خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان

پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان

بخشی از اسلایدها

از گذشته ها تاکنون دیوارهای بتونی و سنگی و شالوده های ساختمان می بایست دارای جدار ضد آب باشند تا از نفوذ آب به داخل آن تاحد امکان بتوان جلوگیری کرد چراکه همانطور که می دانیم نم و رطوبت می تواند خسارات جبران ناپذیری را به ساختمان وارد کند.

رطوبت شالوده دیوارها ممکن است

در اثر ایجاد میعان در فضای داخلی

ساختمان و یا نفوذ آب از بیرون ساختمان

به درون دیوارها پدید آمده باشد.

برای اینکه مطمئن شوید این رطوبت نتیجه میعان در داخل ساختمان نیست بهترین راه این است که یک ورقه آلومینیومی مربع شکل طوری

بر روی دیوار قرار داده و بچسبانید

که هوا از هیچ یک از اضلاع

آن وارد نشود. بگذارید 2 روز

ورقه آلومینیومی به همین شکل

باقی بماند. پس از 2 روز آن را

بردارید اگر قسمت بیرونی نوار

آلومینیومی نمناک است مشکل از میعان

داخل ساختمان می باشد.

...

پیدایش ترک در ساختمان

افت پی بر اثر عواملی همچون رطوبت و فشارهای وارده از طبقات ، بی مقاومتی خاک و عملکردهای آن پیش می آید . همچنین نوع مصالح مصرفی و اجرای غیرفنی ، سبب نشستهای پی می شود .

در مجموع ، بر اثر

حرکات زمین ، اسکلت

بنا حرکت می کند و

شکستهای مختلف که شامل

ترکهای عمیق و یا معمولی و در مواردی به شکل مویی است ، نمایان می شود.

موقعیت ترک :

ترکهای عمیق : این ترکها گاهی به طور دائمی به وجود می آید و دلیل آن نشست مرتب پی است که در

این صورت ، بودن ساکنان در

ساختمان خطرناک است.

ترکهای ثابت : معمولا پس از

نشست پی ، تحرک ساختمان

کم می شود. این پدیده بر اثر قطع

رطوبت

و فشرده شدن سطح زیر پیش می اید.

در نتیجه ، شکست و افت دیوارها و اسکلت بنا نیز متوقف ، و

حالت ترک ثابت می شود.

موی ترکهای معمولی : این ترکها در اثر افتهای کوچک در اسکلت بنا و به واسطه نیروها و در مواردی به علت نوع مصالح اندود به وجود می ایند. رطوبت ، انقباض و انبساط حاصله در مقابل خشک شدن سطوح مرطوب ، باعث ایجاد ترکهای مویی می شود.

...



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان

پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان (نشست پی) farafile.ir/product/.../پاورپوینت-تعمیر-و-نگهداری-ساختمان.../331‎Cached Similarدانلود پاورپوینت با موضوع تعمیر و نگهداری ساختمان، در حجم 22 اسلاید و همراه با تصاویر و توضیحات کامل. این فایل شامل مباحثی از مجموعه مباحث تعمیر و نگهداری ... Paper Valid پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان - دانلود مقاله city.sellfile.ir/prod-188750-پاورپوینت+تعمیر+و+نگهداری++ساختمان.html‎Cached Similarپیپرولید مجموعه مقاله معتبر و پاورپوینت پروژه کارآفرینی و کارآموزی سوالات استخدامی و تحصیلی و پایان نامه. پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان - سایت عمران هفت omran7.ir/.../105-پاورپوینت+عمران+پاورپوینت+تعمیر+و+نگهداری+ساختمان.aspx‎Cached Similarنام محصول : پاورپوینت عمران - پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان. تعمیر و نگهداری ساختمان; جداربندی; سیمان هیدرولیک ضد آب چیست; رطوبت معمولا از 3طریق به ... پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان nikanlink.ir/product/.../پاورپوینت-تعمیر-و-نگهداری-ساختمان/360‎Cachedدانلود پاورپوینت با موضوع تعمیر و نگهداری ساختمان، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تخلیه پی نشست کرده، باز شدن چاه و یا قنات زیر شالوده، بستن ... پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان :: perozheha perozheha.blog.ir/.../پاورپوینت%20تعمیر%20و%20نگهداری%20ساختمان‎Cached۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان» ثبت شده است - مرجع تخصصی دانلود پروژه های مهندسی. پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان 38 اسلاید freepdf.fileyar.ir/product-8605-powerpoint.aspx‎Cachedپاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان 38 اسلایددانلود پاورپوینت رایگان تعمیر و نگهداری ساختمان پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختماندانلود پاورپوینت تعمیر و ... پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان (منزل جوان صبور) azmoon.marketfile.ir/product-42406-tamir-va-ngahdari-sakhtman.aspx‎Cachedبازدید: 1 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 3716 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 102. پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان (منزل جوان صبور) در 102 اسلاید زیبا و قابل ... فروش فایل پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان | جی پروجکت gprojectsppt.ir/nikan5151.html‎Cached5 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. فروشگاه سازه برتر » پاورپوینت تعمیر و نگهداری از ساختمان shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-تعمیر-و-نگهداری-از-ساختمان/‎Cachedپاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان مدیریت نگهداری ساختمان، یکی از موضوعات مهم در ... بطور کلی دوره تعمیر و نگهداری ساختمان در حدود نود و پنج درصد دوره حیات یک ... پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان 38 اسلاید - barandownloadu barandownloadu.parsiblog.com/Posts/136/‎Cachedپاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختمان 38 اسلایددانلود پاورپوینت رایگان تعمیر و نگهداری ساختمان پاورپوینت تعمیر و نگهداری ساختماندانلود پاورپوینت تعمیر و ...