خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

اصول مدیریت دولتی

مدیریت

اصول مدیریت دولتی

قسمتهایی از متن:

مقدمه

ظهور سازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است .
وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

تعریف مدیریت

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت ؛که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است . و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن .» ..

...

انواع مختلف سازماندهی

روش های بسیار متفاوتی برای دسته بندی سازمان ها هست ؛ سازمان رسمی و سازمان غیر رسمی
سازمان رسمی وغیر رسمی :سازمان رسمی را مسؤلین به طور قانونی بنیانگذاری و تصویب می کنند و در آن تعداد مشاغل ، حدود وظایف و اختیارات و چگونگی انجام آن مشخص می شود . ساختارهای رسمی در واقع تخیلی هستند زیرا سازمان آن گونه که پیش بینی عمل نمی کند ؛ اما سازمان های غیررسمی بیانگر حالت واقعی است، یعنی چگونگی عمل سازمان را به طور واقعی نشان می دهد . بعد از انکه ساختار رسمی ایجاد می شود ، سازمان غیر به طور طبعیی در چارچوب آن پدیدار میگردد؛ سازمان غیر رسمی حاصل تعامل اجتماعی مداوم است و ساختار رسمی تعدیل ، تحکیم یا گسترش می دهد .

تعریف سازمان رسمی

در سازمان رسمی ، مدیر روابط سازمانی را به طور مکتوب و به کمک نمودار با دقت هر چه بیشتر برای کارکنان تشریح می کند . تغیرات بعدی در صورت لزوم می تواند به طور رسمی یا غیر رسمی انجام شود .

تعریف سازمان غیر رسمی

دراین سازمان ، مدیر روابط سازمانی را به طور شفاهی برای کارکنان توضیح می دهد و این روابط را بر حسب نیاز تغییر می دهد .
برنامه ریزی فرایندی است که به موجب آن شما آینده خود را دائماً می سازید « روجرفریتز»

مدیریت از نقطه صفر

روش و نظام فکری مدیریت از نقطه صفر، تنها یکی از راه‌کارها و ابزارها برای تعالی بخشیدن به سازمان از طریق مدیریت است. مدیریت از نقطه صفر، در هر موقعیتی، تعریف خاص خود را داراست، لیکن با توجه به محتوای کلی موقعیت‌ها، مدیریت از نقطه صفر، محملی است که مدیر با علم به نتیجه عمل‌کردهای گذشته، روش‌ها و پیش‌فرض‌های غلط قبلی را زیر پا می‌گذارد. با تعاریفی نو و صحیح‌تر از دو مؤلفه موفقیت و شکست، از نقطه صفر شروع می‌کند. ...



خرید فایل



لینک منبع :اصول مدیریت دولتی

اصول مدیریت دولتی - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/319516/اصول-مدیریت-دولتی‎Cached Similarظهور سازمانهای اجتماعی و گسترش روز افزون آنها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است. و به این ترتیب و با توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای ... الگو و پارادایم مدیریت دولتی نوین ( NPM ) - هلدینگ پرشیان persian-holding.ir/الگو-و-پارادایم-مدیریت-دولتی-نوین-(-NPM-)_2259.html‎Cached Similarدیگر ویژگی عمده مدیریت دولتی نوین بر جامعه مدنی است . اصول جدید مدیریت در بخش دولتی مستلزم تعریف مجدد نقش ها ، مسئولیت ها و سطوح تعاملی بین خط مشی گذارها ... مقاله اصول مدیریت دولتی - کتاب www.takbook.com/6087-article/.../مقاله-اصول-مدیریت-دولتی/‎Cached Similarاصول مدیریت دولتی. مقدمه ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و ... برترین فایل اصول مدیریت دولتی | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=5235‎Cached10 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی اصول مدیریت دولتی وارد شده اید. کاملترین فایل اصول مدیریت دولتی | دانلود فایل www.zdownloadfcr.ir/?p=7892‎Cached3 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی اصول مدیریت دولتی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(اصول مدیریت دولتی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند. مدیرت و اصول مدیریت دولتی - صفحه اصلی mehr-aram.loxblog.com/.../مدیرت%20و%20اصول%20مدیریت%20دولتی‎Cachedمقدمه. ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و ... اصول 9 گانه مدیریت دولتی در ایران - انجمن های تخصصی تبیان anjoman.tebyan.net/newindex.aspx?pid=17257&threadID...‎Cachedسه شنبه 23/12/1390 - 9:30 -0 تشکر 440422. اصول 9 گانه مدیریت دولتی در ایران. اصول 9 گانه مدیریت دولتی در ایران ! اصول و آداب مدیریت دولتی در ایران. هر کس که با ... مدیریت دولتی چیست - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/.../c12.../مدیریت-دولتی-چیست‎Cached Similar4 ژوئن 2014 ... این مقاله درصدد توضیح وتبیین مفهوم مدیریت دولتی است پیرامون این ... پدر مدیریت علمی مطرح شده است در سال۱۹۱۱ با کتاب اصول مدیریت علمی که ... برترین فایل اصول مدیریت دولتی nafasaba.meeblog.ir/post/1152‎Cached9 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم با سلام حضور پژوهندگان گرامی. شما به صفحه اختصاصی اصول مدیریت دولتی وارد شده اید. بایگانی: دانلود مقاله اصول مدیریت دولتی - دانلود فایل file.joojooblog.ir/tag/دانلود-مقاله-اصول-مدیریت-دولتی/‎Cached16 نوامبر 2016 ... مقاله اصول مدیریت دولتی دسته بندی پژوهش فرمت فایل doc حجم فایل 14 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 17 مدیریت اصول مدیریت دولتی قسمتهایی از ...