پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی همراه با پرسش نامه 213 صفحه چکیده: از آنجا که عوامل متعددی وجود دارند که در موفقیت موسسات مالی و خدماتی از جمله بانکها نقش تعیین کننده ای دارند و جذب منابع ، سپرده ها و مشتریان از اصلی ترین و مهمترین مسئله هایی است که یک نظام بانکی با آن مواجه می باشد ، لذا هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود . این تحقیق یک تحقیق کاربردی بود که در بین 8 شعبه بانک سپه شهرستان سمنان انجام شد و از روشهای میدانی و کتابخانه ای برای گردآوری اطلاعات بهره گرفته شد . روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده از بین کارمندان و مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود . برای پاسخ به سوالات پژوهش دو سری پرسشنامه بین کارمندان و مشتریان بانک توزیع گردید . سپس با استفاده از مدل کانو به سه دسته ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان مطالعه موردی شعب ...
igi.sellfile.ir/prod-511592-شناسایی+و+اولویت+بندی+عوامل+موثر+بر+جذب+مشتریان+مطالعه+موردی+شعب+بانک+سپه+شهرستان+سمنان.htmlIm Cacheشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه ...
نوع تصادفی ساده از بین کارمندان و مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود .
فروش فایل شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان مطالعه ...
filemr.ir/post/فروش-فایل-شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-م/Im Cache3 جولای 2016 ... خانه / فروشگاه فایل / فروش فایل شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب
مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهرستان سمنان ...
مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
www.civilica.com/Papers-IBSM04=چهارمین-کنفرانس-بین-المللی-بازاریابی-خدمات-بانکی.htmlIm Cacheاولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک بکارگیری روش تحلیل
سلسله .... بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک
سپه .... بررسی عوامل موثر بروفاداری مشتریان (مطالعه موردی :شعب بانک تجارت
شهرستان خرم ... در رضایت، جذب و حفظ مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی (فول
تکست دارد)
اولویت بندی شعب بانک بر اساس شاخص های موثر بر بهره وری مطالعه ...
www.civilica.com/Paper-AEFMC01-AEFMC01_099=اولویت-بندی-شعب-بانک-بر-اساس-شاخص-های-موثر-بر-بهره-وری-مطالعه-موردی--بانک...Im Cache
Ähnliche Seitenمقاله اولویت بندی شعب بانک بر اساس شاخص های موثر بر بهره وری مطالعه موردی :
بانک مهر اقتصاد ... محسن فرهادی نژاد - عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان ... کارایی
سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری
تاثیرگذاشت؟ ... ارائه مدل SWOT و QSPM در برنامه ریزی استراتژیک شعب بانک
سپه شهر کرمان 1392
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان فایل کده
naval-architecture.takdokhtar.ir/page-8425.htmlIm Cacheشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان فایل کده. ... روش نمونه گیری از
نوع تصادفی ساده از بین کارمندان و مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود . ....
بررسی ارتباط بین نابی، چابکی سازمانی رقابت پذیری سازمانی مطالعه موردی ...
مشاهده نتایج داوری مقالات - FSM مرکز بازاریابی خدمات مالی
www.fsmcenter.com/fa/page/174.htmIm Cache
Ähnliche Seiten28 سپتامبر 2012 ... 5, عملکرد بانکداری اینترنتی و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک ... 12,
شناسایی مهمترین استراتژیهای موثر بر افزایش اعتماد و جذب مشتریان ... 20, بررسی
عوامل موثر بر اعطای وام ها و رتبه بندی بانک ها با تکنیک ... 26, بررسی تاثیر ابعاد
مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک سپه, سمیرا ملکی.
مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی خدمات مالی - فروش آنلاین
majlesdaneshamozi.ir/product/240446Im Cacheاولویت بندی ابعاد مدیریت ارتباط بامشتری در نظام بانکی با رویکرد معماری
سرویس گرا ... شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک
کشاورزی جنوب ... در مورد کیفیت خدمات بانکی (مطالعه ی موردی بانکهای دولتی
شهرستان سمنان ... بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری
مشتریان بانک سپه
1- بانک اطلاعات پایان نامه های دانشکده مدیریت
manage.iauctb.ac.ir/fa/thesisIm Cache
Ähnliche Seiten2, بررسی تاثیر تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی ... 8,
بررسی عوامل موثر بر تقسیم نقدی سود سهام در شرکت¬های پذیرفته شده در ... کیفیت
جامع و اولویت بندی آن از طریق MCDM (مطالعه موردی شرکت سایپا آذین) ... 59, بررسی
تاثیر ادراک از عدالت سازمانی بر سرمایه اجتماعی کارکنان شعب بانک تجارت شهرستان
یزد ...
[DOC] Full Text
profdoc.um.ac.ir/articles/a/105.docIm Cache
Ähnliche Seitenنقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر
هزینه و وقت کارکنان(مطالعه موردی بانک های سپه شهر مشهد) .... با همکاری دانشگاه زیلینا
اسلوواکی انجام شده، نقش عوامل مؤثر در جذب مشتریان خدمات بانکداری .... جدول 3- مقایسه
میزان رضایت پاسخگویان از خدمات نوین بانکی مورد استفاده براساس اولویت بندی ...
[PDF] دانلود فایل موضوعات پایان نامه
www.tnategh.com/wp-content/.../03/mozooat-payan-name.pdfIm Cache
Ähnliche Seitenبین ویژگی های شغلی و خالقیت کارکنان در اداره کل پست استان سمنان ... بررسی
رابطه بین مدیریت دانش و هوش سازمانی با خالقیت کارکنان مطالعه موردی: ش ....
شناسایی و اولویت بندی موانع داخلی اجرای استراتژی در بانک ملت در حوزه ستادی شهر
..... بررسی عوامل موثر بر تخلفات رفتاری/ اداری کارکنان شعب بانک سپه شهرستان
نیشابور.