خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله اصول مدیریت کیفیت

بخش اول : اصول مدیریت کیفیت ..............................2

اصل اول تمرکز بر مشتری ..........................................2

اصل دوم رهبری در مدیریت ..........................................3

اصل سوم مشارکت کارکنان ......................................4

اصل چهارم رویکرد فرآیندی ....................................5

اصل پنجم رویکرد سیستمی به مدیریت .................6

اصل ششم بهبود مستمر ...................................7

اصل هفتم تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها....7

اصل هشتم ارتباط سودمند و دو طرفه با تامین کنندگان .....8

بخش دوم : چگونه تغییر سازمانی را رهبری و مدیریت کنیم؟....10

رهبری تغییر چیست؟ .........................................10

فرآیند تغییر چیست و چه کسی باید در این فرآیند دخالت داده شود؟ 15

چگونه با مقاومت در برابر تغییر برخورد کنیم؟ ......................19

منابع و مآخذ ..........................................21

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

چکیده

این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید.

منبع : Intrnational Organization for Standardization. 2006. Quality management principles. http://www.iso.ch/iso/en/iso9000-14000/understand/qmp.html

کلیدواژه : کیفیت؛ مدیریت کیفیت؛ استاندارد کیفیت؛ سیستم مدیریت کیفیت؛ ایزو؛ بهبود عملکرد


اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)

هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.

تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد. ....

...

1-1- یک چارچوب فکری نو ایجاد کنید

با تمرکز بر آینده از طریق موضوعاتی مانند بازارهای در حال تغییر، نیازهای مشتری، یا بازطراحی ساختار سازمانی، راه ساختن یک سازمان موفق را به دیگران نشان خواهید داد. در اینجا چند نکته برای توسعه یک روش جدید تفکر ارائه می‌شود:

  • درباره تغییر، رقابت و نیازهای مشتریان فرهیخته فکر کنید.
  • چارچوب فکری خود را به چالش بکشید. تفکر خود را توسعه دهید.
  • شرایط فعلی را بررسی کنید و راه‌های جایگزین برای آن توسعه دهید. چه چیزی می‌خواهید؟ چه موانعی را باید از سر راه بردارید؟
  • با دقت به موضوعات، مسائل و ایده‌هایی که دیگران ارائه می‌دهند گوش کنید.
  • به آینده به عنوان یک آغاز نگاه کنید نه به عنوان تکرار وقایع گذشته.
  • جایی را که قرار دارید بپذیرید و برای آینده برنامه‌ریزی کنید. انرژی خود را صرف فکر بر روی موارد «من باید این کار را می‌کردم ...» نکنید.
  • هنگام برنامه‌ریزی از نقاط قوت خود کمک بگیرید و برنامه خود را بر اساس آنها تنظیم کنید.
  • تغییری را که شامل ریسک‌پذیری یا انعطاف‌پذیری است تشخیص دهید.
  • برای کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید توجیه فراهم نکنید.
  • مقاومت را درک کنید: گوش دهید، شرح دهید و بحث کنید.
  • برای هر فردی که باید تغییر را دنبال کند یک دورنما و مسیر روشن‌ ترسیم کنید.


خرید فایل



لینک منبع :مقاله اصول مدیریت کیفیت

اصول مدیریت کیفیت :: مقاله در راهکار مدیریت www.mgtsolution.com/olib/721198005.aspx‎Cached Similarعنوان مقاله, اصول مدیریت کیفیت. نویسنده, کمیته فنی 176 سازمان بین المللی استاندارد ISO. زبان, فارسی. مترجم, صادق فر، حسین. منبع. Intrnational Organization for ... مقاله اصول مدیریت کیفیت - آی آر بلاگر danesh.rzb.irbloger.xyz/post553367.html‎Cachedتحقیق اصول مدیریت کیفیت. مقاله اصول مدیریت کیفیت. دانلود تحقیق اصول مدیریت کیفیت. مقاله اصول مدیریت کیفیت. دسته بندی, پژوهش. فرمت فایل, doc. دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت – خرید آنلاین و دریافت | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/553‎Cached23 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اصول مدیریت کیفیت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله اصول مدیریت کیفیت)شما را در رسیدن به اهدافتان ... مقاله اصول مدیریت کیفیت 5h4dk2.abtindls.ir/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اصول مدیریت کیفیت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله اصول مدیریت کیفیت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند مقاله اصول مدیریت کیفیت 6h18za.radikaldl.ir/‎Cachedوقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله اصول مدیریت کیفیت || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله اصول مدیریت کیفیت. برترین فایل تحقیق اصول مدیریت کیفیت – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3099.html‎Cached30 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت – خرید آنلاین و دریافت امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شویدبا سلام حضور پژوهندگان ... مدیریت کیفیت - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Archive/مدیریت+کیفیت/‎Cached19 آوریل 2013 ... عنوان مقاله: اثر کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کیفیت و عملکرد .... در ادبیات موضوع این مقاله در ابتدا اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) ... اصول مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 | هفت اصل مدیریت کیفیت kharazian.ir/knowledge/quality-management-principles‎Cached Similarاصول مدیریت کیفیت ، در ویرایش جدید استاندارد ایزو 9001 ، ISO 9001:2015 هفت اصل مدیریت کیفیت ... اردیبهشت ۸, ۱۳۹۴ /۰ دیدگاه /در مقالات /توسط پیام خرازیان. دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت - خرید آنلاین و دریافت - ساخت وبلاگ pichakwi.aslblog.ir/vote763-3.php‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی مقاله اصول مدیریت کیفیت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله اصول مدیریت کیفیت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند کاملترین فایل مقاله اصول مدیریت کیفیت - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=7016‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله اصول مدیریت کیفیت وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...