خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟

تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟

قرعه کشی سابقه ای بس دیرینه دارد. این رسم کهنه، هم در گذشته و هم در حال حاضر، انواع مختلفی داشته و دارد. قرآن اما برخی از انواع قرعه کشی را جایز و برخی را حرام می داند.

قرعه کشی یکی از روش های رایج در حل اختلاف ها به شمار می رود. این روش، در میان امت های پیشین نیز معمول بوده است. امروزه نیز در برخی کشورها، هم در صنعت بانکداری، و هم در برخی میادین ورزشی، به عنوان روشی برای اهداء جوایز به شرکت کنندگان استفاده می شود که طی این قرعه کشی ها، نام تعدادی از افراد به طور کاملا تصادفی به عنوان برگزیده بیرون می آید.
قرعه کشی سابقه ای بس دیرینه دارد. این رسم کهنه، هم در گذشته و هم در حال حاضر، انواع مختلفی داشته و دارد. به عنوان مثال، در برخی امت های پیشین، پیاده سازی این قاعده بدین منوال بوده که نام افراد را بر تیرک های چوبی می نوشتند و آن ها را در آب روان می افکندند. هر تیرکی که بر روی آب می ماند، فردی که نامش بر روی آن نوشته شده بود، انتخاب می شد. بختآمایینیزدردورانکنونی،یکیازشایعترینشیوههایقرعهکشیاستکهایننوعازقرعهکشی،درمیانبرخیازکشورها،قماروغیرقانونی قلمداد می شود.
نظر به پاره ای شبهات پیرامون استفاده از این روش اختلاف زدا در جامعه، نوشتار حاضر به تبیین دیدگاه قرآن پیرامون قرعه پرداخته است. پیش از بررسی مستندات قرآنی، نخست، اشاره ای کوتاه به حکم شرعی قرعه از منظر فقها خواهیم داشت.

منابع:

1)بجنوردى، سید محمد، قواعد فقهیه، ج ، ص 221 - 222
2)تفسیر نمونه،ج 19، 155
3) تفسیر" برهان" جلد 4 صفحه 37 (حدیث 6)
4) ترجمه تفسیر کاشف، ج 2، ص: 103
5) تفسیر نمونه، ج 2، ص: 546
6) تفسیر قرآن مهر، ج 5، ص: 36
7)تفسیر صافى، ج 2، ص 8



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟

دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) azblog.ir/.../دانلود-تحقیق-قرآن-قرعه-کشی-را-تایید-می-کند-.html‎Cached10 ساعت قبل ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) 1. dae-ryeang.rozblog.comdae- ryeang.rozblog.comتموشین - آرشیو 1395…,دانلود (تحقیق قرآن، ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) - رز بلاگ - متفاوت ... segalnovin.rozblog.com/.../دانلود-تحقیق-قرآن-قرعه-کشی-را-تایید-می-کند-.html‎Cached8 ساعت قبل ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) 1. dae-ryeang.rozblog.comhttp:// dae-ryeang.rozblog.com/archive/1395dae-ryeang.rozblog.com ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) - رز بلاگ - متفاوت ... fa-rom.rozblog.com/.../دانلود-تحقیق-قرآن-قرعه-کشی-را-تایید-می-کند-.html‎Cached9 ساعت قبل ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند ) 1 . دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟) لحظات خوشی را برای شما آرزومندیمعنوان محصول ... دانلود (تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟) - فارسی بلاگ barandlc.rzb.fablog.in/post628046.html‎Cachedعنوان محصول دانلودی:تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟ یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((تحقیق قرآن، قرعه ... قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟ www.tebyan.net/QuranIndex.aspx?pid=306030‎Cached31 ا کتبر 2015 ... قرعه کشی سابقه ای بس دیرینه دارد. این رسم کهنه، هم در گذشته و هم در حال حاضر، انواع مختلفی داشته و دارد. قرآن اما برخی از انواع قرعه کشی را جایز و ... دانلود تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟ fileha.nahrblog.com/Post/479‎Cachedتحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟ قرعه کشی سابقه ای بس دیرینه دارد. این رسم کهنه، هم در گذشته و هم در حال حاضر، انواع مختلفی داشته و دارد. قرآن اما برخی از انواع ... تعامل تفسیر وحدیث در تعیین سبع المثانی www.maarefquran.org/index.php/page,viewArticle/LinkID,7010‎Cached Similarطبری روایات «سبعا من المثانی» را چند دسته می کند: 1) روایاتی که می گویند مراد از .... افزون بر این، دقت در ترتیب زمانی [نزول قرآن] همین دیدگاه مربوط به سوره حمد را تأیید می کند؛ آن ..... ابن قتیبه، تفسیر غریب القران، تحقیق احمد صقر، بیروت، 1978. خرید سی دی دیکشنری تخصصی رشته نانو تکنولوژی / اورجینال torangonareng.deyblog.ir/post/292‎Cached2 روز پیش ... خرید فایل( تحقیق در مورد مسجد آفاق) · ریاضی پایه هشتم قسمت 2 · خرید آنلاین ... پرداخت و دانلود آنی · دانلود تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟ موسسه نسیم وصال - قرآن کریم nvesal.ir/fa/index.php/i-t/itemlist/category/109-holy-qoran‎Cached... که اگر امّت من منافع آن را مى دانستند، براى دست یافتن به آن، قرعه کشی می کردند (و یا به سوى هم تیر اندازى مى کردند): ..... 17 - قرآن در آیه 35 این سوره مى فرماید: این (عدد 19) یکى از بزرگ ترین معجزات است. ... تحقیقات ناسا معجزه شق‌القمر را تأیید می‌کند. سفارش خرید پکیج طلائی آموزش دروس چهارم دبستان(اورجینال) : یاس افزار yasafzarp.parsinblog.com/post/22‎Cached1 روز پیش ... توضیح مختصر شما برای این اسلاید در اینجا درج می شود ... مشابه مسکونی) – پرداخت و دانلود آنی · دانلود تحقیق قرآن، قرعه کشی را تایید می کند؟