خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله میدان های الکترومغناطیسی

مقاله میدان های الکترومغناطیسی

موضوع 1:

طیف وابسته به نیروی مغناطیسی

اندازه گیری فضای دارای نیروی مغناطیسی

شما واقعاً بیشتر از آنچه که فکر می کنید می دانید- فضای نیروی مغناطیسی دار فقط یک اسم است که دانشمندان به یک دسته ای از انواع تشعشعات می دهند و همچنین وقتی که آنها می خواهند درباره آن تشعشعات به صورت گروهی صحبت کنند- تشعشع انرژی است که به سمت جایی مشخص مسیری را می پیماید و گسترش می یابد- تشعشعات قابل رویتی که از یک لامپ در خانه شما تشعشع می کنند یا امواج رادیویی که از سمت یک ایستگاه رادیویی می آیند در حقیقت I نوع از انواع تشعشعات نیروی مغناطیسی هستند- مثالهای دیگر تشعشعات الکترومغناطیسی امواج خیلی کوچک مغناطیسی، اشعه مادون قرمز و روشنایی ایجاد شده بوسیله اشعه ماورابنفش و همچنین اشعه x و اشعه گاما هستند- بیشتر اجسام دارای انرژی گرم هستند و حتی تشعشع دارای انرژی بالاتری نسبت به اجسام سرد ایجاد می کنند- فقط گرمای خیلی زیاد اجسام یا حرکت ذرات در یک سرعت بالا می تواند تشعشع انرژی بالا مانند اشعه x و اشعه گاما ایجاد کند- در اینجا تشعشعات متفاوت فضای الکترومغناطیسی وجود دارد و در عمل از کمترین به بیشترین انرژی هستند.

موج رادیویی: بله این شبیه امواج انرژی رادیویی است که ایستگاههای رادیویی منتشر می کنند که این انتشار به سوی هوا و برای تسخیر و توسعه و پخش از رادیو می باشد که شما می توانید صدای برگزیدگان خود مانند موزارت، مدونا و یا موسیقیهای کولیو را گوش کنید و لذت ببرید- امواج رادیویی همچنین توسط چیزهای دیگر از قبیل ستارگان و گازها در فضا فرستاده می شوند- شما قادر نیستید بفهمید که چه چیزی به این اجسام فرستاده می شود اما شما می توانی بفهمی که به چه میزان آنها ساخته می شوند.

امواج کوچک: آنها ذرت بو داده را در مدت زمان کمی می پزند- در فضا امواج کوچک توسط ستاره شناسان برای یادگیری درباره قواعد کهکشان راه شیری که راه شیری را در بر می گیرند به کار برده می شوند.

اشعه مادون قرمز: ما اغلب فکر می کنیم که این با چیزی شبیه گرما شروع می‌شود زیرا پوستمان را سرخ می کند - در فضا موقعیت امواج مادون قرمز بین ستاره ها می‌باشد.

قابل رویت: بله این مربوط به قسمتی است که چشمهای شما می بیند- امواج مرئی توسط هر چیز از آتش در حال تشعشع که به روشنایی ستاره ها و لامپها منجر می‌شود، تولید می شود- همچنین توسط حرکت سریع ذرات، ذرات دیگر گرم می شوند.

اشعه ماورابنفش: ما می دانیم که خورشید یک منبع ماورابنفش است- زیرا آن دارای اشعه های ماورابنفش است که پوستمان را می سوزاند- ستاره ها و دیگر اجسام داغ در فضا اشعه ماورابنفش می فرستند.

اشعه x: دکتر عمومی این اشعه را برای نگاه کردن در استخوانهای شما به کار می‌برد و دندانپزشک برای نگاه کردن در دندانهایتان از اشعه x استفاده می کند- گازهای داغ موجود در دنیا نیز اشعه x می فرستند.

اشعه گاما: اجسام رادیویی فعال (بعضی از اجسام طبیعی ودیگر چیزهایی که توسط چیزهایی شبیه هسته کارخانجات قدرت ساخته می شوند) می توانند اشعه گاما بفرستند- ذره بزرگ شتاب دهنده را دانشمندان برای فهمیدن اینکه چه جسم ساخته شده ای می تواند اشعه گاما تولید کند، به کار می برند- اما بزرگترین مولدهای اشعه گاما همگی در دنیا وجود دارد- آن اشعه گاما را به طرق مختلف می سازد.

...

موضوع 5:

طیف الکترومغناطیسی یک محدوده وسیعی از امواج و فوتونهای انرژی دار را در بر می گیرد. نور برای دیدن جسمی که طول موجی به همان اندازه یا طول موجی کوچکتر از طول موج جسم دارد به کار برده می شود. نورهای تولیدی ALS که دورتر از اشعه ماورابنفش و نزدیک به اشعهx هستند محدوده طول موج آنها مستلزم مطالعه مولکولها و اتمها می باشد. در عکس به طیف الکترومغناطیسی نگاه کنید، اگر می توانید جوابی برای این سوالها پیدا کنید؟

1- کدامیک از امواج طیف الکترومغناطیسی دارای کمترین طول موج و کدامیک دارای بیشترین طول موج هستند؟

2- کدامیک از امواج طیف الکترومغناطیسی می تواند برای دیدن مولکولها به کار رود و کدامیک برای دیدن ویروس سرماخوردگی؟

3- چرا نمی توانید امواج مرئی را برای دیدن مولکولها به کار ببرید؟

بعضی حشرات مانند زنبورها می توانند امواج کوتاه نور را که انسان نمی تواند ببیند، ببینند. فکر می کنید چه امواج دیگری وجود دارد که زنبورهای عسل می توانند آن را ببینند؟


موضوع 6:

برگشت به بحث اولیه و کاوش در اختراعات این ذرات فیزیکی الزامی می باشد.

