لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:7 فهرست مطالب چکیده مقدمه مدیریت نام تجاری بیانیه ماموریت تدوین راهبرد نام تجاری ابعاد نام تجاری ماتریس استراتژی های نام تجاری نتیجه گیری منابع مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آنکه تلاش آنها برای خلق و نگهداری برند فاقد برنامهریزیهای لازم بوده، به دلیل عدم شناخت ویژگیهای نام تجاری (brand) و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمیتوانند به صورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند. اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران برند، مفاهیم بازاریابی را از قبیل شناخت نیازهای مشتری ، موضعیابی ، فعالیتهای ترفیعی و تبلیغی بهخوبی میدانند و تجربه فراوانی ...
مقاله مدیریت نام تجاری - مرجع علوم مدیریت ایران
www.e-modiran.com/downloads/.../1344/t:مقاله_مدیریت_نام_تجاریCached
Similarمقاله مدیریت نام تجاری | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه پایان
نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی درباره مدیریت.
[PDF] مدیریت نام تجاری
ceit.aut.ac.ir/.../Hamed%20Shekhmohammadi.Trademark%20Management.pdfCached
Similarﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ... ﺩﺭ ﺍﻳﻦ
ﺭﺍﺳﺘﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﺎﻡ ﺗﺠﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺎﺭﭼﻮﺑﻬﺎﻳﻲ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻳﮏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﻲ.
[DOC] عنوان مقاله: مدیریت نامهای تجاری
www.pogc.ir/Portals/0/maghalat2/seri17/900730-4.docCached
Similarعنوان مقاله: مدیریت نامهای تجاری ... تهیه و تنظیم: پایگاه علمی مقالات مدیریت www. ...
را در کارخانه ها می سازند و سپس نام این فرزند جدید را در ذهن مردم جا سازی می کنند.
[PDF] ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﻧﺎم ﺗﺠﺎری و ﺗﺄﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ ﻓﺮوش - بانک مقالات بازاریابی ایران
marketingarticles.ir/ArtBank/TEJARE.pdfCached
Similarﻣﻮﺿﻮع. ﻣﻘﺎﻟﻪ. : ﻧﺎم ﺗﺠﺎری و ﺗﺄﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ ﻓﺮوش. دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ وﻇﯿﻔﻪ دوﺳﺖ. ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺌﺖ ﻋﻠﻤﯽ داﻧﺸﮕﺎه آزاد واﺣﺪ
ﻋﻠﻮم ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت. ﻟﯿﻼ ﻇﺮﯾﻒ ﻓﯿﺮوز ﻋﺴﮕﺮی. داﻧﺸﺠﻮی ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ. TMBA. ﭼﮑﯿﺪه.
پرتال جامع علوم انسانی - مدیریت نام تجاری
www.ensani.ir/fa/content/149739/default.aspxCached
Similarچکیده: در این مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی
به اهداف نام تجاری ( Brand ) و همچنین اثر بخشی تلاشهایی ( از قبیل موضع یابی ...
مدیریت نام تجاری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/223718/مدیریت-نام-تجاریCached
Similarمدیریت نام تجاری در این مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در
دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand) و همچنین اثربخشی تلاشهایی (از قبیل ...
مقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-CMMS02-CMMS02_233=سیستم-مدیریت-نام-تجاری-در-شرکت-های-B2B.htmlCachedمقاله سیستم مدیریت نام تجاری در شرکت های B2B, در دومین همایش ملی علوم مدیریت
نوین (02nd National Conference on Modern Management Sciences) توسط محمد ...
مدیریت نام تجاری - ::مقاله دات نت:: پایگاه مقالات ایرانیان - Content
www.maghaleh.net/content-871.html
چکیده در این مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به
اهداف نام تجاری(Brand) و همچنین اثربخشی تلاشهایی (از قبیل موضعیابی، ...
نام تجاری - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/نام_تجاریCached
Similarپیشنهاد شده است که این مقاله در نماد بازرگانی ادغام شود. ... "نام تجاری از هویت و
خصوصیات منحصربهفردی برخوردار است که مجزا از کمپانی و نام کالاست. ... امروزه
مدیران شرکتها درک کردهاند که مارک تجاری شرکت آنها تنها یک مفهوم مطلق و خشک و
خالی نیست ...
مقاله مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی - پدیده هنر
nikat.7blog.ir/post/1195Cached11 آگوست 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((مقاله مدیریت نام تجاری
در مؤسسات تولیدی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله مدیریت ...