خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک

راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک

قسمتی از متن:

پیشگفتار فنی

رشد روزافزون جمعیت در عصر حاضر انسان را نیازمند استفاده بهینه‎تر و ایمن‎تر از سطح زمین شهرها و محدوده‎های صنعتی خود نموده است و پیشرفت علم و تکنولوژی در شاخه‎های مختلف علوم، ابزار این استفاده بهینه را در اختیار بشر نهاده است.

انسان امروزی در ساخت و سازهای خود عواملی چون ایمنی بودن و داشتن طول عمر مطلوب را بسیار حیاتی فرض کرد، و قبل از ساخت یک سازه به مطالعه دقیق بستر آن سازه می‎پردازد و در این راستا آزمایشات مختلفی را جهت رسیدن به اطمینانهای لازم به انجام می‎رساند و در مواردی که انجام آن آزمایشات عدم اطمینان کافی به خاک بستر را به اثبات برساند یا احتمال فروریختن دیواره‎ها در حین گودبرداری وجود داشته باشد روشهای استحکام بخشی به بستر و دیواره‎ها مطرح شده و به انجام می‎رسند. از جمله این روشها می‎توان به دو روش استفاده از ریزشمعها برای تحکیم بستر زمین و روش نیلینگ که برای استحکام بخشی به دیواره‎ها است اشاره کرد که در این دو روش برای پایدارسازی خاک از تزریق سیمان به خاک و به کارگیری اجزایی فلزی چون لوله و میله گرد استفاده می‎شود که در نتیجه استفاده هم‎زمان از سیمان و فلز استحکام مطلوبی در خاک بوجود می‎آید.

علاوه بر دو روش اشاره شده در فوق، تزریق سیمان بدون استفاده از اجزاء فلزی نیز فراگیر بوده و در گستره عملیاتهای عمرانی موارد مصرف زیادی دارد که از جمله آنها می‎توان به تزریق تحکیمی، تزریق آب‎بندی و تزریق تماسی اشاره کرد. در ادامه این فصل توضیحی تحکمیلی درباره هر کدام از پنج روش اشاره شده در فوق داده شده است و به دستگاه‎ها و تجهیزات مورد نیاز برای ا جرای این عملیاتها که مورد نظر این طرح می‎باشند اشاره خاص می‎شود.

درباره ریزشمعها (میکروپایل) در پایدارسازی بسترها

تعریف کلی، فواید کاربرد و مراحل اجرا

استفاده از ریزشمعها یکی از روشهای تحکیم زمین به حساب می‎آید در این روش خواص مکانیکی خاک و بستر به نحو قابل توجهی بهبود می‎یابد. روش استفاده از ریزشمعها به عنوان یک روش استحکام زمین دارای مزایایی است که از جمله آنها می‎توان به هزینه اجرایی کم، سرعت عملیات اجرایی بالا، عدم نیاز به ماشین‎آلات و دستگاه‎های بسیار بزرگ، افزایش ظرفیت باربری خاک، کنترل نشستها، کنترل روانگرایی و استحکام بخشی به خاکهای دستی و مسئله‎دار استفاده نمود و از نظر نوع خاک این روش در انواع خاک‎های لجنی، سست، رسی، ماسه‎ای، شنی و انواع سنگ قابل اجرا می‎باشد. از لحاظ دامنه کاربرد سازه‎ای می‎توان به کاربرد ریزشمعها در استحکام بستر برجهای بلند مرتبه یا سوله و مخازن بزرگ یا حتی استحکام بخشیدن به قسمتهایی از جاده یا ریل راه‎آهن که با زمین تست برخورد کرده‎اند اشاره کرد.

برای اجرا در ابتدا با توجه به پارامترهایی چون مقدار بارگذاری، نوع خاک بستر و آزمایشات انجام شده بر روی آن محاسبات مربوطه صورت پذیرفتهو عمق فرو رفتن هر شمع در زمین و فاصله شمع‎ها از یکدیگر در راستاهای طول و عرض محاسبه می‎شود و بعد از تهیه پلان اجرایی به ترتیب زیر عمل می‎شود.

در ابتدا لوله‎های فلزی که عموماً دارای قطر خارجی 5/2 اینچ می‎باشند و بدنه آنها مشبک شده است با عمقهای مشخص شده به داخل زمین کوبیده می‎شوند و یا بعد از حفاری گمانه در داخل زمین قرار داده می‎شوند و سپس دوغاب سیمان با فشار بالا به داخل این لوله‎ها تزریق می‎شود و دوغاب از سوراخهای جداره لوله به داخل بافت خاک نفوذ کرده و باعث تحکیم آن می‎شود و در مرحله بعدی در صورت نیاز میله‎گردهایی با نام انکر جهت تحمل بار عمودی در داخل لوله قرار داده می‎شود و بعد از پر کردن داخل لوله ملات سیمان فلانجی بر سر ریز شمع که از زمین بیرون مانده است جوش می‎شود تا سطح تماس ریز شمع با زمین اطراف را زیادتر کند و تکرار عمل قرار دادن ریزشمعها (با فاصله‎های کم از یکدیگر) باعث استحکام کل سطح آن زمین می‎شود.

