خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

عنوان

صفحه

آموزش از راه دور ( e-learning ) چیست ؟

2

اما مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی

3

آموزش از راه دور آموزش آسان،همیشه ،همه جا وبرای همه

5

مفاهیم پایه آموزش الکترونیک

11

چگونگی‌ بهره‌گیری‌ از آموزش‌ الکترونیک

13

تعامل و نقش آن در آموزش الکترونیک

21

دامنه آموزش الکترونیک

23

نقش معلم در آموزش مبتنی بر کامپیوتر

25

منابع

30



بخشهایی از متن مقاله:

آموزش از راه دور ( e-learning ) چیست ؟

برای اینکه در بازار کار امروزی موفق باشیم ، باید بروز باشیم – به اصطلاح معروف up-to-date باشیم – و باید تلاشمان در جهت افزایش روز افزون دانش کاری و فن آوری های نوین باشد. هرچه مهارت هایمان بیشتر باشد ( به ویژه مهارت های مربوط به فنآوری اطلاعات یا همان IT ) همانقدر موفقتر خواهیم بود. لذا آموزش مستمر بسیار مهم است. از طرفی به نظر میرسد با گرفتاریهای امروزی ، همه ما مشغولتر از این حرفها باشیم که بخواهیم زمان مناسبی را برای آموزش اختصاص دهیم و طبیعتاً وقتی هم دنبال آموزش میرویم ، میخواهیم کاملاً مطمئن شویم که دوره های انتخابی ما واقعاً کاربردی و بدرد بخور هستند. این همان راهی است که comtronet در آن یار و یاور شما خواهد بود.

منظور از E-Learning یا آموزش الکترونیکی، بطور کلی بهره گیری از سیستم های الکترونیکی، مثل کامپیوتر، اینترنت، CD های Multimedia و نظایر این هاست با هدف کاستن از رفت و آمدها و صرفه جویی در وقت و هزینه و ضمنا یادگیری بهتر و آسانتر.

...

آموزش از راه دور چیست؟

در نتیجه تغییر شرایط فناوری و تغییر شرایط بازار، سیستم های آموزشی کشورها با افزایش فرصت آموزشی روبروهستند ، بدون اینکه بودجه های آموزش افزایش چندانی یابد. بعضی از موسسات آموزشی با توسعه برنامه های آموزشی از راه دور نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند

ابتدایی ترین سطح آموزشی از راه دور زمانی اتفاق می افتد که معلم و شاگرد به طور فیزیکی از طریق استفاده از ابزار صوتی- تصویری و داده های دیگر از یکدیگر جدا هستند و در واقع ارتباط رو در رو وجود ندارد تا شکاف آموزشی رفع شود. این نوع از برنامه ها می تواند شانس دوبارهای را به بزرگسالان بدهد تا به تحصیل ادامه دهند و محدودیت زمانی، فاصله یا ناتوانی جسمی نتواند مانع از پیشرفت تحصیلی و علمی آنان شود. همچنین کارکنان می توانند بدون آنکه از محل کار خود خارج شوند آموزشهای لازم را طی کنند.

...



خرید فایل



لینک منبع :مقاله اینترنت و آموزش از راه دور

مقاله اینترنت و آموزش از راه دور sigmadlkad.ir/Mn658u/‎Cachedمقاله اینترنت و آموزش از راه دور دسته: پژوهش بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 48 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. مقاله اینترنت و آموزش از راه دور ... دانلود مقاله اینترنت و آموزش از راه دور - نابترین فایلها filesnab.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-اینترنت-و-آموزش-از-راه-دور‎Cached30 ا کتبر 2016 ... عنوان. صفحه. آموزش از راه دور ( e-learning ) چیست ؟ 2. اما مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی. 3. آموزش از راه دور آموزش آسان،همیشه ،همه جا وبرای همه. 5. مقاله آموزش از راه دور - آموزش مجازی elearnpars.org/article-distance-learning.html‎Cached Similarآموزش از راه دور با بهره‌گیری از جهان اینترنت برای انتقال مفاهیم آموزشی به دانشجویان ، هم‌اکنون به عنوان یک روش علمی و موثر در سیستم آموزش عالی شناخته می‌شود که ... مقاله اینترنت و آموزش از راه دور | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11233‎Cached31 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: مقاله اینترنت و آموزش از راه دور درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. مقاله اینترنت و ... مقاله اینترنت و آموزش از راه دور – دانلودکده www.odanlod.site/مقاله-اینترنت-و-آموزش-از-راه-دور/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله اینترنت و آموزش از راه دور)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله اینترنت و ... مقاله اینترنت و آموزش از راه دور 8w7go9.nikandlc.ir/‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله اینترنت و آموزش از راه دور || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... پایان نامه اینترنت و آموزش از راه دور - پایگاه مجلات تخصصی نور www.noormags.ir/view/en/.../64681/پایان-نامه-اینترنت-و-آموزش-از-راه-دور‎Similarفراخوان مقاله. فهرست مقالات. پایان نامه اینترنت و آموزش از راه دور. نویسنده: پاشایی زاد،حسین؛. آذر و دی 1381 - شماره 60 و 61 (4 صفحه - از 112 تا 115). کلیدواژه ها چکیده دریافت فایل مقاله اینترنت و آموزش از راه دور - پرداخت و دانلود آنی - تی ... tmaghalec.ir/?p=6603‎Cached27 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: مقاله اینترنت و آموزش از راه دور درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. دانلود (مقاله اینترنت و آموزش از راه دور) : پیچک pichakwb.najiblog.com/post/911‎Cached13 سپتامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله اینترنت و آموزش از راه دور برایتان آماده ... خرید آنلاین مقاله اینترنت و آموزش از راه دور – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper7102.html‎Cached14 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله اینترنت و آموزش از راه دور درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. مقاله اینترنت و آموزش از راه ...