پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی همراه با پرسش نامه 173 صفحه چکیده: ایجاد برندهای قوی و قدرتمند امروزه به یکی از اولویت های هر سازمانی تبدیل شده چرا که مزایای بی شماری به همراه دارد. برند های قوی به شرکت ها کمک می کنند تا خود را در بازار جا بیندازند، کمتر در معرض خطر احتمالی رقابتی باشند و نقش واسطه ای پررنگ تری در همکاری و حمایت از فرصت های بسط و گسترش برند داشته باشند. در اندازه گیری و سنجش ارزش کلی یک برند محققان و فعالان بازاریابی در ابتدا شروع به بررسی مفهوم ارزش ویژه برند کرده اند که به ارزش شایان توجهی که اسم برند برای تولید کننده ،خرده فروش و مصرف کننده برند به همراه دارد، اشاره می کند. ارزش ویژه برند را نمی توان بدون در نظر گرفتن منابع آن یعنی عواملی که در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان مؤثرند، درک کرده و شناخت. به توجه به ...
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان ...
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-ارشدبررسی-تاثیر-عوا-2/Cached13 مه 2016 ... بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور. (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران) ... استفاده می شود تا به بررسی تاثیر این عوامل بر
بر هم نوایی نام ونشان تجاری مشتری محور بپردازد. ... نتایج حاصله نشان داد که متغیر
آگاهی /تداعی برند بر ادراک مشتریان (مشتریان بانک صادرات) از ...
بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری ...
docs.blogsky.com/1395/05/23/post-27800/Cached13 آگوست 2016 ... بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور. (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران) ... استفاده می شود تا به بررسی ...
دانلود از اسپید فایل - بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان ...
speadfile.ir/1395/05/.../دانلود-از-اسپید-فایل-بررسی-تاثیر-عوامل-2/Cached13 آگوست 2016 ... دانلود از اسپید فایل – بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری
رویکرد مشتری محور (مطالعه موردی بانک صادرات استان تهران) ...
بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری ...
fileavval.ir/بررسی-تاثیر-عوامل-موثر-بر-هم-نوایی-نام-و/Cachedبررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری محور (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران). مرداد ۱۹, ۱۳۹۵. توسط فایل اول. بدون دیدگاه.
نسخه قابل چاپ
injayab.ir/print/post-42065Cachedبررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان تجاری رویکرد مشتری محور (مطالعه
موردی بانک صادرات استان تهران). بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام و نشان ...
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد ...
bmaghale.ir/پایان-نامه-بررسی-تاثیر-عوامل-موثر-بر-هم/Cachedپایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور
... بررسی تاثیر ارزش ویژه نام نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی : نام و
.... عوامل موثر(تعیین کننده) بر هم نوایی نام ونشان تجاری مشتری محور بانک صادرات ...
گروه مدیریت - دانشگاه البرز
www.alborzq.ac.ir/en/2013-10.../1136-2016-05-07-09-20-18Cachedبررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری ... شهرت
سازمانی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران و شهید ... بررسی
نقش بازار مداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت .... شناسایی و اولویت
بندی عوامل موثر در قصد استفاده از موبایل (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات در منطقه4
تهران).
[XLS] لیست پایان نامه های ارشد مدیریت - دانشگاه اصفهان
ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Sub3/Azadegan/arshademodiryat.xlsCached
Similar27, 27, بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی ،مطالعه موردی کارکنان مجتمع
فولاد ... 29, 29, بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان کفش ملی در شهر تهران,
ابراهیم نوری .... 94, 94, بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات فرش
دستباف .... از تحلیل SWOT به منظور تحلیل استراتژیک مشتری ،محور مطالعه :بانک
صادرات ...
[DOC] مدیریت - پورتال دانشگاه پیام نور-زیرپورتال کرج
karaj.alborz.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=88c4824c...Cachedبررسی عوامل موثر بر وفاداری به مارک تجاری در بازار فراورده در شهر تهران ... بررسی
مشکلات مشتریان در استفاده از بانکداری اینترنتی ، مطالعه موردی : بانک صادرات ...
شناسایی عوانل موثر بر کیفیت خدمات بانک ( بانک صادرات کرج ) ... ارزیابی بهره
گیری از قابلیتهای مزیتی مشتری محور و رابطه آن با نام تجاری در صنایع بهداشتی.
پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی ...
guilanpatogh.blogread.xyz/.../پایان%20نامه%20تاثیر%20بازاریابی%20رابطه%20مند%20بر%2...Cachedمطالعه موردی بانک سپه استان کردستان ... بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام
ونشان تجاری رویکرد مشتری محور (مطالعه موردی بانک صادرات استان تهران) ..... نتایج
نشان داد هوش با متغیرهای جنس، سن، سابقه، تحصیلات رابطه معنی داری دارد و رضایت ...