خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی همراه با پرسش نامه 120 صفحه چکیده: هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان اردبیل می باشد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان اردبیل می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه برابر با 384 بدست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه، از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است. و به منظور آزمون فرضیه های تحقیق از مدل رگرسیون ساده و چند گانه ساده استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که ابعاد بازاریابی اجتماعی با وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان اردبی ...



لینک منبع :بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل

پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان iranfile.rayta.ir/پایان%20نامه%20بررسی%20تاثیر%20بازاریابی%20اجتماعی%20...‎Cachedپایان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان. مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. چکیده. هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی ... پایان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه ... newcar.najiblog.com/.../پایان+بررسی+تاثیر+بازاریابی+اجتماعی+در+وفاداری+مشتریان++مطالعه+موردی%3A+بانک+قرض+الحسنه+مهر+اس...‎Cached16 نوامبر 2016 ... مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. چکیده. هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ... پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان : دانلود ... zamzam2001.najiblog.com/.../پایان+نامه+بررسی+تاثیر+بازاریابی+اجتماعی+در+وفاداری+مشتریان‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پایان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان. مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. چکیده. هدف این پژوهش بررسی تأثیر ... بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی ... faridfile.ir/?p=126821‎Cached6 ا کتبر 2016 ... بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی ... 1001daneshjo.ir/بررسی-تاثیر-بازاریابی-اجتماعی-در-وفاد/‎Cachedبررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه ..... را مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان اردبیل تشکیل می دهند. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی ... word-amade.ir/book/.../بررسی-تاثیر-بازاریابی-اجتماعی-در-وفاد/‎Cached7 ا کتبر 2016 ... بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل با موضوع , علوم انسانی. اکتبر 7, 2016 ... پایان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه ... cakebastani.rozblog.com/post/674/ads‎Cached17 سپتامبر 2016 ... پایان بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان. مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. چکیده. هدف این پژوهش بررسی تأثیر ... پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان ... caferoid.bistarinha.xyz/.../پایان+نامه+بررسی+تاثیر+بازاریابی+اجتماعی+در+وفاداری+مشتریان.html‎Cachedپروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان. پروپوزال تاثیر ... اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل چکیده پایان نامه های رشته مدیریت اجرایی (MBA) - فروش و انجام پایان نامه ... iranresearch.persianblog.ir/post/40/‎Cachedبررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل. 127. 61019. بررسی تاثیر توسعه منابع انسانی در دستیابی ... انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی www.moshaveran-iran.com/managment-bazaryabi.html‎Cached14 ا کتبر 2016 ... 23 مهر 1395 ... انجام پایان نامه تأثیر اینترنت اشیای اجتماعی بر هوشمند کردن بازاریابی‌های .... انجام پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در .... نامه مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با ... نام و نشان تجاری (مطالعه موردی بانکهای دولتی و خصوصی در استان لرستان) ...