معرفی تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای میکروپایل

1- لوله‎های میکروپایل: وظیفه این لوله‎ها علاوه بر تحمل بار عمودی انتقال دوغاب از جداره‎های مشبک خود به داخل خاک می‎باشد. این لوله‎ها با طول دومتری از لوله 5/2 اینچ بریده می‎شوند و در جداره خارجی آنها تعداد زیادی سوراخ ؟؟ ایجاد می‎شود و یک سر لوله‎ها رزوه شده و به سر دیگر آنها بوشن بسته می‎شود (جهت اتصال لوله‎ها به یکدیگر) و برای رانده شدن بهتر شمعها به زمین سر لوله اول به شکل سرنیزه ساخته می‎شود.

فهرست

عنوان

صفحه

فصل اول‎- مشخصات ارائه‎دهندگان طرح و مدارک فنی و سوابق کاری مربوطه

فصل دوم‎- روشهای استحکام خاک و تزریق دوغاب و تجهیزات مربطه

- پیشگفتار فنی

- درباره ریزشمعها (میلر و پایل) در پایدارسازی بسترها

- تعریف کلی، فواید، کاربرد و مراحل اجرا

- معرفی تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای میار و پایل

- درباره روش میخ‎کوبی (‎Nailting) در پایدارسازی دیوارها

- تعریف کلی، فواید، کاربرد و مراحل اجرا

- معرفی تجهیزات و ماشین‎آلات مورد نیاز برای اجرای عملیات ‎Nailing

- تزریق سیمان بدون استفاده از اجزای فلزی

- تزریق تحکیمی

- تزریق آب‎بندی

- تزریق تماسی

فصل سوم‎- عنوان تشریح طرح کسب و کار

- عنوان

- بیان‎ابزارو‎تجهیزاتی‎که در حوزه‎تعریف طرح‎بود و امکان‎ساخت یا ارائه خدماتشان وجود دارد

عنوان

صفحه

شرح دستگاه‎ها و خدمات هدف‎گذاری شده

- در پیرامون دستگاه تولیدی اول پاورپک

- مزایا

- مشخصات فنی

- شرح اجزاء و نحوه عملکرد دستگاه نمونه اول پاورپک

- تصاویر دستگاه ساخته شده

- در پیرامون دستگاه تولیدی نمونه اول شمع‎کوب

- مزایای انتصاری دستگاه شمع‎کوب ساخته شده

- مشخصات فنی

- شرح اجزاء و نحوه عملکرد دستگاه شمع‎کوب

- تصاویر دستگاه ساخته شده

- فصل چهارم‎- برنامه اجرایی

- استراتژی کلی جهت تحقق اهداف و اجرای طرح

- پیرامون لزوم تسریع در اجرای سفارشات دستگاه‎ها

- برنامه اجرایی سال اول شروع طرح

- کارگاه

- ابزار و تجهیزات متناسب با برنامه یکساله اول

عنوان

صفحه

- نیروی انسانی مورد نیاز

- تمهیدات اندیشیده شده برای تبلیغ و بازاریابی

- تمهیدات اندیشیده شده برای خرید سریع و اقتصادی مواد اولیه و دور زدن واسطه‎ها

- جدول مراکز شناسایی شده برای خرید سریع و اقتصادی مواد اولیه مورد نیاز

- دریافت خدمات از سایر مشاغل

- فرایند تولید

فصل پنجم‎- تحلیل بازار

- چشم‎انداز آینده

- پیش‎بینی فروش سال اول

- سایر تولیدکنندگان

- بررسی جنبه ریسک‎پذیری طرح

فصل ششم‎- بررسی جنبه‎های مالی و اقتصادی طرح

فصل هفتم‎- تجزیه و تحلیل و نتیجه‎گیری




خرید فایل



لینک منبع :راه‎اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک

پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق ... gemfile.ir/...راه‎اندازی-کارگاه-ساخت-ماشینهای-مرتبط-با-تزریق-سیمان-و-استحکام-خاک/13404‎Cachedپروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فروش دانلودی پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط ... tmaghalec.ir/?p=6458‎Cached27 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب ... فروش دانلودی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و ... tmaghalec.ir/?p=6444‎Cached27 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. مدیریت سایت آرزوی ... ادامه کلیک کنید. راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک. پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق ... bitanrmafzar.ruzfa.ir/post/320‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک یکی از بهترین فایل ها در این ... دانلود (راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و ... 24jdx5.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود (راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک) دانلود (پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با ... www.newfilestant.ir/paper106.html‎Cached20 سپتامبر 2016 ... دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک -کامل و جامع بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با ... دانلود پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با ... www.newfilestant.ir/paper7318.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک وارد ... راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک avaibrain.madblog.ir/post/1261‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. به صفحه دانلود فایل(راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق ... albeyin.sabzblog.tk/post/3104‎Cachedفایل پروژه - پایان نامه دانشجویی - یا طرح و آموزشی با تیترپروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک را در اینجا دانلود ... پروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق ... https://selzir.com/.../17400653-پروژه-کارآفرینی-راه-اندازی-کارگاه-ساخت-ماشینهای-مرتبط-با-تزریق-سیمان-و‎Cachedپروژه کارآفرینی راه اندازی کارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحکام خاک محدوده قیمت از 3000 تومان از فروشگاه فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل ...