ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی
موفقیت در راهبرد جهش صادراتی مستلزم شناسایی تحولات جهشی نظیر تجارت الکترونیکی در عرصه تجارت بینالملل است. توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم سرمایهگذاری در توسعه زیرساختهای مربوط به آن، در کشور است، لذا تعیین اولویتهای سرمایهگذاری در این راستا از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهیل امر توسعه تجارت الکترونیکی و به منظور اولویتبندی زمینههای سرمایهگذاری، اقدام به تبیین مدلی نموده است که در آن صنایع مختلف از نظر قابلیت بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی، اولویتبندی میشوند. از جمله نتایج حاصل از تحقیق حاضر، اولویتبندی صنایع با ISIC چهار رقمی و دو رقمی میباشد. تعیین راهبردهایی که بتوان با استفاده از آن، زمینه موفقیت صنایع در بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی را افزایش داد، از دیگر نتایج ارائه شده در این مقاله، میباشد.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
1. ادبیات موضوع
2. قابلیت بازارسازی در تجارت الکترونیکی
3. آزمون خرید الکترونیکی
1-3. ویژگیهای محصول
2-3. آشنایی و اعتماد مشتری نسبت به مارک تجاری محصول
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
docs.blogsky.com/1395/06/16/post-49348/
6 سپتامبر 2016 ... *مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی* تعداد صفحات: 30 فرمت فایل: word ...
SID.ir | ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=21290Cachedدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران
بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی.
ارائه-روشی-برای-اولویتبندی-صنایع-ایران-بر-مبنای-قابلیت ...
sellu.filenab.com/tag-ارائه-روشی-برای-اولویتبندی-صنایع-ایران-بر-مبنای-قابلیت-بازارسازی-بینالمللی-و-تجارت-الکترونیکی.aspxCachedمحصولاتی که دارای عبارت 'ارائه-روشی-برای-اولویتبندی-صنایع-ایران-بر-مبنای-
قابلیت-بازارسازی-بینالمللی-و-تجارت-الکترونیکی' هستند. ارائه روشی برای ...
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
nasimkuhsar.aslblog.ir/post/374Cached23 ا کتبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی ببرید
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
www.novinmgali.ir/?p=2955Cached8 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این صفحه ...
دانلود مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
harirdlc.ir/article/31028Cached29 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر
مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این ...
کاملترین فایل مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر ...
www.newfilestant.ir/paper8926.htmlCached20 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر
مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی)) را در ...
فروش دانلودی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
www.newfilestant.ir/paper5158.htmlCached7 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد شده اید.
دریافت فایل مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
tmaghalec.ir/?p=2690Cached25 ا کتبر 2016 ... دریافت فایل مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت
بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی – پرداخت و دانلود آنی.
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
bankmaghaleh.ir/مقاله-ارائه-روشی-برای-اولویتبندی-صنا/Cachedمقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت. بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی. تعداد صفحات : ۳۱. نوع فایل : ورد و قابل ویرایش ...