خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

آشنایی با موسیقی ونت

آشنایی با موسیقی ونت

فهرست مطالب:

عنوان

1- مقدمه

2- بیان مسأله

3- بیان اهداف

4- بیان فرضیات

5- مطالعه پیشینه

6- گفتگو با یک موسیقیدان

7- تعریف مفاهیم اساسی موسیقی

8- تعریف سبکهای موسیقی

9- ابزار جمع آوری اطلاعات

10- روش تحقیق

11- معرفی جامعه

12- معرفی نمونه

13- تعاریف عملیاتی

14- جدول زمانبندی و بودجه بندی

15- فهرست منابع

مقدمه

موسیقی یکی از هدفهای زیباست که از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حرکت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است که انسان به یاری آن می تواند کما بیش آنچه رادر ضمیر مکنون و مکتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است که یک موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه که نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مکنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سرکوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینک بی مناسبت نیست اندکی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود

ابزار جمع آوری اطلاعات: روش مورد استفاده در این تحقیق مصاحبه بوده است، چون بنا به موضوح تحقیق برای جمع آوری اطلاعات نیاز به برقراری رابطه ای دوستانه با آزمودنی ها می باشد.

روش تحقیق: از آنجا که عنوان تحقیق از دو بخش تشکیل شده برای هر بخش روش تحقیق خاص آن مطلوبست در بخش اول ( میزان گرایش جوانان ) از روش تحقیق پیمایشی یا زمینه یابی ( Survey Research ) و برای بخش دوم از روش تحقیق همبستگی استفاده شده است.

معرفی جامعه: دانشجویان دانشکدة علوم تربیتی مشهد. ( 2000 نفر )

معرفی نمونه:

1- حجم نمونه: 200 نفر از دانشجویان که به عنوان مثال اگر 2000 دانشجو داشته باشیم 10% کل آنها.

2- روش نمونه گیری: تصادفی ( به صورت قرعه کشی یا جدول انتخاب تصادفی ).



خرید فایل



لینک منبع :آشنایی با موسیقی ونت

فروش فایل آشنایی با موسیقی ونت 5d03av.barfindl.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(آشنایی با موسیقی ونت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{آشنایی با موسیقی ونت}را دانلود خواهید کرد فروش فایل آشنایی با موسیقی ونت avaibrain.meeblog.ir/post/953‎Cached24 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی آشنایی با موسیقی ونت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(آشنایی با موسیقی ونت)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می ... آشنایی با موسیقی ونت idownload.cero.ir/product-323783-آشنایی-با-موسیقی-ونت.aspx‎Cachedآشنایی با موسیقی ونت. آشنایی با موسیقی ونت دسته: سایر گروه ها بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 21 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24. آشنایی با موسیقی ... دانلود آشنایی با موسیقی و نتها – خرید آنلاین و دریافت | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=10834‎Cached13 نوامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _آشنایی با موسیقی ونت_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از آشنایی با موسیقی ونت ببرید آشنایی با موسیقی ونت ادامه مطلب. دانلود آشنایی با موسیقی ونت - خرید آنلاین و دریافت 1fjt9e.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود آشنایی با موسیقی ونت - خرید آنلاین و دریافت. خرید آنلاین آشنایی با موسیقی ونت - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=7013‎Cached28 ا کتبر 2016 ... دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| آشنایی با موسیقی ونت || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. آشنایی با موسیقی ونت. فروش فایل آشنایی با موسیقی ونت | فراز وب www.farazwb.download/?p=13529‎Cached23 سپتامبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _آشنایی با موسیقی ونت_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از آشنایی با موسیقی ونت ببرید. آشنایی با موسیقی ونت. آشنایی با موسیقی ونت 9uv1xk.nikansefile.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((آشنایی با موسیقی ونت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - آشنایی با موسیقی ونت- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با ... برترین پکیج آشنایی با موسیقی ونت - دانلود فایل simorghflye.ruzfa.ir/post/1735‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{آشنایی با موسیقی ونت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل آشنایی با موسیقی ونت و ... آشنایی با موسیقی و نتها | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file11445.html‎Cached10 آگوست 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((آشنایی با موسیقی و نتها)) را در ادامه مطلب ... کاملترین فایل آشنایی با موسیقی ونت ما بهترین محصولات را برای ...