خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)

فهرست مطالب

پروین اعتصامی. 1

تولد. 1

پدر پروین. 1

مادر پروین. 2

کودکی و نوجوانی پروین. 3

خاطرات کودکی پروین. 4

جوانی. 5

افکار پروین. 5

دیوان پروین. 6

عشق گمشده؟. 6

تنهایی پروین. 8

ازدواج. 9

زمان پروین. 10

مرگ پدر. 10

پایان زندگی پروین. 13

منابع. 16

:::::::::::::::::::::::::::::::::::

قسمتهایی از متن:

تولد

« پروین اعتصامی در 25 اسفند 1285 شمسی در تبریز از مادری آذربایجانی وپدری در اصل آشتیانی به دنیا آمد »[1]

« گفته اند از روزی که به زندگی چشم گشود دنیا را شناخت طفلی که یک شبه رهی صد ساله پیمود »[2]

« خانم رخشنده اعتصامی مشهور به پروین اعتصامی از شاعران بسیار نامی معاصر است. وی در روز 25 اسفند 1285 خورشیدی در تبریز بدنیا آمد.[3]»

پدر پروین

« یکی از نویسندگان و دانشمندان ایران میرزا یوسف خان اعتصام الملک است . پدر بزرگ پروین میرزا ابراهیم خان آشتیانی به عنوان پیشکاری مالیه آذربایجان زادگاه خود را ترک گفت : و سالها در تبریز سکونت گزید . در سال 1253 شمسی در شهر مذکور یوسف اعتصامی به وجود آمد و تحصیلاتش را در مکاتب و مدارس آن شهر پایان داد . در زبان ترکی ( آذربایجان و اسلامبولی ) دبیری بی حرف شده است .


[1] نمین ـ حسین ـ مجموعه جاودانه اشعار پروین اعتصامی ـ سال 1362 صفحه 103

[2] نمین ـ حسین ـ همان ـ صفحه 105

سایت اینترنتی[3]

...

ازدواج

« در تیرماه 1313 با پسر عموی خود ازدواج کرد . پس از دو ماه به خانه پدری نزد مادر و پدر بازگشت و قبای عروسی را از بالای خود برگرفت و از ماجرای این جدای با کسی حرف نزد . دنباله کار ادبی خود را گرفت و دیوانش را که پدر تا آن تاریخ اجازه طبع و نشر نداده بود ، در 1314 برای اولین بار به طبع رسانید پروین هم عصر بهار ، ایرج میرزا / شهریار ، ادیب فراهانی و رشید یاسمی است و از این گروه هم عصر از همه جوانتر »[1]

زمان پروین

« زمان پروین زمان دلهره و بهت است عصریست که خودکامگی دروغزنی و جهل جای همه چیز را در ایران گرفته است پروین نگران مردمی هیچ ندان و بدون پشتیبان است ـ چشمان دور بینش ورطه ها و مخاک های هولناک زندگی را می یابد به فکر فرو می رود و راهی بر این گمگشگتان وادی درد و غم می جوید»[2] ...

...


نمین ـ حسین ـ همان ـ صفحه 107[1]

نمین ـ حسین ـ همان ـ صفحه 107[2]



خرید فایل



لینک منبع :مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)

مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) - سیستم همکاری در فروش ... filecero.cero.ir/product-353116-مقاله-پروین-اعتصامی-(-از-تولد-تا-ازدواج-و-مرگ).aspx‎Cachedمقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) دسته: زبان و ادبیات فارسی بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 17 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17. مقاله پروین ... مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) fileha.nahrblog.com/Post/188‎Cached13 نوامبر 2016 ... مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ). دانلود مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ). مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) ... دانلود (مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)) pichakwi.blogroom.ir/post/1231‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله پروین ... دانلود (مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)) dastanesabzevar.rozblog.com/.../دانلود-مقاله-پروین-اعتصامی--از-تولد-تا-ازدواج-و-مرگ.html‎Cached6 ساعت قبل ... به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله پروین . دانلود (مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)) - رز بلاگ ... filestat.rozblog.com/post/104‎Cachedبیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدیددوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)…,دانلود (مقاله پروین ... پروین اعتصامی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پروین_اعتصامی‎Cached Similarاو در بیست و هشت سالگی ازدواج کرد اما به دلیل اختلاف فکری با همسرش، از او جدا شد. ... موفقیت اولین چاپ دیوان اشعار او، باعث شد تا این کتاب برای چاپ‌های بعدی آماده شود . ... به کتاب «مجموعه مقالات و قطعات و اشعار» اشاره کرد که یک سال پس از مرگ پروین ... مقالات زیادی نیز در مورد شرح زندگی پروین وجود دارد نظیر مقاله پروین اعتصامی ... مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper12106.html‎Cached31 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. دانلود (مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=32392‎Cached2 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ... مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ) - کمیته تحقیقات ... spam.pishroblog.ir/Post/874‎Cached2 روز پیش ... فهرست مطالب. پروین اعتصامی. 1. تولد. 1. پدر پروین. 1. مادر پروین. 2. کودکی و نوجوانی پروین. 3. خاطرات کودکی پروین. 4. جوانی. 5. افکار پروین. 5. نسخه قابل چاپ farasu.blogsky.com/print/post-1372‎Cached... تا ازدواج و مرگ). مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ). مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ). دانلود مقاله پروین اعتصامی ( از تولد تا ازدواج و مرگ)