خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی

نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی

پیست، هی، شنیده ام که مطالبی را برای آموزش به دیگران آماده کرده ای. آموزش افراد زیادی در سراسر دنیا. من می توانم چیزی را که شما به آن نیازمند هستید در اختیارتان قرار دهم. آموزش الکترونیکی. بر روی اینترنت و شبیه پست الکترونیکی و تجارت الکترونیکی می باشد. در حقیقت WBT بوده و مشابه CBT و بهتر از آن است. امروزه آموزش صرفاً بر روی اینترنت معنا و مفهوم دارد. حال می خواهم یک LMS مهم و خوب را به شما معرفی کنم. برای کمک به شما تعداد زیادی LO و SCO و AU را نیز طرح خواهم کرد. شاید بعدها بتوانید از یک LCMS نیز استفاده کنید، که بهتر و مناسب تر نیز می باشد. حال LMS می تواند LOی شما را به سرعت به راه بیاندازد، LO می تواند وضعیت تمام یادگیرنده های شما را منعکس نماید.

من همه چیز را در اختیار شما قرار خواهم داد. این سیستم می تواند نمرات آنها و مدت زمانی که برای انجام کارهایشان صرف می کنند و نیز تعداد کلیکهایی که بر روی کامپیوترهایشان انجام می دهند، در اختیار شما قرار می دهد. من می توانم رنگ جورابی که آنها می پوشند را به شما اطلاع دهم. تمام قابلیتها ممکن، اتاقهای گفتگو، ویدئو کنفرانس و… را در بر می گیرد.

آها، استانداردها؟ ام… قطعاً تمام استانداردهای جدید- AICC، SCORM، HACP، QTI، IMS، LTSC/ TEEE، ISO، ABC، XYZ و…و تمام مطالبی که موجود است را در بر می گیرد. ما متناسب با هر سازمانی بوده و حتی تایید شده ایم (Certified). ما همواره پیشرو هستیم….

این چه چیزی است؟ آیا برای دوره های افراد دیگر نیز قابل استفاده است؟ البته که قابل استفاده است. استانداردها، به یاد می آورید؟ و بله شما می توانید مطالب خودتان را نیز بنویسید. فقط استانداردها را مورد استفاده قرار دهید و تمام این کارها را به سادگی انجام دهید.

چگونه کار می کنید؟ خوب … آه … من فقط فروشنده هستم و برنامه نویس نمی‌باشم. یک دمو؟ آن را برای شما تهیه خواهم کرد. ولی بدانید که می توانید اعتماد کنید که مفید خواهد بود. تمام آن براساس استاندارد می باشد.

مقدمه

درصورتی که آموزش الکترونیکی و استانداردهای آن را ترک نمی کنید بدانید که تنها نیستید. آموزش الکترونیکی برای کسانی که به تازگی وارد این حوزه شده اند، فقط مجموعه ای از عبارات و لغات معمایی و مجهول، تعهداتی که فقط امید تحقق آنها وجود دارد، بوده و به نظر آنها اطلاعات علمی موجود بسیار اندک است. کتاب حاضر برای روشن شدن موضوع و ارائه اطلاعات بسیار مفید طراحی شده در تصمیم گیری آگاهانه در قبال آموزش الکترونیکی در سازمانتان به خوبی عمل کنید.

اگرچه آموزش الکترونیکی به موضوعی بسیار مهم در آموزش سازمانهای کل دنیا بدل شده ولی نسبت به ماهیت آن عقاید و افکار بسیار گوناگونی وجود دارد. در این فصل در تمامی کل کتاب را با تشریح آموزش الکترونیکی و اجزای آن ترسیم می کنیم. سپس به بررسی دلایل موجود برای وابستگی اش موفقیت آمیز آموزش الکترونیکی به پذیرش همگانی استانداردها می پردازیم. در انتها نیز جهت درک روند تکامل استانداردهای آموزش الکترونیکی تاریخچه استانداردها را مرور می کنیم. این تاریخچه در حقیقت با طرح یک مساله شروع، راه حل آن ارائه شده و سپس این راه حل استاندارد می شود نهایتاً این راه حل به یک استاندارد مورد تایید بدل می شود.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی

تحقیق-نقش-حیاتی-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونیکی sellu.filenab.com/tag-تحقیق-نقش-حیاتی-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونیکی.aspx‎Cachedکتاب ، مقاله و جزوه · کسب و کار · کتاب ... بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'تحقیق-نقش-حیاتی-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونیکی' هستند. مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-341789-مقاله-نقش-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونی.aspx‎Cachedمقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. دانلود مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی - جیمی jimyjong.rozblog.com/.../دانلود-مقاله-نقش-حیاتی-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونیکی.html‎Cached29 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. 2 . دانلود مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی ... 2 ژوئن ... مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper1847.html‎Cached26 سپتامبر 2016 ... ... ناچیز فایل{مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی}را دانلود خواهید کرد. مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. دانلود تحقیق نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی paperdoc.ir/.../دانلود-تحقیق-نقش-حیاتی-استانداردها-در-محیطهای-آموزشهای-الکترونیکی‎Cachedدانلود تحقیق نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی درصورتی که آموزش الکترونیکی و استانداردهای آن را ترک نمی کنید بدانید که تنها نیستید. فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات علمی و پژوهشی دانلود مقاله نقش حیاتی ... dreamfiles.sellfile.ir/prod-698461-دانلود+مقاله+نقش+حیاتی+استانداردها+در+محیطهای+آموزشهای+ال%25D9%2583ترونی%25D9%2583ی.html‎Cachedبازدید کننده گرامی: در این فروشگاه کلیه اسناد علمی و پژوهشی از قبیل: مقاله، کتاب، تحقیق، و ... دانلود مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. فروش فایل مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی kavirdlc.ir/فروش-فایل-مقاله-نقش-استانداردها-در-محی/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی ببرید. مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. دریافت فایل مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی ... mobintrhe.meeblog.ir/post/329‎Cached6 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی}}+ آماده ... مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی. نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی townstore.avablog.ir/.../نقش+حیاتی+استانداردها+در+محیطهای+آموزشهای+ال%25D9%2583ترونی%25D9%2583ی‎Cached14 سپتامبر 2016 ... تحقیق نقش حیاتی استانداردها در 87 محیطهای آموزشهای الکترونیکی. 4 . مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی | کمپ ایراننقش ... دانلود مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی -کامل و جامع simorghflye.ruzfa.ir/post/957‎Cachedفهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله نقش استانداردها در محیطهای آموزشهای الکترونیکی )) را در ادامه مطلب ببینید مقاله نقش حیاتی استانداردها در محیطهای آموزشهای ...