خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله پورتها و سرویس های پنهان

مقاله پورتها و سرویس های پنهان

بخشهایی از متن:

پورتها و سرویس های پنهان : سرویس های دترمینان و گسترده از قبیل اسب های تراوا و پرتهایی که معمولاً تحت کنترل آنهاست مهاجمین راه دور را قادر می سازند تا ROM - CD ها - اصوات – میله های ابزار ، میز کارها ، برنامه های کاربردی ، مرورگرها و حتی کل سیستم را تحت کنترل خود در آوردند ، این سرویس ها به مهاجمان توانایی کاوش در میان فایل ها ، سابقه ها ، بازیابی کلمات عبور ، از کار انداختن سیستم ، کپی برداری از محتویات صفحه نمایش و پیام رسانی مستقیم را می دهند . و نکته اینجاست که بسیاری از کاربران در مقابل این حملات آسیب پذیرند . در حقیقت ، مهاجم با سهولتی شگفت انگیز می تواند این کارها را با مؤفقیت به انجام برساند .

و حالا ما باید بیاموزیم که چگونه حملات نفوذگران را دفع کنیم و سیستم های خود را در مقابل اینگونه حملات تقویت نماییم . برای آشکار ساختن پورتها و سرویسهای فعال روی سیستم های هدف می توانیم از ابزار کشف نظیرپویش گر های پورت در سرویس ها استفاده کنیم عین همین مطلب برای اجرای آزمونها ی محلی جهت جلوگیری از نفوذ پذیری نسبت به چنین عملیات کشفی صحت دارد .

نکته : برخیدمون های و نرم افزاری قانونی ، جریان ها ی ارتباطی را در قلمرو پورت ها ی ناشناخته تنظیم می کنند .

...

امنیت بخشیدن به پورت های ناشناخته : برنامه های نفوذ گری معمولاً برای ایجاد رخنه در امنیت سیستم طراحی می شوند گرچه این دمونهای سرویس همواره تهدید کننده نیستند مهاجمان می توانند این برنامه ها را برای اهداف سوء دستکاری کنند نرم افزارهایی که در این بخش مطرح می شود در سه گروه جای می گیرند و یروس ها کرم ها و اسبهای تراوا

ویروس : یک برنامه کامپیوتری است که کپی هایی از خودش را با استفاده از یک برنامه میزبان میسازد و از این رو نیازمند آن است .

کرم : نیازی به میزبان ندارد زیرا خود تکثیر است کرم با سرعتی از پیش تعیین شده کپی هایی از خودش را تهیه و توزیع می کند .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله پورتها و سرویس های پنهان

برترین پکیج مقاله پورتها و سرویس های پنهان – دانلود فایل – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper2190.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله پورتها و سرویس های پنهان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از ... مقاله پورتها و سرویس های پنهان 5pyyxo.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه ی دانلود _مقاله پورتها و سرویس های پنهان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله پورتها و سرویس های پنهان ببرید مقاله پورتها و سرویس های پنهان ... مقاله پورتها و سرویس های پنهان | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/10291‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله پورتها و سرویس های پنهان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ... دانلود مقاله پورتها و سرویس های پنهان -کامل و جامع pichakwi.blogroom.ir/post/285‎Cached22 نوامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله پورتها و سرویس های ... مقاله پورتها و سرویس های پنهان - فروشگاه برادران shopping.cero.ir/product-328816-مقاله-پورتها-و-سرویس-های-پنهان.aspx خرید. مقاله پورتها و سرویس های پنهان. بخشهایی از متن: پورتها و سرویس های پنهان : سرویس های دترمینان و گسترده از قبیل اسب های تراوا و پرتهایی که معمولاً تحت کنترل ... برترین پکیج مقاله پورتها و سرویس های پنهان - دانلود فایل 66x1a.sarvdlc.com/‎Cachedبرترین پکیج مقاله پورتها و سرویس های پنهان - دانلود فایل. مقاله پورتها و سرویس های پنهان | نوین دانلود www.novindlc.site/?p=14529‎Cached14 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام. به صفحه ی دانلود _مقاله پورتها و سرویس های پنهان_خوش امدید. دانلود مقاله پورتها و سرویس های پنهان - فایل ناب filedocx.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-پورتها-و-سرویس-های-پنهان‎Cachedمقاله پورتها و سرویس های پنهان. مقاله پورتها و سرویس های پنهان. دانلود مقاله پورتها و سرویس های پنهان. مقاله پورتها و سرویس های پنهان ... کاملترین فایل مقاله پورتها و سرویس های پنهان - بحر دانش bahredanesh.nisblog.ir/post/1677‎Cached13 سپتامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله پورتها و سرویس های پنهان وارد شده اید.برای مشاهده ... دانلود مقاله پورتها و سرویس های پنهان - خرید آنلاین و دریافت 8yr7hf.nikandlc.ir/ دانلود مقاله پورتها و سرویس های پنهان - خرید آنلاین و دریافت.