خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان

پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان تهران

چکیده تحقیق :

تحقیق حاضر به بررسی نیازهای آموزشی پرستاران بیمارستان پارسیان ازدیدگاه پرستاران و مدیران همان بیمارستان پرداخته است این تحقیق از نوع کاربردی و به روش توصیفی می باشد که شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. جامعه آماری این تحقیق شامل 240 نفر از پرستاران و 32 نفر از مدیران بیمارستان پارسیان می باشد و در همین راستا جمعیت مورد مطالعه پرستاران بر اساس فرمول کوکران 147نفر و جمعیت مدیران بر اساس سرشماری 32 نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.

بررسی ها نشان می دهد که مهمترین نیازهای آموزشی پرستاران شامل: آشنایی با داروهای جدید، آشنایی با روشهای درمانی غیر دارویی، آشنایی با فیزیوپاتولوژی بیماریهای جدید، آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارها، نحوه احیاء قلبی ریوی و آشنایی با تجهیزات و دستگاههای پزشکی می باشند.

نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن نشان می دهد که بین متغیر های سطح تحصیلات، میزان حقوق ماهیانه، علاقه مندی به حرفه پرستاری و استفاده از بحث گروهی با متغیرمیزان نیازهای آموزشی رابطه مثبت وجود دارد ولی رابطه بین متغیر های دفعات شرکت در دوره های آموزشی، استفاده از آموزش های عملی و استفاده از نشریات و مجلات با متغیر میزان نیاز آموزشی معکوس شده است، ضمن اینکه بین متغیرهای سن، سابقه خدمت و استفاده از سخنرانی های آموزشی با متغیر میزان نیاز آموزشی رابطه ای مشاهده نمی گردد.

مقدمه

عصر حاضر عصر سازمانهای بزرگ و پیچیده است. در سازمان های اجتماعی انسان بعنوان یک عامل مفید و موثر از اهیمت خاص برخوردار است. ( میر کمالی، 1373 ص28) می نویسد : « انسان با مجموعه خصوصیات و ویژگیهای خاص خودش با پیمودن روند تکامل خواهان ترقی و پیشرفت است و می بایست زمینه های مساعد برای رشد و ترقی او فراهم شود.

اهمیت کار آموزی و تلاش برای آموزش کارکنان و مدیران در این است که توانایی های تخصصی و مهارت آنها در انجام وظایف محوله افزایش یابد و توانایی های بالقوه آنان نیز به فعلیت درآید ( میر سپاسی، 1373 ص301)

فصل اول

کلیات تحقیق

فصل دوم

مرور ادبیات و مبانی نظری تحقیق

فصل سوم

روش تحقیق

فصل چهارم

تجزیه وتحلیل اطلاعات

فهرست منابع فارسی



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان

فروش دانلودی پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... www.sarvoptdl.ir/file5915.html‎Cachedفروش دانلودی پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان. جولای 22nd, 2016 بدون دیدگاه. کاربران گرامی درود بر شما. پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران ... 4file.blogsky.com/.../پایان-نامه-بررسی-نیازهای-آموزشی-پرستاران-از-دیدگاه-پرستاران-و-مدیران-بیمارستان-پارسیان-تهران‎Cached12 مه 2016 ... اختصاصی از فور فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان تهران دانلود با لینک مستقیم و ... پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران ... www.risearticle.ir/download/8872‎Cached29 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان)) را در ادامه مطلب ببینید دانلود فایل ( پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... 26j16l.radikaldl.ir/‎Cachedدانلود فایل ( پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان) فروش فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... 2hrqah.prodownload.site/‎Cachedفروش فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان. پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران ازدیدگاه پرستاران و مدیران ... mihandocs.com/1640-پایان-نامه-بررسی-نیازهای-آموزشی-پرستاران-ازدیدگاه-پرستاران-و-مدیران-بیمارستان-پارسیان.html‎Cachedعنوان مقاله : پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران ازدیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان. قالب بندی : .... اولویت بندی دیدگاه پرستاران و مدیران در خصوص تاثیر روش های آموزشی در افزایش توانمندی و کاهش نیازهای آموزشی پرستاران ۱۴۳ برترین فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... 7h12fy.barfindl.ir/‎Cachedبرترین فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان. فروش فایل پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... faraztabiat.madblog.ir/post/1560‎Cachedشما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ... پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران ... https://selzir.com/.../15413424-پایان-نامه-بررسی-نیازهای-آموزشی-پرستاران-از-دیدگاه-پرستاران-و-مدیران-ب پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان محدوده قیمت از 5500 تومان از فروشگاه فایل و مقالات و تحقیق. خرید فایل( پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه ... ramtindlw.ir/article254.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان)خوش ...