پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی همراه با پرسش نامه 173 صفحه چکیده: ایجاد برندهای قوی و قدرتمند امروزه به یکی از اولویت های هر سازمانی تبدیل شده چرا که مزایای بی شماری به همراه دارد. برند های قوی به شرکت ها کمک می کنند تا خود را در بازار جا بیندازند، کمتر در معرض خطر احتمالی رقابتی باشند و نقش واسطه ای پررنگ تری در همکاری و حمایت از فرصت های بسط و گسترش برند داشته باشند. در اندازه گیری و سنجش ارزش کلی یک برند محققان و فعالان بازاریابی در ابتدا شروع به بررسی مفهوم ارزش ویژه برند کرده اند که به ارزش شایان توجهی که اسم برند برای تولید کننده ،خرده فروش و مصرف کننده برند به همراه دارد، اشاره می کند. ارزش ویژه برند را نمی توان بدون در نظر گرفتن منابع آن یعنی عواملی که در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان مؤثرند، درک کرده و شناخت. به توجه به ...
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان ...
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشدبررسی-تاثیر-عوا-2/Im Cache13 مه 2016 ... بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور. (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران) ... استفاده می شود تا به بررسی تاثیر این عوامل بر
بر هم نوایی نام ونشان تجاری مشتری محور بپردازد. ... نتایج حاصله نشان داد که متغیر
آگاهی /تداعی برند بر ادراک مشتریان (مشتریان بانک صادرات) از ...
بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری ...
filemofid.ir/بررسی-تاثیر-عوامل-موثر-بر-هم-نوایی-نام-و/Im Cacheبررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری محور (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران). جولای 14, 2016 /در /توسط فایل مفید. بررسی ...
بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری ...
igi.sellfile.ir/prod-512932-بررسی+تاثیر+عوامل+موثر+بر+هم+نوایی+نام+و+نشان+تجاری+رویکرد+مشتری+محور+مطالعه+موردی+بانک+صادرات...Im Cacheبررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری محور (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران). بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان ...
[XLS] لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xlsIm Cache
Ähnliche Seiten27, 27, بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی ،مطالعه موردی کارکنان مجتمع
فولاد ... 29, 29, بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان کفش ملی در شهر تهران,
ابراهیم نوری .... 94, 94, بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات فرش
دستباف .... از تحلیل SWOT به منظور تحلیل استراتژیک مشتری ،محور مطالعه :بانک
صادرات ...
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
takdokhtar.ir/.../بررسی+رابطه+بین+ارزش+ویژه+برند+،+وفاداری+به+برند+و+رضایت+مشتریان+مطالعه+موردی+رستورانهای+شهر+رشت+فایل...Im Cacheبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان فایل کده ...
بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور می فایل
.... و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر رشت) می فایل .....
دانلود ترجمه مقاله تجارب قبلی نشان تجاری با باز تعریف مدریت نشان تجاری * -
khiaban.
گروه مدیریت - دانشگاه البرز
www.alborzq.ac.ir/2013-10.../1136-2016-05-07-09-20-18Im Cacheبررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری ... شهرت
سازمانی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران و شهید ... بررسی
نقش بازار مداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت .... شناسایی و اولویت
بندی عوامل موثر در قصد استفاده از موبایل (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات در منطقه4
تهران).
مدیریت3 - sayamodir.ir
sayamodir.ir/pid_39630-utabIm Cacheپایان نامه ارشد: بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری ...
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد
مشتری محور ... وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی(مطالعه
موردی گمرک ... دانلود پایان نامه ارشد: ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی استان
مازندران
[DOC] مدیریت - پورتال دانشگاه پیام نور-زیرپورتال کرج
karaj.alborz.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=f44fac00...Im Cache
Ähnliche Seitenبررسی عوامل موثر بر وفاداری به مارک تجاری در بازار فراورده در شهر تهران ... تعیین و
رتبه بندی موثر بر رضایت مشتریان بانک ملت با رویکرد با مشتری ( CRM) ...
شناسایی عوانل موثر بر کیفیت خدمات بانک ( بانک صادرات کرج ) ..... بررسی
تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری ( مطالعه موردی کالاهای
الکتریکی ).
[XLS] مدیریت بازرگانی - دانشگاه شهید بهشتی
sbu.ac.ir/.../فهرست%20پایان%20نامه%20ها/مدیریت%20بازرگانی.xlsIm Cache
Ähnliche Seiten91, 89, دارائی پور،افشار, 1380, اسداللهی،هوشنگ, بررسی عوامل موثر بر رضایت
مراجعه .... بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برپاسخ مصرف کننده ( مطالعه
موردی : نام و نشان .... تاثیر رویکرد بازاریابی ارتباطی جهت ایجاد ارزش برای
مشتریان بانک ... توسعه الگوی هم نوایی متوازن میان راهبرد بازاریابی و محیط داخلی و
خارجی سازمان در ...
دانشگاه شهید چمران اهواز - سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه شهید ...
rms.scu.ac.ir/Public/Faculty/CVTeacher.aspx?PersonID=9...1Im Cache
Ähnliche Seitenبررسی تاثیر مسئولیت پذیری بر عملکرد شرکت¬های پذیرفته در بورس ...
بازشناسی رویکرد منبع محور نسبت به منابع زمان و مزیت رقابتی پایدار مورد مطالعه:
شرکت .... بررسی میزان همنوایی بین متغیر های سازمانی با راهبرد کسب و کار و ارتباط
آن با عملکرد .... تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری(مطالعه
موردی بانک ...