خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای

مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای

مقدمه

شرکتها، موسسات تولیدی و خدماتی سعی می کنند با کاهش هزینه ها و به گردش درآوردن تمامی تواناییهای موجود بهترین بهره برداری را از امکانات خود داشته باشند. این امر مستلزم آن است که نیروهای انسانی موجود در حرفه خود تخصص لازم را کسب نمایند. این تواناییها چه به صورت دانشگاهی و چه به صورت تجربی جزو سرمایه های یک شرکت محسوب می شود.

به طور حتم یکی از ارکان اساسی هر شرکتی منشی آن است و گواه این مطلب درخواست بی وقفه آن در روزنامه های کثیرالانتشار می باشد.

منشی موفق علاوه بر آشنایی حداقل و مقدماتی با یک زبان خارجی، اپراتوری رایانه و تسلط به آن به عنوان یک محور هماهنگ کننده با مدیر، باید خلاقیت در سازماندهی درونی شرکت و شناسایی نیازهای مشتری را دارا باشد.

از خصوصیات بارز یک منشی موفق و مؤثر قبل از هر اقدامی شناخت کامل و اطلاعات دقیقی است که در مورد شرکت، محصول و یا خدمات شرکت خود به دست می‌آورد. مسئولیت خطیر یک منشی وقتی نمایان می گردد که او به عنوان صورت و نمای درونی و بیرونی شرکت مطرح می شود. او باید نشان دهد شرکت یا مؤسسه او با دقت و حسن توجه به دنبال نیاز خریدار به چه نوع محصولی است. او باید قادر باشد با اطلاعات خود یک مشتری را قانع کند. از خصوصیات منحصر به فرد یک منشی باهوش و با استعداد راز نگهداری و روحیه ترغیب کنندگی اوست. بنابراین با توجه به مسائل فوق الذکر، سعی شده که از جزئی ترین نکات تا برجسته ترین آن جهت رفع نیازها و خواسته های یک منشی موفق تهیه و ارائه گردد.

این مجموعه به شما کمک می کند که راههای موفقیت شغلی را زودتر بپیمایید. اداره کردن و رهبری یک شرکت اگر به صورت آزمون خطا و دریافت تجربی اطلاعات باشد؛ کار مشکلی است و به زمان زیادی احتیاج دارد. ...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای

برترین فایل مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای jahanriane.blogroom.ir/post/325‎Cached31 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله راههای ... راههای ساده برای منشی حرفه ای - فایل ناب archive.filenab.com/product-65821-monshi-herfeiy.aspx‎Cachedراههای ساده برای منشی حرفه ای راههای ساده برای منشی منشی حرفه ای راههای منشی حرفه ای راه کارهای منشی حرفه ای تحقیق منشی حرفه ای مقاله راه کارهای منشی حرفه ای منشی ... مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای - فروشگاه ساز رایگان فایل karsaz.bazarfile.com/post/4068/مقاله-راههای-ساده-برای-منشی-حرفه-ای‎Cached3 نوامبر 2016 ... عنوان : مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای. این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد. فهرست: راههای ساده برای منشی حرفه ای. مقدمه. حفظ و نگهداری ... دانلود (مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=8431‎Cached12 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد عنوان محصول دانلودی:مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای یکی از بهترین فایل ها در ... مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای nemati.aramblog.ir/post/9‎Cached4 نوامبر 2016 ... مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای شرکتها، موسسات تولیدی و خدماتی سعی می کنند با کاهش هزینه ها و به گردش درآوردن تمامی تواناییهای موجود بهترین ... کاملترین فایل مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper7371.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای وارد ... مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/08/.../مقاله-راههای-ساده-برای-منشی-حرفه-ای‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی ... برترین فایل مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای - گوهر کویر - سیستم ... goharekavirb.madblog.ir/post/787‎Cached17 سپتامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای)شما را در ... خرید فایل( مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای) simorghflye.ruzfa.ir/post/709‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله راههای ساده ... مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای sigmadlkad.ir/m7ykr3/‎Cachedمقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای دسته: پژوهش بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18. مقاله راههای ساده برای منشی حرفه ای ...