خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری

سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

فهرست

مقدمه. 4

معیارهای کارایی.. 4

مدل سیستم.. 5

معیارهای کارایی.. 6

محاسبه چهار معیار کارایی مطرح شده. 7

بهینه کردن معیار های کارایی مطرح شده. 9

ارزیابی های تجربی.. 9

نتیجه گیری.. 9

ویژگی های مقاله. 10

ادامه کار. 10


مقدمه

در این مقاله به بیان چهار معیار برای ارزیابی کارایی در یک سیستم بلادرنگ firm پرداخته شده است. تمامی این معیارها بر اساس بهره وری سیستم هستند. سپس با استفاده از روش های تحلیلی به محاسبه این معیارها پرداخته شده و در نهایت نیز توسط روش های عددی یک بهینه سازی برای آن ها ارائه شده است.

به طور کلی سیستم های بلادرنگ را می توان به سه دسته بلادرنگ سخت، بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm تقسیم کرد. مسئله اساسی در سیستم های بلادرنگ سخت، موضوع برآورده شدن ضرب العجل ها می باشد، در حالی که در سیستم های بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm فقط مسئله تمام شدن کارها قبل از فرا رسیدن ضرب العجل مطرح نیست، بلکه این که اجرای کار ها دقیقا در چه زمانی به اتمام می رسد نیز مهم است. اثر این موضوع را معمولا توسط توابع بهره وری یا TUF ها وارد مسئله می کنند.

TUF ها انواع مختلفی دارند، به طور مثال می توانند به صورت پله ای و یا غیر پله ای باشند و یا حالت صعودی یا نزولی داشته باشند، اما به طور کلی این توابع را می توان به دو دسته Unimodal و Multimodal تقسیم کرد. در انواع Unimodal اگر تابع بهره وری در یک لحظه به صورت نزولی شود، پس از آن دیگر نمی تواند حالت صعودی پیدا کند، به عبارت دیگر هر گونه کاهش در مقدار بهره وری نمی تواند با یک افزایش دنبال شود. اما در انواع Multimodal چنین محدودیتی نداریم. نکته دیگری که در مورد TUF ها وجود دارد این است که در اکثر بحث های مربوط به بهره وری معمولا هدف بیشینه کردن تابع TUF است و یا تضمین اینکه میزان این تابع از یک حداقل مقداری کمتر نشود. در معیار های کارایی مطرح شده در این مقاله هر دوی این موارد لحاظ شده است.



خرید فایل



لینک منبع :سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری

سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های ... cero.ir/product-341566-سمینار-بهینه-سازی-کارایی-مبتنی-بر-مدل-تحلیلی-در-سی.aspx‎Cachedسمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری. فهرست. مقدمه. 4. معیارهای کارایی.. 4. مدل سیستم.. 5. معیارهای ... دانلود سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های ... www.newfilestant.ir/paper8847.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... دانلود سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری – خرید آنلاین و دریافت. سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های ... sahele_danesh.najiblog.ir/vote/89-4‎Cachedسمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری : خانه دانش - دانلود پایان نامه، پروژه، مبانی نظری، و انواع فایل ... خرید آنلاین سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در ... simorghflye.mjblog.ir/post/188‎Cached13 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری}}+آماده ارائه به ... دانلود فایل ( سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در ... royaiebaran.aslblog.ir/post/15‎Cachedدانلود فایل ( سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری) - دانلود سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های ... nafasaba.madblog.ir/post/906‎Cachedدانلود سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری -کامل و جامع - فروش اینترنتی مجموعه آموزشی آنچه زنان و مردان باید در مورد یکدیگر ... nafassaba.najiblog.com/post/141‎Cached13 نوامبر 2016 ... ... فروش دانلودی پایان نامه طراحی و شبیه سازی پردازنده سیستولیکی برای جداسازی و شناسایی ... دانلود سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری – خرید آنلاین و دریافت ... آهنگ ترکیدسیبیل کن سن منن واز کچمم | جستجو | برفی tebesonati91.barfyi.ir/.../آهنگ+ترکیدسیبیل+کن+سن+منن+واز+کچمم.html‎Cachedوی اصالتاً کرد تبار می باشد ولی با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود ... سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری · سمینار ارزیابی عملکرد و بازرسی مدل در سیستم های ... ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های ... snbp.rozblog.com/post/8980‎Cached9 ژانویه 2016 ... گزارش سمینار کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری عنوان بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری ... در انواع Unimodal اگر تابع بهره وری در یک لحظه به صورت نزولی شود، پس از آن دیگر نمی تواند حالت صعودی پیدا کند، به ... برترین پکیج سنتز کمپلکس آهن و منگنز استواستانیلید و اورتو ... golbargn.pdfblog.ir/post/158‎Cached3 روز پیش ... خرید و دانلود تحقیق بررسی جامع PH متر · فروش فایل پایان نامه بررسی تاثیر بکارگیری فناوری های اطلاعات و ... سمینار بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری · خرید آنلاین ...