خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب

پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب

مقدمه :

گندزدایی به عنوان مهمترین مرحله از مکانیسم غیر فعال سازی یا انهدام میکروبهای بیماریزا ( پاتوژنها) محسوب میشود که به منظور جلوگیری از انتشار بیماریهای ناشی از آلودگی آبها در محیط زیست و ساکنین حریم رودخانه ها بکار میرود . نکته مهم این است که فاضلاب بایستی قبل از گندزدایی تصفیه شود تا اینکه عمل گندزدایی بطور موثر انجام پذیر باشد . جدول شماره یک لیست برخی میکروارگانیسم هایی که معمولا در فاضلاب خانگی یافت می شود و بیماریهای ناشی از آن را نشان میدهد .

زمانی که مولکولهای اکسیژن بوسیله یک منبع انرژی به اتم های اکسیژن تجزیه می شوند و متعاقب آن این اتم های اکسیژن با مولکول اکسیژن برخورد می کنند گاز ناپایدارازن (O3 (تولید میشود که برای گندزدایی فاضلاب بکار میرود ، در بیشتر تصفیه خانه های فاضلاب ازن از طریق عبور گاز حاوی اکسیژن از میان جریان متناوب با ولتاژ بالا ( 6 تا 20 کیلوولت ) بین دو الکترود که توسط دی الکتریک و فاصله تخلیه از هم جدا میشوند تولید می شود . ازن در محل تهیه می شود زیرا بسیار ناپایدار است و در چند لحظه پس از تولید به عنصر اکسیژن تجزیه می شود .

ازن ویروس کش و اکسید کننده قوی است . مکانیسمی که ازن برای گندزدایی بکار می برد شامل موارد زیراست :

- اکسیداسیون یا انهدام مستقیم دیواره سلولی بطوریکه اجزائ سازنده سلول به بیرون تراوش می کند.

- واکنش سلول با رادیکالهای آزاد شده از تجزیه ازن .

- آسیب رساندن به هسته یا اسید نوکلوئیک سلول .

- شکستن پیوندهای کربن- نیتروژن (انجام واکنشDepolymerization)

فهرست مطالب

فصل اول: تکنولوژی استفاده از ازن در گندزایی فاضلاب

فصل دوم: استفاه از ازن درنیروگاه

فصل سوم: آب معدنی

فصل چهارم: بررسی اثر فیلترهای مستغرق همراه با ازن در تصفیة بیولوژیکی فاضلاب خانگی

فصل پنجم: حذف سیانید درآبکاری

منابع



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب

دانلود پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب | مرجع ... www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-تکنولوژی-استفاده-از/‎Cachedدانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word فصل اول: تکنولوژی استفاده از ازن در گندزایی فاضلاب مقدمه : گندزدایی به عنوان مهمترین مرحله از. دانلود پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب www.unisells.ir/prod-373046-دانلود%20پایان%20نامه%20تکنولوژی%20استفاده%20از%20ازن%20در%2... دانلود پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب. پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-323435-پایان-نامه-تکنولوژی-استفاده-از-ازن-در-گندزدایی-آب.aspx‎Cachedپایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب. مقدمه : گندزدایی به عنوان مهمترین مرحله از مکانیسم غیر فعال سازی یا انهدام میکروبهای بیماریزا ( پاتوژنها) ... تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب « دانلود پایان نامه ... poroge.ir/تکنولوژی-استفاده-از-ازن-در-گندزدایی-آب/‎Cachedفصل اول: تکنولوژی استفاده از ازن در گندزایی فاضلاب. مقدمه : گندزدایی به عنوان مهمترین مرحله از مکانیسم غیر فعال سازی یا انهدام میکروبهای بیماریزا ( پاتوژنها) ... برترین پکیج پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب ... ramtindlw.ir/article21032.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب وارد ... تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب - قیمت 11,800 تومان https://selzir.com/.../12149869-تکنولوژی-استفاده-از-ازن-در-گندزدایی-آب-فاضلاب‎Cachedتکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب محدوده قیمت از 11800 تومان از فروشگاه دانلود پایان نامه، پروژه، کارآفرینی و کارآموزی. دانلود پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب ... www.sarvoptdl.ir/file9108.html‎Cached2 آگوست 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... برترین پکیج پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب ... golbargonasim.ruzfa.ir/post/1187‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه ... دانلود پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب ... arzon-file.ir/p30-69-دانلود-پایان-نامه-تکنولوژی-استفاده-ا/‎Cached18 ا کتبر 2016 ... فرمت:word تعداد صفحات : 120 صفحه فصل اول: تکنولوژی استفاده از ازن در گندزایی فاضلاب فصل دوم: استفاه از ازن درنیروگاه فصل سوم: آب معدنی ... دانلود (پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب) tilda.pishroblog.ir/Post/4425‎Cached6 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن در گندزدایی آب فاضلاب)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه تکنولوژی استفاده از ازن ...