خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی

آب درمانی

قسمتهایی از متن:

آب درمانى مجموعه کارهایى است که در آنها از آب براى بهبود وضع جسمى یا روانى ، تقویت سلامتى یا زیبایى ، یا درمان دردها و بیماریها استفاده مى‏کنند و این استفاده به دو طریق درونى و بیرونى صورت مى‏گیرد. روش درونى شامل نوشیدن روزانه آب خالص ، یا آب شارژ شده ، یا آب معدنى خاص ، یا آب دریا به مقدارى و مدتى که آب درمانگر تجویز مى‏کند، می‌باشد. اما روش بیرونى شامل انواع حمام‏گیریها و آب پاشى‏ها به بدن است.

آب درمانی به روش بیرونی

آب پاشى‏

این نوعى درمان است که با کوبش شدید آب صورت مى‏گیرد. این روش نیروبخش و فرح‏بخش است ولى تحمل آن سخت است و بنابراین کاربرد خیلى گسترده ندارد و اشخاص پیر نمى‏توانند آن را تحمل کنند. ..

...

12ـ برای پاکسازی بخش معده تا مری، شخص هر پنج روز یکبار پس از غروب آفتاب به شیوه‌ی زیر استفراغ می‌کند: یک لیتر آب ولرم می‌نوشد و 5 دقیقه درجا می‌دود. چنانچه در این مدت استفراغ کرد که بهتر؛ ولی اگر حالت استفراغ پیش نیامد، می‌تواند به ته گلو انگشت فرو کند؛ و اگر باز هم استفراغ نکرد، به یک لیتر دیگر آب ولرم نصف قاشق چایخوری نمک می‌افزاید و پس از هم‌زدن می‌نوشد. این بار حتماً استفراغ خواهد کرد.

13ـ برای پاکسازی دهان از سموم و عفونتهایی که بدن در حال دفع آنها از راه دهان است، هر شب20 قطره‌ی ایرال‌وکس iralvex Drop در نصف لیوان چای غلیظ ریخته و یک قاشق چایخوری هم نمک به آن می‌افزاید و پس از هم‌زدن با آن قرقر می‌کند؛ ولی باید مواظب باشد که چیزی از آن را فرو نبرد.

14ـ چنانچه در طول دوره، ناگهان رفتار بیمار غیر عادی شود و مانند دیوانه‌ها رفتار کند، افراد خانواده می‌بایست بی درنگ به او غذا دهند؛ زیرا رفتار غیر عادی نشانگر این است که بدن در حال مصرف بافتهای مغز است. پس نقش خانواده در این جا نمایان می‌شود. ...

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی

[DOC] مقاله آب درمانی resalat.mytehran.ir/portals/1912/Templates/ab%20darmani.docx‎Cachedآب درمانی یک روش عامه پسند است و به خلاف اکثر روشهای دیگر رفع خستگی ... در این روش ورزشکار یا شخص آسیب دیده میتواند کارهی متفاوتی در آب انجام دهد انواع ... آب درمانی(مقالات) - ایران سلامت forum.iransalamat.com/طب-مکمل-891/آب-درمانی-مقالات-3345/‎Cached Similarآب درمانی انواع و اقسام روشها مثل سونا، وان، دوش، پاشویه، پانسمان، حمام گیاهی، نوشیدن و... رو شامل میشه. اساس کار آب درمانی، مربوط به اثرات مکانیکی و ... مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/.../مقاله-آب-درمانی-،-انواع-و-روشهای-آب-درمانی‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی ... مقاله ای کامل در مورد آب درمانی akamsalamat.com/view.aspx?id=3‎Cached Similarآب درمانی یک روش عامه پسند است و به خلاف اکثر روشهای دیگر رفع خستگی .... که به انواع امراض مبتلا بوده، و با انجام آب درمانی، سلامت خویش را باز یافته است، سخن به ... دانلود مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی – خرید آنلاین و دریافت ... www.risearticle.ir/download/2221‎Cached25 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی ... مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی - علم پرداز elmpardaz.parsiblog.com/.../مقاله+آب+درمانی+،+انواع+و+روشهای+آب+درمانی/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... شاددترین دقایق آرزوی ما برای شما دوست گرامی است. از اینکه برای دریافت مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی وبسایت ما را انتخاب نموده اید ... فواید آب درمانی، مضرات آب درمانی، آب درمانی - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/9907.html‎Cached Similarخواص درمانی آب پنیر,خواص درمانی اب دریا,خواص درمانی آب گرم سرعین,خواص درمانی اب انار ... آب درمانی یک روش عامه پسند است و به خلاف اکثر روشهای دیگر رفع خستگی عضلانی .... آخرین مطالب بخش مقالات پزشکی و بهداشتی .... بررسی کالری انواع پنیر ... برترین فایل مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=6816‎Cached11 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی وارد این صفحه شده اید ... برترین فایل مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی - ساخت وبلاگ nafasaba.aslblog.ir/post/736‎Cached10 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی وارد این صفحه شده اید ... دانلود فایل ( مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5165.html‎Cached7 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله آب درمانی ، انواع و روشهای آب درمانی)شما ...