحی پروژه سیستم مکانیزه سیالات انگیزشی. شرکت ملی حفاری ایران در نظر دارد، تامین خدمات مورد نیاز خود را بشرح ذیل طبق ... خرید آنلاین پروژه سیستمهای سیالاتی - ساخت وبلاگ toranjekhayal.aslblog.ir/post/143‎Cached1 دسامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان عنوان محصول دانلودی:پروژه سیستمهای سیالاتی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ... معرفی و دانلود دانلود پروژه سیستمهای سیالاتی | معرفی و دانلود کتاب moarefi-ketab.ir/tag/معرفی-و-دانلود-دانلود-پروژه-سیستمهای-س/‎Cached2 ا کتبر 2016 ... فایل شماره 550627 در سایت معرفی و دانلود کتاب نام این فایل : دانلود پروژه سیستمهای سیالاتی موضوع فایل: فنی و مهندسی موضوعات دیگر پیشنهادی ...