اشعه x: در اینجا ما یاد می گیریم که چطور یک ماشین اشعه x کار می کند، که شامل چگونگی تولید اشعه x و اینکه چرا آنها راهی را که انجام می دهند بسیار مورد استفاده می باشد.

نمونه گیرها: ما درباره نمونه گیرهای تصویری 3 بعدی یاد می گیریم که اشعه x را برای بدست آوردن عکس از استخوانهای شخص به کار می برند.

دستگاه امواج کوچک: این دستگاه مطمئن ترین و پر کاربردترین دستگاههای امروزی در منازل هستند که می توان فهمید که چگونه کار می کنند و برخی توهمات درباره خطراتشان را برطرف کرد.

موضوع 7:

ماوس خود را برای بالا یا پایین کردن بار منفی بکشید و سپس اجازه بدهید که نوسان کند. لغزنده را برای تنظیم چشمه کشش به کار ببرید. حرکت 1 بار باعث می‌شود که خطوط میدان برای تکان خوردن جذب آن شوند و بعد از زمانی بارهای دیگر شروع به حرکت می کنند. آن شبیه طنابی است که 2 سر آن متصل به صخره است- بله امواج شامل یک خطوط حرکت نیروی الکتریکی هستند و شما می توانی فکر کنی که با جذب بار لرزش بار شروع می شود.

توجه کنید که یک زمان معین برای حرکت امواج از یک ذره به ذره دیگر وجود دارد. وقتی که شما فرکانس آن را با تندی یا کندی حرکت آن افزایش می دهید ببینید چه اتفاقی می افتد. در نرخ حرکت بارها وقتیکه شما کشش را در فنر تنظیم می کنید، مسافت بین پیکها افزایش پیدا می کند یا برعکس؟ بله همه این چیزها قابل درک است، اما کمی سخت است که معتقد شویم که ذرات به کوچکی الکترونها می جهند، چطور یک الکترون متحرک ساخته می شود؟ یا به عبارتی چطور سرعت یا جهت حرکت تغییر می کند؟ این یک سوال خوب است درست می گویی کشش وجود ندارد پس چطور الکترونها حرکت می کنند. آیا آنها همیشه در حال حرکت اشعه تولید می‌کنند؟

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله میدان های الکترومغناطیسی

مقاله میدان های الکترومغناطیسی | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11895‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله میدان های الکترومغناطیسی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ... مقاله آلودگی ناشی از میدان های الکترومغناطیسی و اثر آن بر پرندگان و ... www.civilica.com/Paper-CEE06-CEE06_496=آلودگی-ناشی-از-میدان-های-الکترومغناطیسی-و-اثر-آن-بر-پرندگان-و-حشرات.html‎Cachedمقاله آلودگی ناشی از میدان های الکترومغناطیسی و اثر آن بر پرندگان و حشرات, در ششمین همایش ملی مهندسی محیط زیست (6th Conference and Exhibition on ... برترین پکیج مقاله میدان های الکترومغناطیسی – دانلود فایل | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=1678‎Cached2 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله میدان های الکترومغناطیسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله میدان های ... مقاله میدان های الکترومغناطیسی sigmadlkad.ir/uXnxVt/‎Cachedمقاله میدان های الکترومغناطیسی دسته: برق ،الکترونیک و مخابرات بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 22 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41. مقاله میدان های ... بررسی میزان شدت میدان های الکترومغناطیسی در اطراف منابع ولتاژ بالا ... fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=201814‎Cachedدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسی میزان شدت میدان های الکترومغناطیسی در اطراف منابع ولتاژ بالا در بخش های بیمارستانی همدان. دانلود مقاله میدان های الکترومغناطیسی – خرید آنلاین و دریافت – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper7166.html‎Cached14 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله میدان های الکترومغناطیسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله میدان های ... میدان الکترومغناطیسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/میدان_الکترومغناطیسی‎Cached Similarمیدان الکترومغناطیسی(به انگلیسی: electromagnetic field ، مخفف:EMF, EM field ) ، میدانی است که توسط ذرات باردار الکتریکی که دارای شتاب هستند ، ایجاد می‌شود. کاملترین فایل مقاله میدان های الکترومغناطیسی 6rzsoo.nikansefile.ir/‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله میدان های الکترومغناطیسی برایتان آماده شده است تا ... دانلود (مقاله میدان های الکترومغناطیسی) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=10312‎Cached30 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله میدان های الکترومغناطیسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله میدان های ... برترین پکیج مقاله میدان های الکترومغناطیسی - دانلود فایل asmankavirs.meeblog.ir/post/675‎Cached2 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله میدان های الکترومغناطیسی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله میدان های ...