پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله ای اساسی برای سازمان ها و از جمله بانک ها (بویژه با ورود بخش خصوصی) تبدیل گردیده است که با توجه به وضعیت موجود، ضعف در این زمینه باعث کاهش سهم بازار و سودآوری آن ها خواهد شد. با توجه به این مسئله مدیریت ارتباط با مشتری میتواند یک راه کار مناسب باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان و مدیران بانک صادرات مشهد میباشد که تعداد 200 نفر آنها با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. تحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و بر اساس روش توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد که به شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ا ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ...
www.civilica.com/Printable-FIMD01_007=شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-موثر-بر-استقرار-موفقیت-آمیز-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRMد...Cached
Similarنسخه قابل چاپ خلاصه مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت
آمیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در رسانه های اجتماعی - گواهی پذیرش مقاله در ...
[PDF] دریافت
www.ensani.ir/storage/Files/20120329101649-2053-22.pdfCached
Similar29 مارس 2012 ... مس ئله مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راهکار ... ارائه شده، به شناس ایی
عوامل کلیدی موفقیت مدیرت ... پس از شناسایی عوامل کلیدی.
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ...
www.noormags.ir/.../اولویت-بندی-عوامل-کلیدی-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-در-خدمات-بیمه-های-عمرSimilarسعید صحت,زهره دهدشتی شاهرخ,بابک اویسی ; مجله: تازه های جهان بیمه ; فروردین و
اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 ;
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) در ...
marketingarticles.ir/.../873-بررسی-عوامل-موثر-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری--CRM))-در-بانک-ملی-شعب-شهر-تهران.htmlCached
Similarدر دنیای کنونی وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است
... شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ...
شناسایی و اولویت بندی استراتژیهای مدیریت ارتباط با بیمه شدگان
www.modiryar.com/index.../6300-1395-02-05-02-49-59.htmlCached24 آوریل 2016 ... 3-طرزی و بلوریان تهرانی در سال 1392، تحقیقی را با عنوان بررسی عوامل کلیدی
موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی: ...
شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای ریسک پیاده سازی پروژه مدیریت ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=95324Cached
Similarسپس با مرور انواع دسته بندی های عوامل کلیدی موفقیت / شکست موجود در ادبیات
مدیریت ... کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فاکتورهای ریسک پروژه
مدیریت ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
docs.blogsky.com/1395/05/07/post-11155/Cached28 جولای 2016 ... پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با
مشتری با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
edu-hesabi.ir/محصول-6162-شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-کلی/Cached19 جولای 2016 ... پژوهشی با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با
مشتری با فرمت ورد و پی دی اف. چکیده: با توجه به اهمیت روزافزون ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ...
pad.um.ac.ir/file/view/5184653Cached
Similarشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با ...
کلمه (های) کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری الکترونیکی، شبکه های اجتماعی،
...
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/509959Cached
Similarپس از شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات بیمه عمر،
جهت درک میزان اهمیت هر یک از آنها به اولویت بندی این عوامل با توجه به نظر کارشناسان
...