خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله حقوق تجارت و تجارت الکترونیک

فهرست:

حقوق تجارت

پیدایش حقوق تجارت

مبدأ حقوق تجارت

تاریخ حقوق تجارت ایران

آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

1ـ تعریف حقوق تجارت الکترونیک

2ـ مبنای حقوق تجارت الکترونیک

3ـ امضای الکترونیکی

قراردادهای الکترونیکی و آثار حقوق مترتب بر آنها

نتیجه

::::::::::::::::::::::::::::::::::

قسمتهایی از متن :

حقوق تجارت

انسان از اعصار قدیم و مراحل اولیه ، احتیاج به معاملات و کسب داشته ، زیرا یک فرد به تنهایی قادر به تهیه مایحتاج خود نیست و هر کس قسمتی از آن را تهیه می کند.از زمانهای خیلی قدیم و اعصار ماقبل تاریخ که بشر این احتیاج را حس کرده معاملات بوسیله مبادله انجام می شده . مثلا کسی که زراعت می نموده محصول خود را با متاع کسی که پارچه بافی می کرده مبادله می نموده است.کم کم در اثر ترقی و رشد فکری بشر ، این احتیاج شدت پیدا کرده و پول را واسطه و وسیله معاملات قرار داده اند و تا حال هم این رسم باقی است.

بنابر این تجارت امر جدیدی نیست و از زمان قدیم لازمه حیات بشر و جزء لاینفک زندگی انسان بوده است.

....

قراردادهای الکترونیکی و آثار حقوق مترتب بر آنها
الف ـ تعریف عقد و قرارداد:

مادة 183 قانون مدنی در تعریف عقد چنین اشعار می‌دارد «عقد عبارتست از اینکه یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد» از طرفی مادة191 قانون مدنی چنین مقرر می‌دارد « عقد محقق می‌شود به قصد انشاء به شرط مقرون بودن به چیزی که دلالت بر قصد کند» بنابراین ، آنچه در تحقق ارکان عقد شرط است اشتراک دو یا چند اراده در بوجود آوردن امری اعتباری به نام عقد است.
همچنین می‌توان در تعریف قرار داد چنین گفت، که قرار داد توافقی است بین اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی به شرطی که طرفین اهلیت انعقاد قرارداد رادارا باشند و به موجب قانون از آن حمایت گردد. بنابرآنچه گذشت می‌توان نتیجه گرفت که هم در عقد و هم در قرار داد قصد انشائ ضروری است و طرفین با ایجاب و قبول قصد خود را بروز می‌دهند.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله حقوق تجارت و تجارت الکترونیک

مقالات حقوق تجارت الکترونیک - دانشنامه حقوق www.lawwiki.ir/maghalat/e_commerce/‎Cached Similarاز آن جهت که در تجارت الکترونیکى «مدارک الکترونیکى» داراى جایگاهى همانند اسناد مکتوب هستند، لذا امضا در این مدارک نیز على‌الاصول داراى همان ارزش اثباتى مى‌باشد. دانلود رایگان مقاله حقوق تجارت الکترونیک lawdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId.1_Start.400_Action.NewsBodyView_NewsId.947.html‎Cached19 نوامبر 2016 ... ۲ روز پیش - پروژه تحقیق مقاله فارسی - دانلود رایگان تحقیق جزوه حقوق تجارت . ... و ضرار,اجماع,قانون تجارت الکترونیکی,صدور چک,حقوق تجارت ... مقاله حقوق تجارت و تجارت الکترونیک - همجور مطالب ahmadrezas.blogsky.com/.../مقاله-حقوق-تجارت-و-تجارت-الکترونیک‎Cachedفهرست: حقوق تجارت. پیدایش حقوق تجارت. مبدأ حقوق تجارت. تاریخ حقوق تجارت ایران. آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی. 1ـ تعریف حقوق تجارت الکترونیک. دانلود مقاله حقوق تجارت الکترونیک rightspaper.com/catarticle/دانلود-مقاله-حقوق-تجارت-الکترونیک‎Cachedدانلود مقاله حقوق تجارت الکترونیک در پایگاه دانلود مقالات حقوقی، Rightspaper. com ارئه دهنده مقالات حقوقی تخصصی در تمام گرایشات، جزوات آموزشی حقوقی, SID.ir | مبانی حقوقی تجارت الکترونیکی fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=120061‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مبانی حقوقی تجارت الکترونیکی. حقوق تجارت - بانک مقالات حقوقی , نشر عدالت nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/hoghogh-tejarat/‎Cachedمقالات حقوق تجارت ، حقوق تجارت، مقاله حقوق تجارت ، تحقیق حقوق تجارت، مقالات حقوقی ، پایان نامه ، کار تحقیقی حقوق تجارت ، تحقیق حقوق تجارت ، حقوق تجارت ... مقاله حقوق تجارت الکترونیک - سایت حقوقی دادیاری dadyar-online.ir/مقاله-حقوق-تجارت-الکترونیک/‎Cached25 دسامبر 2014 ... آینده نه چندان دور و بلکه نمونه ها وموارد پیاده شده تجارت الکترونیک ، حقوقدانان را بر آن می دارد تا خود را با این پدیده آشنا کنند وعلاوه بر آنکه مشاوران ... بررسی تجارت الکترونیک در حقوق تجارت بین الملل www.fdilawservices.com/article/.../60-electronic-business-.html‎Cachedدر این مقاله تلاش میشود، علاوه بر توضیح مختصر در مورد تجارت الکترونیکی در مقدمه، در بخش های اول و دوم تجارت الکترونیکی در این پهنه فعالیت اقتصادی را مورد ... خرید آنلاین مقاله حقوق تجارت و تجارت الکترونیک – رویال دانلود royadl3nter.ir/?p=7804‎Cached30 نوامبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله حقوق تجارت و تجارت الکترونیک وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... حقوق تجارت الکترونیک | رسا گستر rasagostar.ir/category/حقوق-1/تجارت-الکترونیکی/‎Cached Similarدر این مقاله، با تأکید بر نقش دفاتر اسناد رسمی فعلی و اصول و قواعد ثبت اسناد، به بررسی ابعاد حقوقی ثبت الکترونیکی خواهیم پرداخت. تحلیل مواد قانون تجارت ...