خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مسائل اشتغال و بیکاری زنان

مطالب:

نقش زن در زندگی مشترک

بیکاری‌ و اشتغال زنان

سهم زنان دیپلمه در اشتغال

نرخ بیکاری بالاتر است‌

تعداد زنان جویای کار بیشتر از زنان بیکار

ماندگاری زنان در بیکاری و اشتغال

مشاغل انتخابی زنان‌

دسترسی کمتر زنان به سرمایه‌

نرخ مشارکت ایران‌ از سطح جهانی پایین‌تر است

پایین‌ بودن نرخ مشارکت زنان

نرخ بیکاری کمتر زنان‌ نسبت به مردان تا سال 55

جور دیگر باید دید

دوره میانسالی و نقش روابط اجتماعی و محیط های شغلی

دوره های تولید مثل

نقش عوامل نژادی ، اجتماعی و فرهنگی

زنان در عرصه مدیریت

کنکاشی در عوامل خودکشی زنان

کمبود اعتماد به نفس و افسردگی

منـابـع :

=====================

بخشهایی از متن:

نقش زن در زندگی مشترک

خانواده یک سازمان کوچک و بسیار دقیق و حساس است که به حضور کامل زن و مرد به عنوان دو فرد کامل که دارای رشد فکری و شخصیتی باشند نیازمند است. هرگز مفهوم ازدواج و زندگی مشترک ، پنهان شدن یکی در ذیل عنوان و مشخصات و اهداف دیگری نیست. آنچه که لازمه یک زندگی زناشویی موفق است احترام متقابل و تساوی حقوق زندگی بین زن و مرد است. حال اگر زنی بخواهد در هر مورد شانه از زیر بار مسئولیت ها خالی کند هر گونه امکان رشد و پرورش فکری را از خود سلب کرده است. گروهی دیگر از زنان هم همواره مردان را مورد ستایش قرار می دهند. آنچه که لازم است در اینجا یادآور شویم این است که ستایش کردن مردی برای محاسن اخلاقی وی ، هم منطقی است و هم زیبا. اما اگر بخواهیم مردان را مورد ستایش قرار دهیم فقط به این دلیل که آنها موجوداتی از نوع مخالف ما هستند نه تنها منطقی و پسندیده نیست بلکه کاری بس احمقانه می باشد. اینگونه رفتارها یک وابستگی مداوم و سلطه کامل را برای ما می آفریند و سبب می شود همانند یک کودک در انتظار شنیدن یک کلمه ستایش آمیز او بمانیم که شاید او هرگز به زبان هم نیاورد. اگر زنی بدون علت و بی هیچ شناخت شخصیتی زبان به ستایش یک مرد گشود دیگر نمی تواند از حقوق مساوی و آزادی و سازندگی شخصیتی برای خودش دم بزند. ...

...

زنان در عرصه مدیریت

در این مقاله به اشتغال زنان به عنوان مدیر در کشور پرداخته شده است. برخی اطلاعات آماری در این زمینه ارائه می‌شود و دو پرسش در خصوص اشتغال زنان در عرصه مدیریت مطرح می‌گردد و براساس پژوهش‌های انجام شده به آنها پاسخ داده می‌شود. در پایان تعدادی راهکار برای فراهم آوردن زمینه اشتغال زنان در پست‌های مدیریتی ارائه می‌شود.

تاریخ جهان شاهد نقش بسیار عظیم و غیرقابل انکار زنان در حوادث گوناگون است. امروزه که مباحث توسعه کشورهای جهان مطرح می‌باشد، نقش زنان در این فرآیند به شدت مورد توجه قرار گرفته است. برگزاری جلسات، سمینارها و کنگره‌های متعدد در خصوص جایگاه زنان و نقش آنان در توسعه حکایت از این موضوع حیاتی دارد.

با کمی دقت می‌توان دریافت که برگزاری این گونه برنامه‌ها نشان از موضوع نه چندان خوشایند دیگری نیز دارد و آن این است که تاکنون یا حداقل در سده‌های اخیر نقش زنان به عنوان نیمی از جمعیت جهان در حال توسعه نادیده گرفته شده که این امر نشان از وجود تبعیضات و نابرابریهای جنسیتی در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره دارد. ...

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مسائل اشتغال و بیکاری زنان

مقاله مسائل اشتغال و بیکاری زنان - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو filemarket20.cero.ir/product-353437-مقاله-مسائل-اشتغال-و-بیکاری-زنان.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 5,500 تومان. خرید. مطالب: نقش زن در زندگی مشترک. بیکاری‌ و اشتغال زنان. سهم زنان دیپلمه در اشتغال. نرخ بیکاری بالاتر است‌. تعداد زنان جویای کار ... مقاله مسائل اشتغال و بیکاری زنان fileha.nahrblog.com/Post/392‎Cached17 نوامبر 2016 ... پیام مدیر سایت : به سایت ما خوش آمدید ! من و تمــام نویســندگان آرزومندیم لحظات خوبی در سایت ما سپری کنید ! در سمت راست همین متن مـراحل فعالیت در ... [DOC] بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران.docx www.iranvision1404.com/.../dir-745-بررسی%20مسائل%20اشتغال%20و%20بیکاری%20در%20ایران.do...‎Cached Similarمقاله ی حاضر به دنبال شناخت وضع موجود و بررسی مسائل اشتغال و بیکاری کشور ..... سفیری (1380) در تحقیقی تحت عنوان « موانع و مشکلات اشتغال زنان و تاثیرات و ... مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/12143‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن در 30 صفحه ورد قابل ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ... بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=554‎Cached1 نوامبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران)) را ... مقالات مرتبط: ... بررسی رابطه اشتغال زن در رضایت از زندگی زناشویی. برچسب مقاله مسائل اشتغال و بیکاری زنان - فایلوو www.fileoo.blogsky.com/tag/مقاله-مسائل-اشتغال-و-بیکاری-زنان‎Cachedمطالب: نقش زن در زندگی مشترک بیکاری‌ و اشتغال زنان سهم زنان دیپلمه در اشتغال نرخ بیکاری بالاتر است‌ تعداد زنان جویای کار بیشتر از زنان بیکار ماندگاری زنان در ... برترین پکیج مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن - دانلود ... tmaghalec.ir/?p=8014‎Cached28 ا کتبر 2016 ... برترین پکیج مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن – دانلود فایل ... فروش فایل بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران امیدواریم از خرید ... فروش فایل بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=9586‎Cached29 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _بررسی مسائل اشتغال و بیکاری در ایران_خوش امدید. ... ما خوش آمدیدمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل ... دانلود مقاله اشتغال و بیکاری mag-iran.com/دانلود-مقاله-اشتغال-و-بیکاری.htm‎Cachedاشتغال جوانان » یکی از مهم ترین مسائل و ضرورت های اجتماعی در کلیه جوامع از جمله جامعه ما .... براساس این نتایج ،نرخ بیکاری در بین زنان نسبت به مردان و درنقاط شهری ... مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن felorida2.rozblog.com/.../-مقاله-بررسی-اشتغال-زنان-و-مسائل-مربوط-به-آن.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... مقاله بررسی اشتغال زنان و مسائل مربوط به آن || روی دکمه ادامه مطلب . .... ی حاضر به دنبال شناخت وضع موجود و بررسی مسائل اشتغال و بیکاری کشور .