خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود مقاله روانشناسی همجنس گرایی

همجنس گرایی

همجنس گرایی یکی از گرایش های جنسی است‌ که مشخصه آن تمایل زیبایی شناختی، عشق رومانتیک، و تمایل جنسی منحصرآ نسبت به جنس همگون با خود فرد می‌باشد. به فردی که به جنس دیگر گرایش داشته باشد دگرجنس‌گرا و به افرادی که هم به جنس دیگر و هم به همجنس خود تمایل دارند دوجنس‌گرا می‌گویند.

در اصطلاح اسلامی به ارتباط جنسی بین مردان «لواط» (برگرفته از نام لوط پیامبر قومی که به این کار مشهورند) و به ارتباط جنسی بین زنان «مساحقه» می‌گویند.

در گویش مردم عامی افراد همجنس‌گرا - زن یا مرد - با عنوان عمومی «همجنس‌باز» خوانده می‌شوند ولی واژه‌های دیگری نیز در گفتار عوام برای اشاره همجنس‌گرایان وجود دارد که معمولاً تحقیرآمیز و محکوم‌کننده‌ هستند؛ به عنوان مثال همجنس‌گرایان مرد در زبان فارسی با عناوین چون اِواخواهر، اُبنه‌ای (شخص مفعول در عمل جنسی همجنس گرایان) و عناوین زننده‌تر خوانده می‌شوند. ...

...

طبیعت در برابر تربیت

این که بین عوامل روان شناختی و عوامل زیست شناختی کدام بر همجنس گرایی مؤثرتر است مسأله ایست که همواره عامل بحثهای بسیار شده‌است. از این عوامل می‌توان به عوامل ژنی و یا هورمونهای مؤثر بر جنین نام برد. از نظر تاریخی فروید و روانشناسان دیگری در شاخهٴ روانکاوی معتقد بودند که تجربیات دوران کودکی در شکل گیری گرایشهای جنسی مؤثرند. به عنوان مثال فروید معتقد بود که نوجوانان همگی همجنس گرا هستند و پس از گذراندن مراحلی دارای حالات دگرجنس گرایی می‌شوند و آنها که همجنس گرا می‌مانند به علت مواجهه با یک مانع یا حادثهٴ بازدارنده، تکامل جنسی خود را به اتمام نرسانده‌اند. او همچنین معتقد بود که بعضی افراد که این دورهٴ تکامل جنسی را بدون هیچ مشکلی طی کرده‌اند نیز همچنان در درون خود به صورت پنهان و به درجات متفاوت دارای تمایلات همجنس خواهانه هستند. کشفیات مدرن علمی و پزشکی تأکید بر زیست شناختی بودن عوامل همجنس گرایی و رفتارهای همجنس گرایانه در کودکی دارند و این عوامل شامل عوامل ژنتیکی و یا کسب شده در رحم مادر می‌باشند. ناگفته نماند که همین پیش زمینه‌های زیست شناختی همجنس گرایانه‌است که در کودکی شرایط ایجاد عوامل روانشناختی را مهیا می‌کند.

همجنس گرایی در کشورهای مختلف

جمهوری اسلامی ایران

...



خرید فایل



لینک منبع :دانلود مقاله روانشناسی همجنس گرایی

دانلود مقاله روانشناسی همجنس گرایی fileha.nahrblog.com/Post/405‎Cached23 نوامبر 2016 ... به عنوان مثال فروید معتقد بود که نوجوانان همگی همجنس گرا هستند و پس از گذراندن مراحلی دارای حالات دگرجنس گرایی می‌شوند و آنها که همجنس گرا می‌مانند ... دانلود مقاله همجنس بازی mag-iran.com/دانلود-مقاله-همجنس-بازی.htm‎Cachedمقدمهتاریخ لغت "همجنسگرا / همجنسگرایی"کلمه همجنسگرا برای اولین بار( تا آنجا که ... از جمله در لغت نامه نصرت الله پورافکاری ( فرهنگ جامع روانشناسی- روانپزشکی و ... دانلودمقاله همجنس‌گرایی | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=54871‎Cached30 سپتامبر 2016 ... دانلودمقاله همجنس‌گرایی ... همجنس‌گرایی یکی از گرایش‌های جنسی است‌ که مشخصه آن تمایل زیبایی شناختی، عشق .... روانشناسی همجنس گرایان در ابتدای ... دانلود کتاب همجنس خواهی - کتابناک ketabnak.com/book/46222/همجنس-خواهی?dlid=46222&page=all‎Similar26 مه 2013 ... در روانشناسی بحث"همجنس گرایی ، تحت عنوان جهت گیری جنسی بررسی ...... را هم دانلود نکردم و نخواهم کرد البته نه اینکه نخواهم بدانم همجنس خواهی چیه یا ... کمک به افرادی که گرایش ناخواسته به همجنس دارند ، کمکی برای درمان ... www.nakhasteh.com/‎Cachedانجمن روانشناسی از واژه همجنسگرایی برای اشاره کردن به مجموعه این گرایشات ، احساسات ، امیال ، رفتار جنسی ، هویت و همینطور جنبه های وابسته به آن مثل مشکل در ... مقالات گرایش ناخواسته به همجنس ، رهایی از همجنسگرایی www.nakhasteh.com/Articles/Articles.htm‎Cached Similarغلبه کردن مردان بر هرزه نگاریهای همجنسگرایی : از ریشه برداشتن منشاء وسوسه. نویسنده: رابرت برنان [زمینه مقاله: روانشناسی ، اعتقادات مسیحیت] ... دانلود کتاب. کتابخانه مجازی ایران - دانلود کتاب فهم همجنس گرایی ایرانی irpdf.com/book-9472.html دانلود کتاب فهم همجنس گرایی ایرانی. شاخه: روانشناسی تعداد بازدید: 2266 ... دانلود کتاب زنان شیفته (روانشناسی محبت بی تناسب) · دانلود کتاب از استرس به ... همجنس‌گرایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/همجنس‌گرایی‎Cached Similarمسئول این پروژه در این باره گفت: «نبود این ژن باعث می‌شود مغز موش‌ها همانند مغز موش‌های نر ... برای اولین بار هنگامی که واژه همجنس‌گرایی در ادبیات روانشناسی به وجود آمد ... پایان نامه درباره انحراف جنسی – هم جنس بازی | مرجع دانلود پایان نامه با ... www.payanname.net/پایان-نامه-درباره-انحراف-جنسی-هم-جنس-ب/‎Cached Similarدانلود متن کامل پایان نامه درباره انحراف جنسی - هم جنس بازی با فرمت ورد word ... ارسال شده در روانشناسی و علوم تربیتی ... پایان نامه رشته روانشناسی .... سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه ، تحقیق ، پروژه و مقالات دانشگاهی در رشته های مختلف است. برچسب همجنس گرایی - هش تگ hastag.blogsky.com/tag/همجنس-گرایی‎Cachedهمجنس‌گرایی یکی از گرایش‌های جنسی است‌ که مشخصه آن تمایل زیبایی شناختی، عشق ... دانلود مقاله با موضوع همجنس گرایی در تقابل میان حقوق اسلام و حقوق بشر.