خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق کراک و اثرات آن

کراک

کراک موجود در بازار ایران:

مشتقات هروئین:

تاریخچه مصرف کرک:

کوکائین و کراک چه هستند؟

چه کسانی از کرک استفاده میکنند؟

کراک چطور در ایران رواج پیدا کرد؟

روش‌های گسترش

چگونه معتادین به کرک را تشخیص دهیم؟

اثرات کراک

اثرات مخرب مصرف کراک :

اثرات کوتاه مدت مصرف کراک:

اثرات دراز مدت مصرف کراک:

آنالیز:

مرگ ناگهانی معتادان کراک

عوارض اجتماعی کراک:

منابع

=====================

کرک (Crack) که گاهی راک (Rock) نیز نامیده میشود، ماده ای محرک است که از تصفیه کوکائین به دست می آید و به اشکال مختلف تدخین (استنشاق دود) میشود.

اما کراکی که در ایران رایج است از مشتقات هروئین است و در صورتی که بصورت علمی تولید شود از تصفیه هروئین به دست می آید .

کراک ماده‌ای بی‌بو است، مصرف آن راحت است و با یک فندک در هر جایی که باشی می‌توانی مصرف کنی؛ درست برخلاف مصرف تریاک و یا هروئین است.

کراک موجود در بازار ایران:

کراک جدیدترین ماده مصرفی بین معتادان ایران است. این ماده شیمیایی خشک که در ترکیب آن به جای کوکائین و هروئین از قرصهای فاسد استفاده می شود.
این ماده به سبب اینکه فاقد هر گونه بوی نامطبوع و خاص بوده مصرف را راحت کرده و موجب شده روند گرایش افراد به این ماده افزایش یابد.

جالب است که بدانید تنها سه بار مصرف مقدار بسیار اندکی از کرک موجود در بازار ایران ، اعتیاد به آن را حتمی خواهد کرد و پس از این زمان بسیار کوتاه، شخص را به شدت به خود نیازمند و وابسته میکند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق کراک و اثرات آن

تحقیق کراک و اثرات آن - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو filecero.cero.ir/product-353295-تحقیق-کراک-و-اثرات-آن.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,500 تومان. خرید. کراک. کراک موجود در بازار ایران: مشتقات هروئین: تاریخچه مصرف کرک: کوکائین و کراک چه هستند؟ چه کسانی از کرک استفاده میکنند؟ کراک (Crack) چیست ؟ علائم ، عوارض و…..( مرجع کامل اطلاعات ) : سایت ... www.pezeshk.us/?p=9322‎Cached Similar15 ا کتبر 2007 ... گفتنی است، کراک که از مشتقات هروئین است میزان وابستگی و مضرات آن ..... در آزمایشاتی که برای تحقیق پیرامون اثر کوکایین بر روی موش و میمون ... تحقیق کراک و اثرات آن fileha.nahrblog.com/Post/19‎Cachedکوکائین و کراک چه هستند؟ چه کسانی از کرک استفاده میکنند؟ کراک چطور در ایران رواج پیدا کرد؟ روش‌های گسترش. چگونه معتادین به کرک را تشخیص دهیم؟ اثرات کراک. کراک کوکائین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کراک_کوکائین‎Cached Similarعلت نام گذاری کراک صدائی است که هنگام گرم کردن بلورها در اثر تبخیر آب ایجاد می‌شود. تفاوت کراک با کوکائین از نظر شیمیایی در آن است که برای تهیهٔ کوکائین ... تحقیق کراک و اثرات آن - قیمت 3,500 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت-خرید/26005130-تحقیق-کراک-و-اثرات-آن‎Cachedتحقیق کراک و اثرات آن محدوده قیمت از 3500 تومان از فروشگاه فایل و مقالات. تحقیق کراک - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/post/2343/تحقیق+کراک‎Cached18 سپتامبر 2016 ... 1 ژوئن 2016 ... ترک اعتیاد کراک درمان اعتیاد به کراک ترک کرک ترک کراک کراک ( Crack) ... در آزمایشاتی که برای تحقیق پیرامون اثر کوکایین بر روی ... اثرات شیشه و کراک | دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره www.drazarbayejani.com/index.php?ToDo=ShowArticles&AID...‎Cached Similarکارشناسان پس از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیدند که دختر متوفی از مادهای محرک به نام ... در کل اثرات کوتاه مدت مصرف کراک مشابه آمفتامین است ولی با مدت زمان ... کاملترین فایل تحقیق کراک و اثرات آن – دانلود گستر www.zdownloadp30.ir/paper/1201.php‎Cached16 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی تحقیق کراک و اثرات آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید ... اثرات درازمدت هروئین چیست | کلینیک باور bavarclinic.com/?tag=اثرات-درازمدت-هروئین-چیست‎Cached Similar31 ا کتبر 2014 ... اما کراکی که در ایران رایج است از مشتقات هروئین است و در صورتی که بصورت ..... در آزمایشاتی که برای تحقیق پیرامون اثر کوکایین بر روی موش و ... دانلود تحقیق کراک و اعتیاد به آن | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/دانلود-تحقیق-کراک-و-اعتیاد-به-آن/‎Cached5 نوامبر 2016 ... تحقیق کراک و اعتیاد به آن در 27 صفحه با فرمت ورد شامل بخش های زیر می باشد: ... برچسباثرات کراک اثرات مخرب مصرف کراک تاریخ تحقیق کراک ...