خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد

توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد

مقدمه

همانطور که سطوح نفوذ باد از لحاظ جهانی افزایش می یابد، نیاز به پیش بینی صحیح تغییرات در تولید انرژی باد- در انواع متفاوت پیش بینی افق های زمان- برای پایداری شبکة نیرو و همچنین کارآیی تولید روز به روز مهم می شود. پیش بینی های صحیح انرژی باد، از جمله اجزاء مهم و حیاتی برای بسیاری از چالش های عملیاتی و برنامه ریزی هستند که متغیر از پیگیری بار تا برنامه ریزی انتقال و اختصاص دادن سرمایه، تا بازاریابی سطح استراژی و برنامه ریزی عملیات است. وقتی برای تصمیم گیری بکار می رود، پیش بینی های صحیح انرژی باد، هزینه های فرعی خدمات را کاهش می دهند، قابلیت اعتبار شبکه از طریق برنامه ریزی مؤثرتر افزایش می یابد و اپراتورهای پروژه و شرکت های برق می توانند تصمیمات استراژی مهمی بگیرند که باعث افزایش کارآیی می گردد. پیش بینی هایی که تا سالها بعد امتداد می یابد ، به شناسایی صحیح تر مشخصات نسل بلند مدت کمک می کند و باعث فرمولاسیون های صحیح تر فاکتور ظرفیت و انتخاب پروژه های مؤثرتر می گردد. این مقاله طرح می کند که چگونه و چرا پیش بینی انرژی باد می پردازد. دومین بخش استراژی هایی را برای پیش بینی در افق های زمانی متفاوت طرح می کند. بخش3 نتایج حاصل از پیش بینی در موقعیت های متفاوت را در عرض ایالات متحده بررسی می کند. بخش آخر، خلاصه ای را فراهم کرده و مروری دارد بر آیندة پیش بینی.

سابقه

پایه های هواشناسی

همانطور که همه ما می دانیم، باد، سوختی برای انرژی باد است. مادامیکه دشواری بسیار زیاد ساده کردن باد، اساساً نتیجة اختلاف های در فشارها در فواصل افقی است، با این اختلاف، گرادیان فشار مطرح می شود. در ساده ترین سطح، حاصل عدم تعادل های گرمایی هستند و در اساسی ترین سطح، حرارت غیر یکنواخت زمین، باد را به حرکت در می آور. در مقیاس های دقیقه، ساعت و روزانه، تغییرات در شرایطهای جوی در توپوسفر- پائین ترین سطح جو – آب و هوا نامیده می شوند . از سوی دیگر، شرایط آب وهوایی یا آب و هوا بر اساس یک مقیاس زمانی فرق می کند: شرایط آب و هوا، الزاماً توده و تراکم آب و هوا روی یک قسمت طولانی زمانی است و بنابراین ایده ای دربارة مشخصات متوسط آب و هوا فراهم می کند ( در مورد خاص ما، باد است) آب و هوا در تعدادی از مقیاس های هوایی فرق می کند از مقیاس های روزمره گرفته تا سال به سال و دامنة این تغییرات از لحاظ جغرافیایی وابسته است.

پیش بینی افق های زمان

یک استراژی کامل و جامع پیش بینی باید به این نکته توجه داشته باشد که تاکتیک های متفاوت باید برای فلق پیش بینی هایی به کار روند که از ساعت ها گرفته تا ماهها در آینده امتداد می یابند.

...

چرا از یک مدل استفاده می شود؟

نمونه برداری، مکانیسمی ساختار بندی شده و قطعی از سنجش ارائه می دهد. تنها راه حل ، قضاوت فردی است. یک قضاوت آگاهانه ممکن است پیش بینی هایی را فراهم نماید که درست به معتبری پیشگویی های تولید شده با یک مدل است، بنابراین استفاده از مدل، برتری های فراوانی دارد، از جمله:

· فراهم کردن یک میانگین ساختار بندی شده که با آن مشخص می شود چه اتفاقی ممکن است بیفتد و یا فرضیه های شناخته شده دربارة آنچه که ممکن است رخ دهد، مطرح می شوند.

· همه ورودی ها صریح هستند و بنابراین می توانند به راحتی در معرض انتقاد قرار بگیرند، تا از لحاظ درستی تست بررسی شود و می توانند رونوشت شوند، و

· ماهیت صریح همة پارامترها و ارزش های ورودی به راحتی پیشرفت های بالایی را امکانپذیر می سازد و تصفیه نمونه برداری را مهیا می سازد و داده ها جمع شده و یا اطلاعات جدید میسر می شوند.

در چنین موردی، که گونه های منقرض شده، جمعیت کمی دارند و هیچ دادة تجربی دربارة استفاده از سایت آن به دست نیامده، نمونه برداری صحنه های آگاهانه، تنها وسایلی را برای به دست آوردن سنجش های قابل شناسایی خطر بالقوه فراهم می سازد.

نمونه برداری صحنه

در موقعیتی که پرندگان با مزارع باد واکنش می دهند، برخی از پارامترها ثابت خواهند بود، درحالیکه برخی دیگر بطور اتفاقی رخ می دهند و یا بصورت متغیرهای نامطمئن هستند. نمونه برداری اتفاقی از یک روش قطعی متفاوت است و فرق آن در این است که آن، امکان بهم پیوستن متغیرها را میسر می سازد. بعنوان مثال، سایز یک جمعیت پرنده ممکن است سال به سال متفاوت باشد و تناسب جمعیتی که ممکن است از داخل مزرعة باد پرواز کنند نیز متفاوت است. نتیجة نمونه برداری اتفاقی آن است که نتایج بعنوان رنجی از خطرات پیش بینی شده ای ارائه می شوند که نمایش واقعی از تغییر عمر واقعی را عرضه می دارند.

...



خرید فایل



لینک منبع :توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد

مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد – حریر دانلود harirdlc.ir/article/25622‎Cached25 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم اینک شما با جستجوی ((مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد با word paperdownload.nedablog.ir/post/331‎Cached6 سپتامبر 2016 ... مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد با word دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ... توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد | بانک فایلهای ... phdtez.ir/tag/توسعه-کامل-سازی-باد-از-طریق-پیش-بینی-انر/‎Cachedتوسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد   فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات44 مقدمه همانطور که سطوح نفوذ باد از لحاظ جهانی افزایش می ... برترین فایل مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد simorghflye.blogroom.ir/post/1255‎Cached15 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد وارد این صفحه شده اید محصول ... برترین فایل مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد ... www.newfilestant.ir/paper2720.html‎Cached29 سپتامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله توسعه کامل سازی باد ... دانلود مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد - خرید ... pichakwi.meeblog.ir/post/945‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد || روی دکمه ادامه مطلب ... توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد | عکس ,عکس های ... picture.iranoo.ir/2016/08/.../توسعه-کامل-سازی-باد-از-طریق-پیش-بینی-انر/ 16 آگوست 2016 ... توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد مقدمه همانطور که سطوح نفوذ باد از لحاظ جهانی افزایش می یابد، نیاز به پیش بینی صحیح تغییرات ... دانلود مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد -کامل و جامع farasnbaran.aslblog.ir/post/1816‎Cached27 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش ... خرید آنلاین مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد 6k9pmt.nikansefile.ir/‎Cachedخرید آنلاین مقاله توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد. توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی باد | کمپ ایران campiran.ir/prod-893-توسعه-کامل-سازی-باد-از-طریق-پیش-بینی-ا/ 19 جولای 2016 ... این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشدموضوع :   توسعه کامل سازی باد از طریق پیش بینی انرژی بادهمانطور ...